Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mikeylicious

Legacy Member
Kheb in mijn dooske 2codes zitten. 1 code die verwijst dat ik moet ingeven na de install. En dan een voor de memberlist bij square.

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
Mikeylicious zei:
Kheb in mijn dooske 2codes zitten. 1 code die verwijst dat ik moet ingeven na de install. En dan een voor de memberlist bij square.

ik zit met hetzelfde probleem, ik denk dat het probleem ligt aan de release datum. Normaal gezien zou het pas op dinsdag uitkomen, dus ik veronderstel dat we het dinsdag zouden kunnen redeemen.

Mikeylicious

Legacy Member
Ja. Als ik de cd dan insteek na het geinstalleerd is geeft hem weer dat ik mijn exemplaar moet activeren maar dat het niet opnieuw moet geinstalleerd worden. Dus dan gaat hij zelf naar het scherm om de code in te geven. Daar geeft hij de error dat het gebruikt is of niet meer geldig. Dus ik zet het af en doe het via accountbeheer. En daar krijg ik hetzelfde. Nu heb ik via de site van square mijn early acces code aangevraagd. Daar krijg ik een ander code die ik dan moet ingeven maar daar krijg ik de error 80023156. It's driving me nuts :p

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
mja we zien wel, ik had al een early access code gekregen toen ik ffxiv had besteld in game mania.

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
ik heb u een pm verstuurt met bijhorende code, ik kan wel niet 100% zeker zeggen dat het zal lukken.

maar het is het proberen waard :).

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
geen probleem, ik zelf zit op ragnarok, ik denk dat de meeste 9lifers op moogle of shiva zitten.

_Wicked_

Legacy Member
Er was al een queue voor Moogle en hij was nog maar een paar minuten online, haha :D

M-Boy

Legacy Member
Nog iemand die plots de Free Company waar hij in zat kwijt is en bij questen zoals Leia's Legacy, de error "connection to server lost 9000" ?

SusieQ

Legacy Member
Iemand een idee hoe ik makkelijkst van gridania naar uldah geraak? Nu dat ze de tweede class voor bard veranderd hebben van conj naar pugilist heb ik natuurlijk die pugilist guild niet in mijn startgebied :s

Louistje

Legacy Member
SusieQ zei:
Iemand een idee hoe ik makkelijkst van gridania naar uldah geraak? Nu dat ze de tweede class voor bard veranderd hebben van conj naar pugilist heb ik natuurlijk die pugilist guild niet in mijn startgebied :s
Met de luchtschepen. Die unlockt ge via de story quests.

_Wicked_

Legacy Member
Mensen van Moogle: Wickie Moeranza

Mogen mij altijd toevoegen, want dungeons via duty finder duurt lang. lvl 18atm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan