Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aiice

Legacy Member
Ik ben aan het overwegen om dit aan te schaffen. Zou dit de moeite zijn, aangezien ik wel een enorme fan ben van de Final Fantasy games, maar qua gameplay in MMO's ben ik WoW/GW2 gewoon.

Veruca

Legacy Member
aiice zei:
Ik ben aan het overwegen om dit aan te schaffen. Zou dit de moeite zijn, aangezien ik wel een enorme fan ben van de Final Fantasy games, maar qua gameplay in MMO's ben ik WoW/GW2 gewoon.

Dit spel is WoW, maar dan in een Final Fantasy setting. :p

En voor ik hier op de brandstapel beland, het is natuurlijk niet helemaal zoals WoW... maar de gelijkenissen zijn treffend. :)

bieren

Legacy Member
aiice zei:
is er een server waar 9livers samen op gaan spelen of niet echt?

Op Shiva zitten er veel. Wie gaat er eigenlijk voor sholar? Zie wel veel arcanist maar een dat er veel summener gaan worde.

Louistje

Legacy Member
"in order to avoid server congestion related issues from multiple characters concentrating in the starting areas, we may implement restrictions on logins and/or the creation of new characters for a period of time after the servers open to the public."
Ik hoop dat het morgen (met de launch) dan grotendeels opgelost gaat zijn? :p

SusieQ

Legacy Member
Kreagel zei:
iemand een idee waar Final Fantasy XIV: A Realm Reborn EU cd key moet invoeren
het lukt mij langs geen kanten
ik zit nu op https://secure.square-enix.com/
geen optie om die cd kode in te voeren

2de poging

ik ga naar FINAL FANTASY XIV, The Lodestone

log ik in en zegt hij dat mijn account niet registered is..

List of all Registered Services
The following are all of the services currently registered.
Service Name Date Registered
Account Basic Service Aug. 25, 2013



op de site https://secure.square-enix.com inloggen = resultaat

You could not log in because the service account in question is not registered.
If you would like to log in to the service, please log in to the Square Enix Account Management System and register the service account.


iemand een weet ? mijn code is 4x 4 lang

Dat is NOG NIET MOGELIJK, de retail versies kan je NOG NIET redeemen.
Dat kan pas morgen, op de officiele release!

Enkel de mensen met een 18 digit code voor EARLY ACCES konden al reggen.

Signus

Legacy Member
Zijn er nog steeds server full problemen, of is dat sinds deze ochtend opgelost ?

ZenT

Legacy Member
ZenT zei:
Als je nu digitaal besteld kan, moet je ook nog steeds wachten tot morgen zeker?

Confirmed, preordered en kan inloggen.
Enfin, I assume so.. gives me 1017 world is currenty full (Odin)

Veruca

Legacy Member
Louistje zei:

Alright, als ik kan inloggen zal ik jullie contacteren. Wat is de naam van de LS nu weer?

Het enigste probleem waar ik nu mee zit, is kiezen tussen 2 characters (voor de looks dan): een Sun of Moon Miqo'te. :p

Vimes

Legacy Member
Mja, 6 servers voor heel "Europa" :p En 25 servers voor Japan. Zoek het probleem...

Blij dat ik nog niet moet inloggen eigenlijk (1.0'er zonder pre-order).

Signus

Legacy Member
Damn, en dan die pipo die maar zegt dat er geen problemen meer zouden zijn in zijn apology speech ...
Zal leuk zijn morgen, met officiele launch :wtf:

sele

Legacy Member
Signus zei:
Damn, en dan die pipo die maar zegt dat er geen problemen meer zouden zijn in zijn apology speech ...
Zal leuk zijn morgen, met officiele launch :wtf:

Ze zouden beter paar servers bij plaatsen

ToNiC

Legacy Member
Kan je eigenlijk mensen van andere servers aan je friendslist toevoegen om samen dungeons te doen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan