Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_Wicked_ zei:Tijd om uit te loggen dan. 40min is al veel te lang in deze EA!![]()
SusieQ zei:Hmmm hoe kan dat dat sommigen al queue hebben als volgens het spel er geen enkele server online is?![]()
SusieQ zei:Hmmm hoe kan dat dat sommigen al queue hebben als volgens het spel er geen enkele server online is?![]()

chellesan zei:Zit er feitelijk iemand in het spel?


sashakepoes zei:Diene error 1017 van: 'World is full, wait for opening, try again later, blabla' gaan da zo'n gezever blijven of is da van korte duur (early access)? Want als ze denke da ik elke keer 1-2u ga zitte spamme om in te logge dan zou hun da wel is vies kunne tegenvallen.