Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cyprien zei:nogal plots.. 10 seconden voor server down ging even berichtje tonen
zonder ETA of niets...

straf waar gekocht?GRIMBEEST zei:Heeft iemand nog een early acces code op overschot toevallig ? Heb mijn gekocht maar geen early acces code erbij gekregen![]()
alvast bedankt
De early access codes wanneer je via Square Enix koopt zijn ook op had ik op reddit gelezen.sele zei:straf waar gekocht?

2u geslapen vandaag dus kan het wel gebruiken. 
sele zei:straf waar gekocht?
djinn zei:yep al gezien maar out of stock![]()
?therapy? zei:De early access codes wanneer je via Square Enix koopt zijn ook op had ik op reddit gelezen.
Enfin, 3u is goed! Wat eten en nog een dutje doen zodat we er vannacht beter tegen kunnen.2u geslapen vandaag dus kan het wel gebruiken.
![]()

mss kopen op site van ff zelf dat ze dan wel nog EA geven?therapy? zei:De early access codes wanneer je via Square Enix koopt zijn ook op had ik op reddit gelezen.
Enfin, 3u is goed! Wat eten en nog een dutje doen zodat we er vannacht beter tegen kunnen.2u geslapen vandaag dus kan het wel gebruiken.
![]()
ZERQ zei:tot lvl 10 geraakt nog wijs maar mag wel beetje meer actie inkomen maarja tis nog de noobzone.
zit op shiva - archer - nick: Echo Acedia
Blijkbaar is het opgelost en hebben ze terug early access codes. Vind de exacte pagina niet meer terug.t511413 zei:juist terug van gamescom
wot -.-
en ik maar hopen dat ik extras ging krijgen op gamescom.
nu kan ik zelfs geen early acces spelen dan![]()

GRIMBEEST zei:Is het dan mogelijk om ook alleen een early acces code te kopen? vind dit namelijk nergens ..
Mikeylicious zei:Ik heb vandaag mijn exemplaar van de CE kunnen afhalen in de Game Mania. Dus in mijn speldoosje zat een registratie code en zon code om het bij square te kunnen activeren. Ik heb het exemplaar op ps3. Maar ik krijg mijn code niet geactiveerd. Ik heb het spel geinstalleerd op de ps3 dan moet ik me aanmelden en de code ingeven en daar gaat het fout. Hij zegt dat de code niet juist is of al gebruikt is. Wat kan ik hieraan doen?
geeft ge uw code wel in via PSstore/accountbeheer??Mikeylicious zei:Ik heb vandaag mijn exemplaar van de CE kunnen afhalen in de Game Mania. Dus in mijn speldoosje zat een registratie code en zon code om het bij square te kunnen activeren. Ik heb het exemplaar op ps3. Maar ik krijg mijn code niet geactiveerd. Ik heb het spel geinstalleerd op de ps3 dan moet ik me aanmelden en de code ingeven en daar gaat het fout. Hij zegt dat de code niet juist is of al gebruikt is. Wat kan ik hieraan doen?