Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cyprien

Legacy Member
nogal plots.. 10 seconden voor server down ging even berichtje tonen :)
zonder ETA of niets...

sele

Legacy Member
cyprien zei:
nogal plots.. 10 seconden voor server down ging even berichtje tonen :)
zonder ETA of niets...

hier nog ni down ma wel al gelezen dat ze het gaan doen,iemand info gevonden voor hoe lang?
edit toch ook :)

amai 3 uur is lang maar als daar mee de problemen zijn opgelost is het oke

GRIMBEEST

Legacy Member
Heeft iemand nog een early acces code op overschot toevallig ? Heb mijn gekocht maar geen early acces code erbij gekregen :(

alvast bedankt

sele

Legacy Member
GRIMBEEST zei:
Heeft iemand nog een early acces code op overschot toevallig ? Heb mijn gekocht maar geen early acces code erbij gekregen :(

alvast bedankt
straf waar gekocht?

?therapy?

Legacy Member
sele zei:
straf waar gekocht?
De early access codes wanneer je via Square Enix koopt zijn ook op had ik op reddit gelezen. :p

Enfin, 3u is goed! Wat eten en nog een dutje doen zodat we er vannacht beter tegen kunnen. :) 2u geslapen vandaag dus kan het wel gebruiken. :sleep:

ZERQ

Legacy Member
tot lvl 10 geraakt nog wijs maar mag wel beetje meer actie inkomen maarja tis nog de noobzone.
zit op shiva - archer - nick: Echo Acedia

t511413

Legacy Member
djinn zei:
yep al gezien maar out of stock :(

?therapy? zei:
De early access codes wanneer je via Square Enix koopt zijn ook op had ik op reddit gelezen. :p

Enfin, 3u is goed! Wat eten en nog een dutje doen zodat we er vannacht beter tegen kunnen. :) 2u geslapen vandaag dus kan het wel gebruiken. :sleep:

juist terug van gamescom

wot -.-
en ik maar hopen dat ik extras ging krijgen op gamescom.
nu kan ik zelfs geen early acces spelen dan :S

sele

Legacy Member
?therapy? zei:
De early access codes wanneer je via Square Enix koopt zijn ook op had ik op reddit gelezen. :p

Enfin, 3u is goed! Wat eten en nog een dutje doen zodat we er vannacht beter tegen kunnen. :) 2u geslapen vandaag dus kan het wel gebruiken. :sleep:
mss kopen op site van ff zelf dat ze dan wel nog EA geven

sele

Legacy Member
ZERQ zei:
tot lvl 10 geraakt nog wijs maar mag wel beetje meer actie inkomen maarja tis nog de noobzone.
zit op shiva - archer - nick: Echo Acedia

zal u straks toevoegen en inv st voor linkshell

GRIMBEEST

Legacy Member
Is het dan mogelijk om ook alleen een early acces code te kopen? vind dit namelijk nergens ..

Mikeylicious

Legacy Member
Ik heb vandaag mijn exemplaar van de CE kunnen afhalen in de Game Mania. Dus in mijn speldoosje zat een registratie code en zon code om het bij square te kunnen activeren. Ik heb het exemplaar op ps3. Maar ik krijg mijn code niet geactiveerd. Ik heb het spel geinstalleerd op de ps3 dan moet ik me aanmelden en de code ingeven en daar gaat het fout. Hij zegt dat de code niet juist is of al gebruikt is. Wat kan ik hieraan doen?

sele

Legacy Member
Mikeylicious zei:
Ik heb vandaag mijn exemplaar van de CE kunnen afhalen in de Game Mania. Dus in mijn speldoosje zat een registratie code en zon code om het bij square te kunnen activeren. Ik heb het exemplaar op ps3. Maar ik krijg mijn code niet geactiveerd. Ik heb het spel geinstalleerd op de ps3 dan moet ik me aanmelden en de code ingeven en daar gaat het fout. Hij zegt dat de code niet juist is of al gebruikt is. Wat kan ik hieraan doen?

dan krijgde een 2de code en die moet je dan gebruiken,allee is tch met pc zo

diknmuis

Legacy Member
Mikeylicious zei:
Ik heb vandaag mijn exemplaar van de CE kunnen afhalen in de Game Mania. Dus in mijn speldoosje zat een registratie code en zon code om het bij square te kunnen activeren. Ik heb het exemplaar op ps3. Maar ik krijg mijn code niet geactiveerd. Ik heb het spel geinstalleerd op de ps3 dan moet ik me aanmelden en de code ingeven en daar gaat het fout. Hij zegt dat de code niet juist is of al gebruikt is. Wat kan ik hieraan doen?
geeft ge uw code wel in via PSstore/accountbeheer??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan