Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deathsythe

Legacy Member
demon326 zei:
Goedkoper dan nu zal het niet worden...

staat toch nog niet in dailys/flash?

edit, toch wel

meh 25 eur is nog te duur, wetende dat ik toch nauwelijks de tijd ga hebben om het te spelen :d

JimmyPatterson

Legacy Member
Heb de DLC van Sniper Elite 2 dan maar gekocht :)

Tot nu toe is het een zeer zwakke sale voor mij; games zijn niet echt super scherp geprijsd (mensen die greenmangaming + amazon in de gaten houden, doen vaak betere deals) en de interessante titels heb ik al :)

kil911ler

Legacy Member
Mass Effect en Mass Effect 2 samen voor €9.99... ik denk dak mn eerste koopje zal doen :p

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Weet er iemand als je een key koopt van G2play of eendert welke andere keysite en het een Uplay game is (bv. Assassin's creed 3 of Far cry 3) of da dan voor altijd aan uw Uplay account gelinked is? Want sommige Ubisoft games kunt ge zo maar 1x downloaden en dan na 30 dagen niemeer en k zou het stom vinden moest da zo zijn...

EDIT: nog een vraagje: kent er iemand deze site: IntKeys.com Game Keys
Op Facebook zijn er 31000 likes en als ik de comments lees ziet het er wel degelijk uit, maar ge kunt toch nie voorzichtig genoeg zijn eh :)

Raanº³

Legacy Member
Therapy zei:
Hoezo? Bij mij staat het toch niet gratis ze.

Desura:
The Tower -> Alpha version
Init.

Indiegalastore:
Crazy Machines bundle
The Future Bundle
The post Mortem bundle
The Syberia Bundle
Hacker evolution Bundle

Steam:
Dungeon Defenders - Etherian Holiday extravaganza (DLC)
Dungeon Defenders The Great Turkey Hunt! Mission & Costumes (DLC)
Race 07: Andy Priaulx Crowne Plaza Raceway (DLC)

Alleen de bundles zijn weer ala principe van betaal wat je wilt (0.99 min) en was verkeerd aangegeven door de deals website :).

Essit

Legacy Member
Bv202 zei:
Dit zijn toch wel de meest teleurstellende sales ooit op Steam...

Mja , als je zoals sommigen(waaronder ik) de meeste games al bezit of ooit gespeeld hebt ben ik wel akkoord. Probleem is ook dat steam telkens dezelfde games in de spotlight zet bij sales spijtig genoeg(maar je kan ook zelf op zoek gaan naar iets dat je nog niet gespeeld hebt, er zit sowieso een korting op).

Voor mensen die nog niet veel games gekocht hebben op steam zijn dit wel hoogdagen.

Zelf heb ik enkel goedkope dingen gekocht tot nu toe, een aantal indie games en daarnet nog Company Of Heroes. Zou graag Far Cry 3 en Dishonored nog kopen maar de prijzen zijn nog te duur imo.

Renegadexxripxx

Legacy Member
Paddeh zei:
Skyrim nu kopen tijdens flash sales of wachten op daily deals?

Ik dacht dat die al in de daily deal was gepasseerd. Zowiezo is de daily deal gelijkaardig geprijsd aan de flashdeal.

Therapy

Legacy Member
Essit zei:
Zelf heb ik enkel goedkope dingen gekocht tot nu toe, een aantal indie games en daarnet nog Company Of Heroes. Zou graag Far Cry 3 en Dishonored nog kopen maar de prijzen zijn nog te duur imo.

Andere sites als g2play.net enzo in het oog houden. Cdkeyprices.com kan u mss ook helpen.

CL4P-TP

Legacy Member
Idd cdkeyprices.com bekijken. Zo kan je zowat elk spel voor < 20 euro kopen.

WarBlade

Legacy Member
Kent er iemand Hidden Object games op Steam? Die van Big Fish Games komen maar niet in aanbieding...

Muscleduck

Legacy Member
Ik vind het enorm saaie sales tot nu toe. Dishonored en FC3 wil ik sowieso alleen maar retail kopen, dus die negeer ik. Voor de rest nog niks gezien dat zelfs het overwegen waard is voor mij.
Company Of Heroes + expansions en Saints Row 3 heb ik een tijd geleden gekocht in de Humble THQ Bundle, en ik heb nog minder betaald dan SR3 alleen.

Kennaah

Legacy Member
Saaie sale gewoon omdat
1) er maar 6 dailies zijn
2) Flash sales en community sale boring zijn en niet echt veel extra naast dailies bieden
3) Dailies hoogstwaarschijnlijk al gespasseerd zijn als flash/community of nog als flash/community sale gaan komen.
4) Geen coole achievements

waffel

Legacy Member
Der zijn ook in het algemeen al teveel sales geweest. Er kunnen maar zoveel games uitkomen :p Nog niets gekocht voorlopig.

kil911ler

Legacy Member
True, de sales van tijdens de herfst waren nog maar net gepasseerd en hupla, Winter Sales aan de deur :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan