Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SusieQ

Legacy Member
darkside19 zei:
beste,

ik heb niet beweerd dat ik die zelf gekocht heb, maar ik weet dat ze verhandeld worden ( dus redeneer ik dat die ook in de prijs van de pre-order zit).

Hoe verklaart U dan het verschil in prijs met early acces en zonder early acces ( en nee ik spreek nu niet over webwinkels, maar effectief over retail shops)

Omdat ze je IN DE ZAK zetten, beste ;)
En retail winkel of webshop is geen heilige met een speciaal statuut hoor :)

Nogmaals, die early acces keys zijn gewoon inbegrepen in de prijs van je spel.

Mocht SE de bedoeling gehad hebben om enkel keys te verdelen zonder pre order van het spel dan zouden die keys ook te koop zijn geweest op hun eigen web winkel voor die 5 euro.

SusieQ

Legacy Member
cyprien zei:
Alé, het is precies weer gedaan met spelen vandaag...

[video=youtube;ZU44zSlJQag]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZU44zSlJQag[/video]

Cirenras

Legacy Member
Verdommen he, constant die 1017 server is full...
Trouwens, tot wanneer heb ik tijd om de game key in te geven?
Want moet hem nog gaan halen

SusieQ

Legacy Member
Cirenras zei:
Verdommen he, constant die 1017 server is full...
Trouwens, tot wanneer heb ik tijd om de game key in te geven?
Want moet hem nog gaan halen

Ik dacht vanaf morgen of woensdag.

sele

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
Early Acces keys worden normaal gezien niet apart verkocht.

Die krijg je pas als je pre-ordered. En toon dan aan waar er een prijsverschil zit?

die werden verkocht voor 2.50euro op gt2p die keys

SusieQ

Legacy Member
lololol er bestaat eeen sinterklaas:

Ik geraak nu plotseling zonder enig probleem op mijn server, zelfs geen queue en ik heb 6 mails! Allemaal items van het spel maar daar zijn items bij die je van een CE editie krijgt en ik heb nog niet eens een spel gekocht verre van een code van de CE geregged of zo :s

Tis onder andere die Coeurl mount, dat is toch een CE mount? Voor de rest moogle cap, helm of light, 2 pets een roze varken en nog iets.... weird

Lol echt lol, zal dienen yoshida dude zijn persoonlijke sorry zijn voor al mijn gezaag zekers lol! Alez eens gaan uitchecken voordat ik eruit vlieg :)

EDIT: en het heeft lang geduurd... eruit .... wel dat was de poging voor vandaag.
Maar ik heb wel die items, niemand anders die ze heeft gekregen?

darkarchangel

Legacy Member
iets na 8en kunnen inloggen , nu gestopt want een mens moet gaan werken morgenochtend vroeg.
hopelijk binnen dit en een week geen errors meer

ZERQ

Legacy Member
ja morgen om 7 uur terug spelen dan maar want deze avond zalt niets worden...

ranudero

Legacy Member
Blijkbaar ben ik 1 van de zeldzame gelukkigen hier :-) al 3 dagen aan een stuk zonder enkel probleem kunnen inloggen en geen errors gekregen. 1 maal in de queue gestaan maar na paar minuten was deze al voorbij.
Had wel al mijn character in de beta reeds op Moogle aangemaakt.

Vandaag ook mijn EA items in de mail gekregen :-)

sele

Legacy Member
Eerste dag zonder maintance :), hopenlijk werkt die duty finder wat sneller binnen paar dagen zoals in de beta

sele

Legacy Member
ik sta nu op het punt om te kiezen voor welke stad ik ga gaan,ik ga blackmage worden,enig voordeel als ik dan voor ul dah kies?of maakt het allemaal niet uit?

t511413

Legacy Member
ben aan het wachten tot die world server issue is opgelost :(
hoop dat het morgen ok is

bieren

Legacy Member
sele zei:
ik sta nu op het punt om te kiezen voor welke stad ik ga gaan,ik ga blackmage worden,enig voordeel als ik dan voor ul dah kies?of maakt het allemaal niet uit?

geen idee welk stad heeft voordelen voor warrior ? :P

Veruca

Legacy Member
Lol, en ik maar denken dat mijn dagen van wachten tot een server terug online kwam gedaan waren. :p

En godfuckingdamn, wat is het toch frustrerend. :doh:

?therapy?

Legacy Member
sele zei:
ik sta nu op het punt om te kiezen voor welke stad ik ga gaan,ik ga blackmage worden,enig voordeel als ik dan voor ul dah kies?of maakt het allemaal niet uit?
Bedoel je de Grand Company? Maakt in principe niet zoveel uit. Je krijgt wat quests e.d. in de regio die je koos en de armour zal er anders uitzien maar voor de rest maakt dat niet echt uit.

De company levequests kan je van iedere factie trouwens doen. Je krijgt gewoon meer bonus als het van je eigen factie is als ik het goed begrepen heb.

Ik heb voor Gridania gekozen. De speech was beter en daar is het allemaal begonnen voor mij. :D

Shinro

Legacy Member
Ik zit even met een vraag/probleem,

Ik heb gisteren FF XIV: ARR gekocht in de winkel, DVD installed, en dan vandaag gewoon ingelogd met mijn Square-Enix account dat ik al had en ineens kan ik spelen en heb zelfs 44 dagen gratis? Terwijl ik op geen enkel moment mijn registration code heb moeten ingeven dat ik bij mijn DVD heb gekregen?

Ik heb een hele tijd geleden FF XIV gekocht voor een paar euro's in een budgetbak, maar ben nooit echt aan het spelen geraakt toen. Maar ik had blijkbaar toen al de game gerigstreerd op mijn Square-Enix account, had ik dan nu gewoon een gratis upgrade gekregen of hoe zit dat precies?

Mijn account status is standard met free trial en geen veteran rewards (Da zal waarschijnlijk zijn omdat ik nooit 1.0 heb gespeeld)

Mijn excuses als deze vraag al eens gesteld is, vond niet direct een post terug.

SusieQ

Legacy Member
Shinro zei:
Ik zit even met een vraag/probleem,

Ik heb gisteren FF XIV: ARR gekocht in de winkel, DVD installed, en dan vandaag gewoon ingelogd met mijn Square-Enix account dat ik al had en ineens kan ik spelen en heb zelfs 44 dagen gratis? Terwijl ik op geen enkel moment mijn registration code heb moeten ingeven dat ik bij mijn DVD heb gekregen?

Ik heb een hele tijd geleden FF XIV gekocht voor een paar euro's in een budgetbak, maar ben nooit echt aan het spelen geraakt toen. Maar ik had blijkbaar toen al de game gerigstreerd op mijn Square-Enix account, had ik dan nu gewoon een gratis upgrade gekregen of hoe zit dat precies?

Mijn account status is standard met free trial en geen veteran rewards (Da zal waarschijnlijk zijn omdat ik nooit 1.0 heb gespeeld)

Mijn excuses als deze vraag al eens gesteld is, vond niet direct een post terug.

Jij kan als 1.0 user spelen tot 09/09/13 ZONDER een spel key in te geven ;)

Het is wel raar dat je 44 dagen krijgt :s Das precies of je krijgt nog eens de 30 dagen gratis die bij een nieuwe account komt, wat normaal gezien sowieso niet het geval is voor 1.0 users (vandaar dat we tot 09/09/13 krijgen) maar zelfs dan nog kan dat eigenlijk niet omdat je zegt dat je nog geen key ingegeven hebt... weird

Enige dat ik kan denken is dat het systeem je nog de 30 dagen geeft van je NORMALE 1.0 editie die je nooit gebruikt hebt. Dan is dat die 30 dagen + tot 09/09/13 is inderdaad 44 dagen.

EDIT: Ik zie nu dat er een NIEUWE account page is nadat je inlogt en inderdaad bij mij staat er nog 14 dagen dat ik kan spelen alvorens een key in te geven :)
Dus gij hebt nog die 30 dagen van uwe originele 1.0 erbij... grts! ;)

Enige "rare" aan die nieuwe account page is dat bij "characters" er "none" staat :s
Effe snel gaan proberen inloggen om te checken...
K char is there en kunnen inloggen op enkele seconden... waarom moet ik nu gaan werken :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan