?therapy?
Legacy Member
A. Bullshit, voorbeelden?SusieQ zei:Nah, ik vind dat onterechte "cliche" commentaar, eerst en vooral, dit is GEEN release en GEEN nieuwe mmo maar een RE-release waarop een nieuw team is gezet omdat het vorige 1.0 team is buitengezwierd wegens onkunde.
En net omdat het vorige dev team (1.0) er niets van terecht bracht hebben ze er een volledig nieuw team op gezet, dus je zou toch denken dat ze alles beter inplannen.
Ze zeggen zelf dat dit door de massale toeloop is op hun servers, maar dan kan je toch:
A. Zorgen dat je genoeg extra backup servers hebt die op een maintance van 3 uur kunnen geimplementeerd worden.
(al genoeg andere mmo's die dat gedaan hebben)
B. Meer spelers toegelaten hebben in de beta, want een echte stress test is er niet geweest, ik heb in beta alleszins geen enkele queue gezien bij het inloggen van mijn char.
C. Meer en betere communicatie verzorgen naar de community, want nu is het al dagen chaos, en moet iedereen alles zelf uitvogelen.
Zelfs de forum thread "Being adressed" of "revolved issues" hebben geen enkele info vanuit de devs...
Het is zo dat 1.0 is beginnen scheef gaan ook, door geen communicatie.. en iedereen bleef maar aanhouden hopend op oplossingen.. tot het uiteindelijk teveel werd voor de meesten.
Tis nu nog maar de eerste dagen dus loopt nu nog zo geen vaart maar ik den kdat ik niet de enige 1.0 user ben die op zo een momenten een serieus deja-vu gevoel krijgt
Wat ze dan wel doen is marketing filmpjes maken waarbij "unboxing" van een CE wordt getoont.. pls invest YOUR time an OUR money in gamebreaking stuff zou ik zo zeggen![]()
B. Open beta (Phase 4 dus) is stress test en iedereen kon joinen.
C. Dat is wel waar.
Het is weldegelijk een nieuwe release. Nieuw team en nieuwe servers en nieuwe game. Alles dat maakt dat het een nieuwe release is.




Heeft niets met backup te maken.