Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mikeylicious

Legacy Member
Dus joinen met een US server heeft praktisch geen nadelen ? Servers zijn echt een probleem....

Chronic

Legacy Member
ik zit op shiva met conjurer en op Phoenix met pugilist...
Nog mensen op phoenix die toevallig in guild zitten?

Zit altijd liefst in guildje als ik speel

?therapy?

Legacy Member
Zit op Moogle met de guild van tweakers.net

US server zou ik alvast niet kiezen. Als het avond is voor ons zijn ze daar nog aan het werken en als wij gaan slapen gaan zij gaan raiden.

sashakepoes

Legacy Member
Is er op Shiva een guild met 9lives members? En hebben jullie op Moogle ook zoveel problemen met een Duitse chat?

jeroendk

Legacy Member
heb een char op moogle gemaakt, maar me vriendin kon daar niet op dus naar shiva gemoved
moogle heeft franse chat hehe

sele

Legacy Member
jeroendk zei:
heb een char op moogle gemaakt, maar me vriendin kon daar niet op dus naar shiva gemoved
moogle heeft franse chat hehe

gij ook op shiva?geen niks door voor linkshell dan van 9lives

Crosserke

Legacy Member
Pfff echt man...

Blijf gisteren wakker voor early access , gooien ze rond 15u de boel dicht voor maintenance.
Kga pitten tot 22u, geen duty finder en weer plat van middernacht tot 2u.

Kga pitten deze ochtend om 6u omdat ik zag maintenance van 9 tot 12 voor de duty finder te fixen.
Kom nu juist online en '' connection with server lost'' als ik wil inloggen.


_Wicked_

Legacy Member
Duty Finder werkt gewoon niet, dus kzit nog steeds vast met main story line, echt ... :D

jeroendk

Legacy Member
zit al in linkshell hoor, maarja disconnect van game krijge, terug probere gerake en msg krijge van world is full

en nu zelfs dat niet meer, nu is het error tijd connection to server was lost

yannick

Legacy Member
Bon, alles ligt terug plat, kan de server lijst niet meer opvragen. Early access my ass

M-Boy

Legacy Member
Ze hebben ne limiet gezet op het inloggen en character creation... om Duty Finder de kunnen monitoren met de gekende problemen van de servers nu.

_Wicked_

Legacy Member
Duty Finder werkt nie ze, al meer dan 1.30u aan het wachten. Het begint echt een grap te worden.

SusieQ

Legacy Member
M-Boy zei:
Ze hebben ne limiet gezet op het inloggen en character creation... om Duty Finder de kunnen monitoren met de gekende problemen van de servers nu.

ja das wat ze nu al doen sinds gisteravond... nog geen enkel resultaat.. het gaat enkel weer eens goed voor sommigen, als de servers opstarten en de eerste uurtjes erna.

En wellicht nu weeral hetzelfde scenario die zich herhaalt, servers offline halen, weer opstarten ,weer limieten erop, weer effe goed en dan een melding in chat voor een maintenance van 3 uren... dat zal het avondprogramma zijn :)

Ik ga een filmpje zien en binnen uurke of twee eens komen piepen hoe de realiteit staat :)

M-Boy

Legacy Member
Deze morgen ging de Duty finder redelijk (als in zonder foutmeldingen of zo), maar het was letterlijk 1 voor 1 binnen.
Ik heb compassie voor iedereen die gespannen naar de 27ste zit te kijken, ben ik blij dat ik moet werken dan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan