Archief - Rage-a-whole-page: Diablo III Style

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mutant454

Legacy Member
Smashy zei:
mijn rage :
- idioten die nog altijd niet doorhebben dat je bij bosses niet te veel moet verwachten qua drops
- absolute gebrek aan geduld bij veel mensen die zich gamer durven noemen gewoon omdat ze na 5 kills niks nuttigs vinden

Och kom, dat is weer reacties willen uitlokken en heeft eigenlijk weinig te maken met ingame rage momenten.

- Zowat 99% van de games out there geeft een beloning bij het neerhalen van een baas, das iets waar je normaal gezien naartoe moet werken. Lijkt me eigenlijk niet zo raar dat die verwachtingen er zijn.

- 5 kills :lol: . What about 3 keer het spel uitspelen en 40 uur speeltijd? Ik ben heus niet de enigste, dat is volgens mij ook de grote reden dat D3 relatief veel tegenwind krijgt, gamers zijn gefrustreerd dat het itemsysteem bij een hogere moeilijkheidsgraad nog steeds onder peil is.

Jack

Legacy Member
inloggen en merken dat je character geplunderd is = rage.

Dit terwijl mijn PC echt spotless is qua virussen, ik uitgebreid gebruik maak van NoScript en AdBlock als ik surf, etc...

Dan maar een support ticket openen...

En dan toch maar een authenticator bestellen.

Kennaah

Legacy Member
Jack zei:
inloggen en merken dat je character geplunderd is = rage.

Dit terwijl mijn PC echt spotless is qua virussen, ik uitgebreid gebruik maak van NoScript en AdBlock als ik surf, etc...

Dan maar een support ticket openen...

En dan toch maar een authenticator bestellen.
Als je een IOS/Android/W7 toestel hebt kun je gewoon een app downloaden dat is gratis :)

Mexter

Legacy Member
het is belachelijk dat tot inferno act 2 de lvl 60 items altijd magere stats hebben,
level 60 rare is level 60 rare godverdomme

Jack

Legacy Member
Kennaah zei:
Als je een IOS/Android/W7 toestel hebt kun je gewoon een app downloaden dat is gratis :)

Ik heb een W7 phone maar het lukt niet. Blijft zeggen "not available for your region".

Kennaah

Legacy Member
Jack zei:
Ik heb een W7 phone maar het lukt niet. Blijft zeggen "not available for your region".

vreemd bij mij staat het erop.
Heb je het gezocht via u gsm?

Jack

Legacy Member
Kennaah zei:
vreemd bij mij staat het erop.
Heb je het gezocht via u gsm?

ah, rechtstreeks via de marketplace gaat het ja.

op battle.net zelf zeggen ze dat je via de Zune software moet gaan, klopt niet dus.

Gemerkt dat mijn XBL account ook compromised was... same email, same password. Blijkbaar bij 1 gelukt en dan gebruikt op de ander. Crafty bastards.

SideShow

Legacy Member
Mexter zei:
het is belachelijk dat tot inferno act 2 de lvl 60 items altijd magere stats hebben,
level 60 rare is level 60 rare godverdomme

mja, zou je nu echt willen dat iederen in 2 weken de beste gear heeft met uber lekkere stats ?

Mutant454

Legacy Member
Laatste keer :

- slechte gear
- average gear
- goeie gear
- beste gear

Niemand wil op 2 weken de beste gear, wel wil ik na 2 weken goeie gear waarvan ik op zijn minst 60 tot 70% zelf kan verzamelen. Helaas moet ik daar tot op heden de AH voor gebruiken want de droprates zijn 40% average gear en 60% slechte gear.

Kennaah

Legacy Member
Jack zei:
ah, rechtstreeks via de marketplace gaat het ja.

op battle.net zelf zeggen ze dat je via de Zune software moet gaan, klopt niet dus.

Gemerkt dat mijn XBL account ook compromised was... same email, same password. Blijkbaar bij 1 gelukt en dan gebruikt op de ander. Crafty bastards.

Voila weer geld uitgespaar ^^

UnD3RD0G

Legacy Member
Het is inderdaad opmerkelijk hoeveel mensen klagen over duidelijke veranderingen. Ik ben blij ddat D3 geen same of D2 is - het is dan misschien nog nieet af, maar het is iets nieuw, en toch hetzelfde. - anders hadden ze even goed een Texturepack voor D2 kunnen maken en twas klaar he...

Wat drops betreft - duidelijk gemeld dat ze meer focus willen leggen op champion/rare packs, zodat je moet map roamen, en verkennen en ontdekken

- Difficultty - kan er iemand zich nog herrieren hoe het met balans zat toen Diablo 2 gelanceerd werd? - zoek het even op, en je zal verbaasd zijn met wat D2 was at launch

- Server issues - onweerlegbaar iets mis - maar dat geven ze zelf ook toe, en Blizzard kennende zullen ze dat zeker asap oplossen, uiteraard had het nooit mogen gebeuren...

- Loottables, drop, etc etc is allemaal kwestie van balancing, wees maar zeker dat er nog overhauls gaan komen wat betref chance-tables, resistance-calculations, ...

Nuja, als je een D2 texture pack had verwacht kom je bedrogen uit...

GeHaWk

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
Het is inderdaad opmerkelijk hoeveel mensen klagen over duidelijke veranderingen. Ik ben blij ddat D3 geen same of D2 is - het is dan misschien nog nieet af, maar het is iets nieuw, en toch hetzelfde. - anders hadden ze even goed een Texturepack voor D2 kunnen maken en twas klaar he...

Wat drops betreft - duidelijk gemeld dat ze meer focus willen leggen op champion/rare packs, zodat je moet map roamen, en verkennen en ontdekken

- Difficultty - kan er iemand zich nog herrieren hoe het met balans zat toen Diablo 2 gelanceerd werd? - zoek het even op, en je zal verbaasd zijn met wat D2 was at launch

- Server issues - onweerlegbaar iets mis - maar dat geven ze zelf ook toe, en Blizzard kennende zullen ze dat zeker asap oplossen, uiteraard had het nooit mogen gebeuren...

- Loottables, drop, etc etc is allemaal kwestie van balancing, wees maar zeker dat er nog overhauls gaan komen wat betref chance-tables, resistance-calculations, ...

Nuja, als je een D2 texture pack had verwacht kom je bedrogen uit...

Ik denk dat er veel mensen vergeten zijn hoe de classic diablo 2 eigenlijk in mekaar zat. De unique items waren in diablo 2 eigenlijk pas goed vanaf de expansion en waar draaide het in de classic versie dan allemaal rond? Juist : RARE ITEMS met de juiste affixes / prefixes, pudum tssssshhhh!

zarathustra

Legacy Member
Quecera zei:
Ge beseft echt het probleem voor velen niet heb ik de indruk. Ik erger mij kapot aan 't feit dat je heel 't spel door helemaal Niets nuttigs krijgt.

Hoe kan je dat nu zeggen :s Het spel is begot 10 dagen uit, als je over 2 maand nog steeds niets hebt kom dan misschien eens klagen. Typisch casual speler gezaag.

Ik geef degene die daar het voorbeeld gaf van 8 maand voor tier 2 drops in wow gelijk. Zo moet het zijn.

Shadowfox

Legacy Member
Ik blijf het grappig vinden hoe sommige mensen zo uit de lucht kunnen doen als het over casual gamers gaat, precies alsof de hele dag games spelen dan zoveel beter is :unsure:

Edit: Ik ben zelf een 'hardcore' gamer, maar ik kijk niet neer op casuals, want zonder casuals hadden we helemaal geen games.

zarathustra

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik blijf het grappig vinden hoe sommige mensen zo uit de lucht kunnen doen als het over casual gamers gaat, precies alsof de hele dag games spelen dan zoveel beter is :unsure:

Edit: Ik ben zelf een 'hardcore' gamer, maar ik kijk niet neer op casuals, want zonder casuals hadden we helemaal geen games.

jama, dat is net het punt. Ik speel zelf helemaal niet zoveel als sommigen hier. Maar ik verwacht wel nog maanden progress te kunnen doen aan dit tempo

Ikaruga

Legacy Member
ik vraag mij of het ook wel zin heeft om de staat van D2's launch te gaan vergelijken om de gebreken van D3 te gaan "goedspreken". Ok, D2 was niet optimaal bij launch, maar dat was een decennia geleden. Per definitie moet een developer leren uit zijn fouten en daarop verderbouwen. Ze hadden genoeg ervaring met uniques, loottables etc. In D3 vallen ze terug in de pre-lod phase.

release D2 -> evolutie D2 LOD -> release D3 -> fallback naar D2 vanilla

Het is onlogisch om als developer een spel te maken met fouten x en y, die later te fixen, om dan in de opvolger van de franchise opnieuw fouten x en y te hebben. Daar is geen excuus voor. Zoiets zou nie mogen

oxX_Nemesis_Xxo

Legacy Member
Shadowfox zei:
Zijt ge ondertussen voorbij Normal? Anders nodig ik je eens uit om met je magic find setje ACT2 in Hell te gaan doen, even zien hoelang je het nog uithoudt als je een paar andere stats moet opgeven.

En omdat jij het geluk had een Legendary drop te hebben in Normal wil dat zeggen dat dat voor iedereen wel goed moet zijn? Ik heb van level 1 tot 57 geen énkele goeie drop gekregen (Rare noch Legendary), alles heb ik moeten kopen in de Auction House want ik kon gewoon niet meer verder op een bepaald moment. (Stierf in enkele hits)

Ik vraag trouwens niet dat ik op Level 30 al een volledige legendary set heb, ze hadden de drops gewoon beter moeten doen zodat je elke act wel een paar van je items kon vervangen en zo geleidelijk aan je gear beter werd. Echter kreeg ik in Hell nog steeds drops die slechter waren dan hetgeen ik in Normal had gekregen en daar wringt namelijk het schoentje! De moeilijkheidsgraad gaat omhoog maar de beloning die je krijgt voor je werk niet!

Leer jij eerst maar eens lezen man. Ik ben al lang voorbij normal. Mijn eerste legendary drop was al in normal. Daarbij heb ik geschreven dat jij ITEMS MOET EQUIPEN DIE JOUW MAGICAL DROPCHANCE VERHOGEN!!!!!!!! Anders wordt het niets. Nu verstaan????? Djeezes man. Leer eens lezen en verdraai niet alles. Zucht....

oxX_Nemesis_Xxo

Legacy Member
omegahealer zei:
probeer gwn niet te argumenteren met mensen die zichzelf centraal zetten in alles en als het voor hun goed gaat, zal het voor de rest ook maar zo zijn. Er lopen zo een paar rond hier -.-

De drops zijn te belachelijk, ik zie enkel items droppen met + dex or +int als random stat, wat echt zo handig is als barb. Tbh ik krijg eerder het gevoel dat eigenlijk de drops gewoon een moeilijkheidsgraad verkeerd staan...

Hoe heb ik mij dan centraal gezet? Ik heb juist een tip gegeven hoe je meer kans op legendary drops maakt. Voor de rest alles ok????
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan