Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jeroendk zei:heb me character gemaakt op shiva nu, als iemand me kan adde to linkshell me naam is anomander rake

sele zei:em en de webiste geeft dit aan van maintance
the following time, we will be performing emergency maintenance on all Worlds. During this period, FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn will be unavailable.
*Please refer to the link below for details regarding the maintenance.
FINAL FANTASY XIV, The Lodestone | Action Taken Towards Instances Issue (Aug. 25)
We apologize for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding.
[Date & Time]
Aug. 25, 2013 from 8:00 to 11:00 (GMT)
* The completion time may be subject to change.
[Affected Service]
- FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn
dus volgens forum klopt dit en volgens website is al te vroeg maintance![]()
bieren zei:mm kan men pc versie niet registren of kan dat pas 27ste ?
_Wicked_ zei:Hoeveel lopen wij nog achter/voor op die GMT time eigenlijk? haha+1?+2? met zomeruur?
bieren zei:mm kan men pc versie niet registren of kan dat pas 27ste ?
ik heb het van website zelfSusieQ zei:Alez vooruit, nog een uur later.. heb in mot dat het "spelen" voor mij wellicht pas vanaf volgend weekend zal zijn.. djuu, verwacht dinsdag nog veel meer shice als er nog de influx gaat komen van de niet early acces peeps, en als er geen shice is zullen er wel ellenlange queues zijn tegen dat we thuiskomen van werk.
Edit: Waar heb je dit gehaald want de officiele link op de forums zegt nog steeds 7am tot 10am ?!
http://forum.square-enix.com/ffxiv/threads/66754-EU-All-Worlds-Emergency-Maintenance-(Aug.-25)