Shinro zei:
Ik zit even met een vraag/probleem,
Ik heb gisteren FF XIV: ARR gekocht in de winkel, DVD installed, en dan vandaag gewoon ingelogd met mijn Square-Enix account dat ik al had en ineens kan ik spelen en heb zelfs 44 dagen gratis? Terwijl ik op geen enkel moment mijn registration code heb moeten ingeven dat ik bij mijn DVD heb gekregen?
Ik heb een hele tijd geleden FF XIV gekocht voor een paar euro's in een budgetbak, maar ben nooit echt aan het spelen geraakt toen. Maar ik had blijkbaar toen al de game gerigstreerd op mijn Square-Enix account, had ik dan nu gewoon een gratis upgrade gekregen of hoe zit dat precies?
Mijn account status is standard met free trial en geen veteran rewards (Da zal waarschijnlijk zijn omdat ik nooit 1.0 heb gespeeld)
Mijn excuses als deze vraag al eens gesteld is, vond niet direct een post terug.
Jij kan als 1.0 user spelen tot 09/09/13 ZONDER een spel key in te geven
Het is wel raar dat je 44 dagen krijgt

Das precies of je krijgt nog eens de 30 dagen gratis die bij een nieuwe account komt, wat normaal gezien sowieso niet het geval is voor 1.0 users (vandaar dat we tot 09/09/13 krijgen) maar zelfs dan nog kan dat eigenlijk niet omdat je zegt dat je nog geen key ingegeven hebt... weird
Enige dat ik kan denken is dat het systeem je nog de 30 dagen geeft van je NORMALE 1.0 editie die je nooit gebruikt hebt. Dan is dat die 30 dagen + tot 09/09/13 is inderdaad 44 dagen.
EDIT: Ik zie nu dat er een NIEUWE account page is nadat je inlogt en inderdaad bij mij staat er nog 14 dagen dat ik kan spelen alvorens een key in te geven

Dus gij hebt nog die 30 dagen van uwe originele 1.0 erbij... grts!
Enige "rare" aan die nieuwe account page is dat bij "characters" er "none" staat

Effe snel gaan proberen inloggen om te checken...
K char is there en kunnen inloggen op enkele seconden... waarom moet ik nu gaan werken
