Mutant454
Legacy Member
Smashy zei:mijn rage :
- idioten die nog altijd niet doorhebben dat je bij bosses niet te veel moet verwachten qua drops
- absolute gebrek aan geduld bij veel mensen die zich gamer durven noemen gewoon omdat ze na 5 kills niks nuttigs vinden
Och kom, dat is weer reacties willen uitlokken en heeft eigenlijk weinig te maken met ingame rage momenten.
- Zowat 99% van de games out there geeft een beloning bij het neerhalen van een baas, das iets waar je normaal gezien naartoe moet werken. Lijkt me eigenlijk niet zo raar dat die verwachtingen er zijn.
- 5 kills
. What about 3 keer het spel uitspelen en 40 uur speeltijd? Ik ben heus niet de enigste, dat is volgens mij ook de grote reden dat D3 relatief veel tegenwind krijgt, gamers zijn gefrustreerd dat het itemsysteem bij een hogere moeilijkheidsgraad nog steeds onder peil is.

Het spel is begot 10 dagen uit, als je over 2 maand nog steeds niets hebt kom dan misschien eens klagen. Typisch casual speler gezaag.