Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mikeylicious

Legacy Member
Ik heb mijn al van zaterdag. Maar nog niet kunne spelen... Servers :p

Veruca

Legacy Member
Mikeylicious zei:

4edd0a501861331d64000000.jpg

Beramode

Legacy Member
Veruca zei:
Alright, als ik kan inloggen zal ik jullie contacteren. Wat is de naam van de LS nu weer?

Het enigste probleem waar ik nu mee zit, is kiezen tussen 2 characters (voor de looks dan): een Sun of Moon Miqo'te. :p

Hoektanden>katteogen, imo :p


Veel ander verschil zit er toch niet meer op... Tenzij je zo een blauwhuidige freak wil spelen.. Sommige opties in char creation gaan mij toch iets te ver.:wtf:

Piekatsjoe

Legacy Member
Blijkbaar zijn de server problemen grotendeels opgelost? Iedereen van m'n Free Company kan inloggen en spelen zonder problemen.

chellesan

Legacy Member
Beramode zei:
Hoektanden>katteogen, imo :p


Veel ander verschil zit er toch niet meer op... Tenzij je zo een blauwhuidige freak wil spelen.. Sommige opties in char creation gaan mij toch iets te ver.:wtf:

lol verklaar, zit jij al in sword and roses terug beramode?

Beramode

Legacy Member
SnR in FFXIV?:p Nog niks van gehoord, weet zelfs niet welke world! Raggy like the good old times? :D


Ik zit er nog niet op, morgen na de officiële launch, of beetje later wanneer de massa is doorgestormd:)
Geen idee of ik het zolang kan spelen als XI maar wil het toch een kans geven, sinds ik 1.0 heb gedaan.

En ja, vind elv.. *kuch* elezen maar zo-zo:( tzal miqo'te worden deze keer.

?therapy?

Legacy Member
Net eens zitten spelen met mijn PS3 controller op PC voor te minen en dat gaat wel lekker. :) Voor combat hou ik toch liever bij mijn toetsenbord en muis maar voor wat te gatheren/craften is dat wel gemakkelijker.

Zo kan ik ook makkelijker een film kijken ondertussen. :p

darkarchangel

Legacy Member
Signus zei:
Zijn er nog steeds server full problemen, of is dat sinds deze ochtend opgelost ?

nog altijd hetzelfde hier voor mij . leuke early access

edit: zit nu in queue hopelijk blijft het zo

SusieQ

Legacy Member
En vanaf morgen ben ik ben ik benieuwd wat de "ah kom zijn maar enkele gratis dagen dat je niet hebt kunnen spelen" mensen gaan zeggen...

Dan gaat het pas echt pijnlijk worden voor SE als ze massal compensatie gaan eisen... dan is het weer 1.0 all over... en kunnen ze weer aanbieden om "gratis" te spelen tot ze (hopelijk) een oplossing vinden...

Ik lees ook op de officiele fora dat ze nu zelfs het aanmaken van accounts EN chars op ALLE eu servers zouden gelocked hebben, kweet niet of dat klopt en of iemand al gemerkt heeft dat je inderdaad geen nieuwe chars kan maken, maar wat gaan ze dan morgen doen? lol!

Ze hebben niet eens aangekondigd dat ze nieuwe servers zouden voorzien hebben.... ziet er echt niet ok uit :(

Ik zal al voorspellen wat er morgen gebeurd... niet veel en 's avonds een zoveelste "sorry".

En vanaf woensdag moet normaal iedereen, behalve 1.0 users zijn retail keys ingeven, benieuwd hoe de playerbase zal droppen.. misschien gelukkig voor ons die dan wel gaan kunnen spelen :)

EDIT: ondertussen alweer van kwaad naar slechter, geen servers meer in mijn lijst... dus maw binnen uurke of twee wellicht maintenance voor paar uurkes...

Veruca

Legacy Member
Zoals ik daarjuist gelezen heb op de FFXIV fora: het zal binnen een weekje wel vlotter gaan... wanneer al de gefrustreerde spelers stoppen. :p

aiice

Legacy Member
Welke "class" wordt er aangeraden om te spelen? Qua looks zag de monk er wel goed uit, maar is dat een DPS of?

SusieQ

Legacy Member
Veruca zei:
Zoals ik daarjuist gelezen heb op de FFXIV fora: het zal binnen een weekje wel vlotter gaan... wanneer al de gefrustreerde spelers stoppen. :p

Ja idd... en als ze daar op hopen ipv nieuwe servers bij te poten is het wel de meest slecht marketing strategie dat ik ooit meegemaakt heb :)

Denk dat het nu wel over duidelijk is dat het gewoon een kwestie van geld en/of beschikbare servers moet zijn, aangezien de JP servers bijna geen last hebben ondervonden!

darkside19

Legacy Member
bon, das nu al de derde dag op rij dat ik niet kan inloggen op shiva.

dus probeer een andere char te maken op een andere server ( kan niet want alle eu servers zijn vol)

dit vind ik echt niet kunnen.

bovendien wordt er een pre acces key verkocht aan 5 euro en ze voorzien niets van service

moeten wij dit zomaar aanvaarden?

SusieQ

Legacy Member
darkside19 zei:
bon, das nu al de derde dag op rij dat ik niet kan inloggen op shiva.

dus probeer een andere char te maken op een andere server ( kan niet want alle eu servers zijn vol)

dit vind ik echt niet kunnen.

bovendien wordt er een pre acces key verkocht aan 5 euro en ze voorzien niets van service

moeten wij dit zomaar aanvaarden?

Die pre-acces key (early acces) wordt normaal gezien niet VERKOCHT, dus daar heb jij je laten vangen door een opportunist van een verkoper.(tenzij het 5 euro VOORSCHOT was op je spel, dan heb je niet "extra" betaald he ;))

En voor je het betwist, ik heb er zelf ettelijke honderden GRATIS uitgedeeld bij mensen die het spel ge preorderd hebben, ja zelfs pre-orders zonder voorschot. (job related)

darkside19

Legacy Member
beste,

ik heb niet beweerd dat ik die zelf gekocht heb, maar ik weet dat ze verhandeld worden ( dus redeneer ik dat die ook in de prijs van de pre-order zit).

Hoe verklaart U dan het verschil in prijs met early acces en zonder early acces ( en nee ik spreek nu niet over webwinkels, maar effectief over retail shops)

Piekatsjoe

Legacy Member
Early Acces keys worden normaal gezien niet apart verkocht.

Die krijg je pas als je pre-ordered. En toon dan aan waar er een prijsverschil zit?

darkside19

Legacy Member
ja dat dacht ik dus ook, maar tzal hier laat ons zeggen een misverstand zijn van de winkel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan