Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veruca zei:Alright, als ik kan inloggen zal ik jullie contacteren. Wat is de naam van de LS nu weer?
Het enigste probleem waar ik nu mee zit, is kiezen tussen 2 characters (voor de looks dan): een Sun of Moon Miqo'te.![]()


Beramode zei:Hoektanden>katteogen, imo
Veel ander verschil zit er toch niet meer op... Tenzij je zo een blauwhuidige freak wil spelen.. Sommige opties in char creation gaan mij toch iets te ver.![]()
Nog niks van gehoord, weet zelfs niet welke world! Raggy like the good old times? 

tzal miqo'te worden deze keer.Signus zei:Zijn er nog steeds server full problemen, of is dat sinds deze ochtend opgelost ?


Veruca zei:Zoals ik daarjuist gelezen heb op de FFXIV fora: het zal binnen een weekje wel vlotter gaan... wanneer al de gefrustreerde spelers stoppen.![]()

darkside19 zei:bon, das nu al de derde dag op rij dat ik niet kan inloggen op shiva.
dus probeer een andere char te maken op een andere server ( kan niet want alle eu servers zijn vol)
dit vind ik echt niet kunnen.
bovendien wordt er een pre acces key verkocht aan 5 euro en ze voorzien niets van service
moeten wij dit zomaar aanvaarden?
)