Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crosserke

Legacy Member
- Regarding the error 90000
We have confirmed an issue with the character data for certain players. These players currently will receive the error 90000 and not be able to access any instances.

We have been able to identify the cause of the issue, but the issue will require maintenance to address.

We plan on conducting emergency maintenance as soon as we complete the optimization process stated above.

We are currently concentrating all of our efforts to address this issue, so we appreciate your continued patience while we work to address this matter.

Edit : maintenance gaat 2 uur duren en begint binnen +- 15 min.

En ben net een uur wakker, was gaan slapen met die server issues namiddag maar het heeft me niet veel opgebracht precies :unsure:

SusieQ

Legacy Member
Om 00.00 onze tijd gaan servers offline tot 02:30 onze tijd :( staat in chat als je nu weer inlogt

bieren

Legacy Member
SusieQ zei:
Om 00.00 onze tijd gaan servers offline tot 02:30 onze tijd :( staat in chat als je nu weer inlogt

nee echt ? :O pff kheb nog alleen ma servers ge refresht om op shiva te geraken met men nieuw char

Louistje

Legacy Member
Dat wordt dan niet meer spelen vandaag, goed om te weten :p

Jammer dat ik werd gekicked buiten een Rested XP zone

Louistje

Legacy Member
bieren zei:
nee echt ? :O pff kheb nog alleen ma servers ge refresht om op shiva te geraken met men nieuw char
Der is geen enkele server die werkt, tis nie alleen shiva

Crosserke

Legacy Member
Roll Odin, heb ik ook gedaan vandaag en buiten 2-3 Duitse zinnen is het puur engels ( voor mij een verademing na een weekend Moogle :unsure: )

bieren

Legacy Member
Crosserke zei:
Roll Odin, heb ik ook gedaan vandaag en buiten 2-3 Duitse zinnen is het puur engels ( voor mij een verademing na een weekend Moogle :unsure: )

alleen phoenix en cebe zijn open

Crosserke

Legacy Member
Ah, heb het eigenlijk niet gevolgd.
Kzag om 11u15 dat alle servers open waren dus had rap een char op Odin gemaakt, maar hoorde wel tegen 12u dat verschillende servers weer dicht waren.

sele

Legacy Member
Crosserke zei:
Ah, heb het eigenlijk niet gevolgd.
Kzag om 11u15 dat alle servers open waren dus had rap een char op Odin gemaakt, maar hoorde wel tegen 12u dat verschillende servers weer dicht waren.

Odin oook duitsers zolq shiva, nuja alles gaat toch ofline zal voor binnen2u30 zijn ofzo dan

Louistje

Legacy Member
Kvind het raar da mensen zo ongeduldig zijn :p
Zou ge nie liever nog een dagske wachten en zeker zijn van een goeie server (met 9livers :p), dan nu rap ene server pakken en daar dan op vastzitten?

bieren

Legacy Member
Louistje zei:
Kvind het raar da mensen zo ongeduldig zijn :p
Zou ge nie liever nog een dagske wachten en zeker zijn van een goeie server (met 9livers :p), dan nu rap ene server pakken en daar dan op vastzitten?

haha helledag al naar uitgeken ga gwn op andere server is zien hoe mara is en dan morge terug shiva proberen. Want na 3 uur refresh klikken wil je wel spele :P

Louistje

Legacy Member
bieren zei:
haha helledag al naar uitgeken ga gwn op andere server is zien hoe mara is en dan morge terug shiva proberen
Ahja, kunt ge ook doen natuurlijk.

Ik ben erin geraakt (na een korte queue). Gewoon naar sanctuary gespurt voor rested XP en gequit :p
Morgen nog wat spelen

?therapy?

Legacy Member
Wel goed dat ze de instances vrij snel hebben kunnen oplossen. Alléjah, daar gaan we toch van uit. :unsure:

Wel beu dat ik helemaal geen quests meer heb voor mijn Arcanist. :sop: 3 lvl's fate en hunting log farmen morgen. En dan terug naar de conjurer

Piekatsjoe

Legacy Member
Dju, wou ik net terug beginnen spelen :). Oh well, nog eventjes blacklisten en er dan morgen terug aan beginnen!

Yori89

Legacy Member
kging vandaag naar de freerecordshop vo een 2dehands spel te gn hale, vond nix vn mn gedacht. toen zag ik ff realm reborn al in de rekken staan, heb ik mij da nie meegenome zeker. kkom thuis, kzie dak het niemeer moe installere omda'k dn beta al isj heb uitgetest, ma kan precies ng nie spele, der komt altij op 'no valid or active account is available to play' alle codes zijn geregistreerd. zit ik dan ook nie me ne pre-order? op de verpakking sta dak abo vn 30 dage gratis krijg + item 'helm of light'

sele

Legacy Member
Louistje zei:
Kvind het raar da mensen zo ongeduldig zijn :p
Zou ge nie liever nog een dagske wachten en zeker zijn van een goeie server (met 9livers :p), dan nu rap ene server pakken en daar dan op vastzitten?

Idd je hebt gelijk, pff zit aan een main quest battle en word gewoon afgemaakt :(

Veruca

Legacy Member
Is dit trouwens weer zo'n spel waar iedereen zit te zoeken naar tanks en healers? :p

Ben namelijk aan't twijfelen welke startclass ik ga (maakt dat eigenlijk wel uit, of is het gewoon kiezen in welk deel van de wereld je wenst te beginnen?), en of ik een Sun of Moon Miqo'te ga (heb 2 leuke model templates klaarstaan).

Piekatsjoe

Legacy Member
Zie in de chat geregeld wel eens "LFG TANK/HEALER" passeren :).

Je starting class bepaald in welk gebied je begint.

SusieQ

Legacy Member
Yori89 zei:
kging vandaag naar de freerecordshop vo een 2dehands spel te gn hale, vond nix vn mn gedacht. toen zag ik ff realm reborn al in de rekken staan, heb ik mij da nie meegenome zeker. kkom thuis, kzie dak het niemeer moe installere omda'k dn beta al isj heb uitgetest, ma kan precies ng nie spele, der komt altij op 'no valid or active account is available to play' alle codes zijn geregistreerd. zit ik dan ook nie me ne pre-order? op de verpakking sta dak abo vn 30 dage gratis krijg + item 'helm of light'

Nope, jij kan vanaf dinsdag spelen, dan gaat die melding weg zijn dat je geen valid account hebt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan