Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anvious

Legacy Member
Het gaat wel lekker soepel allemaal zeg... man man man
Met de Beta's ging het beter af

A_Bug

Legacy Member
This world is currently full. Please wait until an opening is available and try again.
Error 1017

...en dan boot to menu.

Louistje

Legacy Member
Deze zever moet ge altijd verwachten bij de launch van een nieuwe MMO. Is gewoon standaard :p

SusieQ

Legacy Member
darkarchangel zei:
fout 1012 , game heeft een update nodig maar doet het niet

Das wel raar want hier gene update, tenzij jij nog niet gespeeld hebt in deze early acces, dan is het wellicht nog die 1 gig update die de rest al deed gisteren of eergisteren.

_Wicked_

Legacy Member
A_Bug zei:
This world is currently full. Please wait until an opening is available and try again.
Error 1017

...en dan boot to menu.
Nu blijkt iedereen dit probleem te hebben. Volgens het forum .... aiaiaia. Hier toch geen queue

edit: daarom dus: ""After the emergency maintenance on Aug. 25, 2013 at 12:00 a.m. to 3:00 a.m., to confirm the optimization of the matching server for the Duty Finder, we will be limiting the login more than usual. We will be relieving the limitation gradually as we see oversee the status.

We apologize for the inconvenience that this is causing everyone, but we please ask for continued cooperation for an overall stable environment.""

SusieQ

Legacy Member
Ben binnen geraakt EN de duty finder lijkt te werken.. so far so good...

Nu is er wel lag wat ik voordien niet had...

En de focking bug dat je soms geboot wordt als je alt-tabt..pfff... sta ik weer voor het scherm dat de server full zit... ergste van al is dat die bug in 1.0 er ook al was...

Veruca

Legacy Member
Wel, zover dus die early access. :p

Hopelijk zetten ze Shiva terug open, want ik heb nog altijd geen char kunnen aanmaken op die server. :s

darkarchangel

Legacy Member
SusieQ zei:
Das wel raar want hier gene update, tenzij jij nog niet gespeeld hebt in deze early acces, dan is het wellicht nog die 1 gig update die de rest al deed gisteren of eergisteren.

die gig heb ik gisteren al binnen getrokken. Het probleem is opgelost door te rebooten.
Maar nu heb ik hetzelfde probleem als velen dat ik niet in de queue geraak...

SusieQ

Legacy Member
Louistje zei:
Deze zever moet ge altijd verwachten bij de launch van een nieuwe MMO. Is gewoon standaard :p

Nah, ik vind dat onterechte "cliche" commentaar, eerst en vooral, dit is GEEN release en GEEN nieuwe mmo maar een RE-release waarop een nieuw team is gezet omdat het vorige 1.0 team is buitengezwierd wegens onkunde.

En net omdat het vorige dev team (1.0) er niets van terecht bracht hebben ze er een volledig nieuw team op gezet, dus je zou toch denken dat ze alles beter inplannen.

Ze zeggen zelf dat dit door de massale toeloop is op hun servers, maar dan kan je toch:

A. Zorgen dat je genoeg extra backup servers hebt die op een maintance van 3 uur kunnen geimplementeerd worden.
(al genoeg andere mmo's die dat gedaan hebben)

B. Meer spelers toegelaten hebben in de beta, want een echte stress test is er niet geweest, ik heb in beta alleszins geen enkele queue gezien bij het inloggen van mijn char.

C. Meer en betere communicatie verzorgen naar de community, want nu is het al dagen chaos, en moet iedereen alles zelf uitvogelen.

Zelfs de forum thread "Being adressed" of "revolved issues" hebben geen enkele info vanuit de devs...

Het is zo dat 1.0 is beginnen scheef gaan ook, door geen communicatie.. en iedereen bleef maar aanhouden hopend op oplossingen.. tot het uiteindelijk teveel werd voor de meesten.
Tis nu nog maar de eerste dagen dus loopt nu nog zo geen vaart maar ik denk dat ik niet de enige 1.0 user ben die op zo een momenten een serieus deja-vu gevoel krijgt :s

Wat ze dan wel doen is marketing filmpjes maken waarbij "unboxing" van een CE wordt getoont.. pls invest YOUR time an OUR money in gamebreaking stuff zou ik zo zeggen :)

SusieQ

Legacy Member
As announced, we are currently implementing the login limitation so we can monitor the optimization of the Duty Finder more precisely. We will be releasing the limitation as we go along, so we please ask for your patience.

We apologise for the inconvenience that this is causing everyone, but we please ask for continued cooperation for an overall stable environment.

:s het woord patience heb ik nu wel al veel gekregen de laatste 24 uur... heb er wel maar normaal niet zoveel, gelukkig wil ik dit spel echt wel spelen :)

eyark

Legacy Member
Toevallig nog mensen dat hun key ni deftig kunnen registreren voor de ps3:-S
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan