Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
De grootste influx is er al. De meesten die willen spelen hebben early access. De 27ste zal toch een veel kleinere influx zijn.

_Wicked_

Legacy Member
Gohja, de 27ste komt er gewoon nog extra druk bij. Druk die ze voorlopig na 2 dagen nog steeds niet kunnen oplossen.

Piekatsjoe

Legacy Member
Zelfs de start knop is greyed out nu :rofl:.

Ah, nvm, geraak al terug aan character select screen... Alleen nu nog ingame geraken :).

Louistje

Legacy Member
Kreagel zei:
Hallo

ik heb me net Final Fantasy XIV: A Realm Reborn EU gekocht maar heb geen flauw idee waar ik de cd key kan plaatsen ? heb al vanalles geprobeert de code is een 5x4 nummer en op de site FINAL FANTASY XIV, The Lodestone krijg ik dan weer
You could not log in because the service account in question is not registered.
If you would like to log in to the service, please log in to the Square Enix Account Management System and register the service account.

dan doe ik forgot your ID or pass en kom ik uit op https://secure.square-enix.com


resultaat daar is
Registration Status Not registered

en heb d email al 10keer geklikt elke keer krijgt ik dat ik wel registered ben

als ik dan bij de services and options ga kijken en FINAL FANTASY XIV - Service Accounts aanklik staat er wel
Code registration currently unavailable.

ligt nu gewoon heel doe boel plat of hoe zit da ? :)

alvast bedankt
Hebt ge u al int verleden eens geregistreerd? Misschien eens uw mailbox checken voor activatie mail? Eens een ander mail-adres proberen? Ik weet het nie :p

Veruca

Legacy Member
1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017

:p

Crosserke

Legacy Member
We are currently experiencing technical difficulties wherein players are occasionally unable to log into the North American/European data center Worlds on FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn. The issue is being addressed, and new updates will follow as additional information becomes available.

TL : DR : Brace yourselves, Maintenance is coming.

_Wicked_

Legacy Member
Veruca zei:
1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017

:p


1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017 1017

:D

Veruca

Legacy Member
Crosserke zei:
... players are occasionally unable to log into ...

whatchu_talkin_bout_willis.jpg

Cirenras

Legacy Member
Verdommen he, world nog altijd full............................................

Crosserke

Legacy Member
Nu begint het toch wel triestig te worden dat er zelfs gewoon helemaal niets ondernomen wordt.

Uur geleden een official statement dat NA/EU data servers problemen hebben met connecties en that's it.

Gewoon continue 1017 realm is full, en als je een paar keer probeert is het NA/EU world list could not be loaded.
Dit is nu al Day 2 dat ik wakker word op een random uur en 3 uur later heb ik nog geen minuut gameplay meegemaakt.

Triest

?therapy?

Legacy Member
Ik heb dus echt nog niet langer dan een kwartier die problemen gehad. Altijd game afsluiten en opnieuw proberen, that's it.

Crosserke

Legacy Member
Dan mag je me tips geven over 1017 world is full, want voor de laatste 2 uur is het ofwel dat, ofwel '' NA/Eu world list could not be loaded '' op char select.

to be clear : ik ben pas aan het proberen van 21u30, al die Hollanders op tweakers zeggen ook dat ze al een hele avond aan het spelen zijn.

Maar inloggen voor een bepaald uur of gefucked zijn voor de rest van de dag is geen oplossing, al helemaal niet als deze zever door gaat tot aan het moment dat je harde centjes je gametime moeten opleveren.

?therapy?

Legacy Member
Rond 23u heb ik ook gewoon ingelogged hoor. :p Gewoon kwartiertje proberen en zat er terug in. Raar dat het bij sommigen wel zo vlot gaat en bij anderen totaal niet. :x

bulldog567

Legacy Member
Net gelezen dat ze de logins sterk beperken. Early access is tot nu toe nog geen succes geweest :sad:

Crosserke

Legacy Member
Denk dat het gewoon random is wanneer de login trein eens even halt houd, en dan raak je makkelijker binnen.

Swoit uiteindelijk binnen al een 20 min en alweer dadelijk een major ergernis.
Moet Ifrit doen maar daarvoor moet je een group, en zelfs voor deze quest duty dingen is de dps wait time 20-40 minute -_-

En natuurlijk a la WoW style staat iedereen lekker ali sociali in de duty finder queue buiten de ingang ipv groepen te maken.

'Sai

Legacy Member
Crosserke zei:
Denk dat het gewoon random is wanneer de login trein eens even halt houd, en dan raak je makkelijker binnen.

Swoit uiteindelijk binnen al een 20 min en alweer dadelijk een major ergernis.
Moet Ifrit doen maar daarvoor moet je een group, en zelfs voor deze quest duty dingen is de dps wait time 20-40 minute -_-

En natuurlijk a la WoW style staat iedereen lekker ali sociali in de duty finder queue buiten de ingang ipv groepen te maken.

Wat moet je anders doen terwijl je in de duty finder zit? Het is de efficiëntste manier om aan een groep te geraken.

Crosserke

Legacy Member
de efficientste manier zou zijn /say en /shout te gebruiken om je group samen te stellen, als dat lukt is het zeker als dps een voordeel want tot nu toe ( lvl 22 ) zijn al mn duty finder queues over 20 minute geweest.

Dat zou fine zijn als het alleen voor dungeons was, maar de story line gevechten waar je duty finder voor moet gebruiken hebben ook een vreselijke dps queue time, en dat is eigenlijk gewoon time wasted aangezien het je zo goed als volledig doet stoppen met progressen terwijl je wacht.

Duty finder ( dungeon finder of LFG, hoe je het ook wilt noemen op welke mmo dan ook ) is de meest luie manier van een groep te krijgen , maar tenzij je een class bent die insta queues popped is het zeker niet de meest snelle.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan