Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crosserke

Legacy Member
servers zijn up maar duty finder server is still down.

Dus voor wie instanced 1v1 battles moet doen in de main story quests of de 4 man dungeons is het useless at the moment dat de servers up zijn :unsure:

M-Boy

Legacy Member
Duty finder werkt nu half en half, zo op het principe van 1 ter gelijkertijd...
Nu toch 2 duty questen in story line kunnen doen om wat voort te raken.
Wel écht nodig dat ze dat probleem oplossen als ze niet willen afgaan lijk ne gieter...

Crosserke

Legacy Member
Instance server is gewoon slammed door al dat volk de afgelopen dag.

Vergeet niet dat de instance server maar 1ne aparte server is die instances en story quests moet hosten van ELKE speler op een NA/EU server ( aangezien dungeons cross realm zijn )

Enigste manier om dit te vermijden bij launch is veeeeeeeel meer capacity hosten voor de instance realms, maar dat is op de lange termijn niet winstgevend aangezien deze druk gaat afnemen eenmaal de free 30 days gameplay over is.

Open Beta heb ik geen enkel moment issues gehad met duty finder, buiten de dps wait time.
Zal na de maintenance van 9 tot 12u wel opgelost zijn.

bieren

Legacy Member
IK zit op shiva Draguk Biero :D reaus ziet er veel cooler uit in warrior gear en rest valt ook mee :D

nu alleen nog begin filmke doen en dan starte, en we lope rond in shiva.

Dus als je online bent op shiva voeg me maar toe.

darkarchangel

Legacy Member
Net op tijd character aangemaakt blijkt al een maintenance te zijn .
Ik zit op ragnarok Boris Blackburn. Mensen die daar zitten pm of add me gerust:)

jeroendk

Legacy Member
heb me character gemaakt op shiva nu, als iemand me kan adde to linkshell me naam is anomander rake

sele

Legacy Member
em en de webiste geeft dit aan van maintance

the following time, we will be performing emergency maintenance on all Worlds. During this period, FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn will be unavailable.

*Please refer to the link below for details regarding the maintenance.
FINAL FANTASY XIV, The Lodestone | Action Taken Towards Instances Issue (Aug. 25)

We apologize for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding.

[Date & Time]
Aug. 25, 2013 from 8:00 to 11:00 (GMT)

* The completion time may be subject to change.

[Affected Service]
- FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn

dus volgens forum klopt dit en volgens website is al te vroeg maintance :)

jeroendk

Legacy Member
raar ingame ware er msges afegelopen uur dat et maint was van 7 am tot 10 am gmt hehe

_Wicked_

Legacy Member
Hoeveel lopen wij nog achter/voor op die GMT time eigenlijk? haha:D +1?+2? met zomeruur?

SusieQ

Legacy Member
sele zei:
em en de webiste geeft dit aan van maintance

the following time, we will be performing emergency maintenance on all Worlds. During this period, FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn will be unavailable.

*Please refer to the link below for details regarding the maintenance.
FINAL FANTASY XIV, The Lodestone | Action Taken Towards Instances Issue (Aug. 25)

We apologize for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding.

[Date & Time]
Aug. 25, 2013 from 8:00 to 11:00 (GMT)

* The completion time may be subject to change.

[Affected Service]
- FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn

dus volgens forum klopt dit en volgens website is al te vroeg maintance :)

Alez vooruit, nog een uur later.. heb in mot dat het "spelen" voor mij wellicht pas vanaf volgend weekend zal zijn.. djuu, verwacht dinsdag nog veel meer shice als er nog de influx gaat komen van de niet early acces peeps, en als er geen shice is zullen er wel ellenlange queues zijn tegen dat we thuiskomen van werk.

Edit: Waar heb je dit gehaald want de officiele link op de forums zegt nog steeds 7am tot 10am ?!


http://forum.square-enix.com/ffxiv/threads/66754-EU-All-Worlds-Emergency-Maintenance-(Aug.-25)

kk merk idd dat toch maintance is dus die link van u zal wel verkeerd zijn want anders zou die maar beginnen binnen dik half uur.

jeroendk

Legacy Member
bieren zei:
mm kan men pc versie niet registren of kan dat pas 27ste ?

denk dat pas 27ste kan, als ik naar account pagina ga staat er tenminste dat deze pas de 27 ste available is

sele

Legacy Member
SusieQ zei:
Alez vooruit, nog een uur later.. heb in mot dat het "spelen" voor mij wellicht pas vanaf volgend weekend zal zijn.. djuu, verwacht dinsdag nog veel meer shice als er nog de influx gaat komen van de niet early acces peeps, en als er geen shice is zullen er wel ellenlange queues zijn tegen dat we thuiskomen van werk.

Edit: Waar heb je dit gehaald want de officiele link op de forums zegt nog steeds 7am tot 10am ?!

http://forum.square-enix.com/ffxiv/threads/66754-EU-All-Worlds-Emergency-Maintenance-(Aug.-25)
ik heb het van website zelf
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan