Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_Wicked_

Legacy Member
Op Moogle trouwens een LS? Ik wil echt die copperbell mines gedaan krijgen ze ...

edit: en wrm werkt dat in Japan zonder problemen btw?:D

Louistje

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Op Moogle trouwens een LS? Ik wil echt die copperbell mines gedaan krijgen ze ...

edit: en wrm werkt dat in Japan zonder problemen btw?:D
Daar is YoshiP de baas :p + Japan is wat kleiner als US + EU

Crosserke

Legacy Member
At the following time, we will be performing emergency maintenance. During this period, the Worlds listed below will be unavailable.

We apologize for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding.

[Date & Time]
Aug. 25, 2013 from 8:30 a.m. to 10:30 a.m. (PDT)

* The completion time may be subject to change.

[Affected Worlds]
North American/European Data Center Worlds
- Adamantoise
- Balmung
- Behemoth
- Cactuar
- Cerberus
- Coeurl
- Diabolos
- Excalibur
- Exodus
- Faerie
- Gilgamesh
- Goblin
- Hyperion
- Lamia
- Leviathan
- Malboro
- Midgardsormr
- Moogle
- Odin
- Phoenix
- Ragnarok
- Sargatanas
- Shiva
- Siren
- Ultros

Nu zen ik nie rap iemand die het beu raakt , maar nu zen ik het toch beu.
Das weer 2 uur van de early access af, en zat nu al naar die early access timer te zien de heel week omdat ik niks anders te spelen heb -_-

bieren

Legacy Member
tof log je in na 40 min proberen log out mainta.. soon

Jmmer van dees dingen maar blijft nog altijd een tof spel :D

sele

Legacy Member
Chronic zei:
Sunday, 25 August 2013, 08:24:17 PDT
dius wilt zeggen 2utjes down...

meestal kan je er al 30 min sneller op

eindelijk kan ik eens aan pauze nemen na 5u30 spelen :)

Askanan

Legacy Member
weer server reset, de problemen voor een uurtje of 3 weer fixed endan duiken ze weer op, liever een langere maintenance die het probleem definitief fixed, maar mijn guess is dat ze geen flauw idee hebben van hoe atm

Crosserke

Legacy Member
Denk niet dat er een soort maintenance is langer dan 3 uur die ze zouden kunnen doen atm.

Enigste dat totaal zou helpen zou meer servers, instance servers en bandwidth zijn, maar zoals ik gisteren al zei is dat totaal niet winstgevend in the long run.
Mensen haken af na hun free 30 days en als je tegen dan die extra bandwidth en instance servers niet meer moet hebben dan zit je er toch maar mee als bedrijf.

Alsook, die lamzakken die hier zeggen '' ooooh eindelijk pause '', sterf :unsure:.
Kdoe al niks anders 24 uur dan slapen tijdens maintenance, vastzitten omdat het nog niet werkt, dan maar tv zien, weer maintenance.

Crosserke

Legacy Member
bieren zei:
Heb wel de indruk dat er maar weinig black mages zijn?

Wat ik zag toen ik gisteren op Odin begon was 1.000 Lancers...
Ondertussen toch terug naar Moogle want vind Archer plezanter dan Lancer, maar zie idd weinig black mages.

Denk dat het komt omdat er twijfel is over de benodigde 2de class, geloof dat BLM een ARC nodig heeft, en aangezien dit een nieuwe class was in Phase 4 weet niemand het zeker.

En ik denk met al die maintenances van de afgelopen 24u dat nog niet veel Thaumaturges lvl 30 zijn :p

sele

Legacy Member
Crosserke zei:
Wat ik zag toen ik gisteren op Odin begon was 1.000 Lancers...
Ondertussen toch terug naar Moogle want vind Archer plezanter dan Lancer, maar zie idd weinig black mages.

Denk dat het komt omdat er twijfel is over de benodigde 2de class, geloof dat BLM een ARC nodig heeft, en aangezien dit een nieuwe class was in Phase 4 weet niemand het zeker.

En ik denk met al die maintenances van de afgelopen 24u dat nog niet veel Thaumaturges lvl 30 zijn :p

Uw 2de klasse krijg je door te questen...dus altijd de juiste volgens mij...

Crosserke

Legacy Member
sele zei:
Uw 2de klasse krijg je door te questen...dus altijd de juiste volgens mij...

Euh nee , je 2de class moet je zelf kiezen door naar de juiste class guild te gaan en te zeggen dat je 1 van hen wilt worden.
Dan krijg je een weapon en begin je als lvl 1 in die class.

Ik heb tijdens Beta 4 een Conjurer tot 15 gedaan omdat dit de Bard class was in Phase 1-2-3, en toen hebben ze het ninja style veranderd naar Pugilist, daarmee dat ik eerst de archer had laten staan gisteren want nu moet ik een 3de class tot 15 doen op puur FATE events en hunter logs/levequests omdat ik nu een 15 PUG moet hebben om Bard te kunnen worden.

Als jij gewoon blijft questen op je 1ste class en je gaat op lvl 30 naar je class guild dan zul je de 2de class zien die je nodig hebt voor je ''job soul'' quest te krijgen.

En dan moet je zelf zoeken waar de class guild zich bevind van je 2de class en een korte quest doen dat je een weapon krijgt voor die class en van lvl 1 kunt beginnen.

Gelukkig krijg je wel bonus XP op alle ''alt'' classes die je doet , daarmee wacht ik nu met mn 15 PUG tot mn Archer 30 is, hoe groter het lvl verschil hoe meer extra XP je volgende lvl 1 class krijgt.

?therapy?

Legacy Member
2de class krijg je door (vanaf lvl 15) naar de guildmaster van de gewenste klasse te gaan en dan krijg je je beginwapen. Zo moet je dan maar tot lvl 15 geraken door Fates, hunting log of side quests te doen van een ander gebied dat je al hebt gedaan.

Black mage zou inderdaad 30 Thaum/15 Arcanist zijn.

jeroendk

Legacy Member
kan vanaf lvl 10 zelfs, je hebt gewoon lvl 15 nodig om naar andere city te reizen, maar een 2de class uit dezzelfde stad als je starting kan je vanaf je de lvl 10 quest van je current class hebt gefinished

Crosserke

Legacy Member
jeroendk zei:
kan vanaf lvl 10 zelfs, je hebt gewoon lvl 15 nodig om naar andere city te reizen, maar een 2de class uit dezzelfde stad als je starting kan je vanaf je de lvl 10 quest van je current class hebt gefinished

Dit , maar je wacht best zo lang mogelijk met een 2de/3de class.
Hoe groter het level verschil tussen je 1ste class en de class die je begint van lvl 1 , des te meer Bonus XP je krijgt om je 1ste class in te halen.

Toen ik van een 20 Archer een lvl 1 Conjurer begon in Beta 4 was ik al bijna op 10 min lvl 6, dus als je wacht tot lvl 30 op je main class en dan je vereiste 2de class doet naar lvl 15 dan kun je er wel zijn op een uurtje tot 1.5 uurtjes FATE's te grinden.

?therapy?

Legacy Member
Crosserke zei:
Dit , maar je wacht best zo lang mogelijk met een 2de/3de class.
Hoe groter het level verschil tussen je 1ste class en de class die je begint van lvl 1 , des te meer Bonus XP je krijgt om je 1ste class in te halen.

Toen ik van een 20 Archer een lvl 1 Conjurer begon in Beta 4 was ik al bijna op 10 min lvl 6, dus als je wacht tot lvl 30 op je main class en dan je vereiste 2de class doet naar lvl 15 dan kun je er wel zijn op een uurtje tot 1.5 uurtjes FATE's te grinden.
Amai, kheb toch wel vrij lang gedaan over mijn 2de klasse. :p Eerste klasse was wel maar lvl 15.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan