sele
Legacy Member
[-AoLP-]Linkin;17760106 zei:juist een berichtje gekregen van game mania dat ik achter mijn CE editie mag gaan.
spelen moete doen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[-AoLP-]Linkin;17760106 zei:juist een berichtje gekregen van game mania dat ik achter mijn CE editie mag gaan.

sele zei:spelen moete doen![]()
Chronic zei:Pros Pinia, zit op Shiva, krijg ik ook inv
Tritser zei:Hmm, als ik die vanavond koop op g2play zou ik dan ook al early acces hebben? Staat er niet bij, iemand die het al getest heeft?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
Normaal ligt dat aan uw abonnement. Als ge het goedkoopste pakt is het 1 character per server, voor max 8 servers. Ietske duurder is 8 characters per server voor 8 servers.sashakepoes zei:Weet iemand hoe je je latency kan checken ingame?
Is het interessant om op een NA server te rolen?
Ge kunt blijkbaar maar 2 characters maken (voorlopig?).
Zit nu op Shiva![]()
sashakepoes zei:Just, khad da ergens geleze.
Met hoeveel zitten jullie op Shiva?

?therapy? zei:Lap, merk net dat ik de verkeerde secondary class aan het levelen ben voor white mage. :doh:
?
cyprien zei:Dan ook maar op Shiva een character aangemaakt.
Ruffy Dee, Pugilist.
Voeg me maar toe!