Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Th1x4nG

Legacy Member
Heb zelf nog wel een tof koopke gedaan aan GT Legends, maja swel een spel van 2005 :D

Hans Gruber

Legacy Member
Zou Spec Ops nog tot -75 gaan ? Ik zit er al effe op te wachten, hopelijk zakt de prijs nog.

gStar

Legacy Member
kwas van plan om COD4 MW nog eens te kopen , maar had hem liever aan 75% zien staan :p

Marginal0

Legacy Member
Zal wsl wel niets kopen. Paypal staat leeg en de meeste sales hebben we al gehad. Enkel Blood Bowl zou'k mss nog doen, maar goed... Ik heb al zoveel games gekocht de laatste tijd. Genoeg is genoeg.

Werd ff vrolijk van die Mass Effect franchise voor 10 euro, maar het was enkel 1&2, wsl omdat de 3 niet op PC was (ff vergeten).

FreakyJP

Legacy Member
Heb tot nu toe Arma2, Forge en THQ Pack gekocht. Ik vind de daily deals en publisher packs (buiten THQ) echt zwak dit jaar, de flash sales vallen gelukkig nog mee.

@Marginal: ME3 is enkel via Origin en niet steam denk ik

picasso123

Legacy Member
Marginal0 zei:
Zal wsl wel niets kopen. Paypal staat leeg en de meeste sales hebben we al gehad. Enkel Blood Bowl zou'k mss nog doen, maar goed... Ik heb al zoveel games gekocht de laatste tijd. Genoeg is genoeg.

Werd ff vrolijk van die Mass Effect franchise voor 10 euro, maar het was enkel 1&2, wsl omdat de 3 niet op PC was (ff vergeten).

De 3rde is er enkel op origin.

Wizzard

Legacy Member
Max Payne 3 aan €12,5 lijkt mij een goeie deal, of zou ik die elders goedkoper kunnen vinden?

Ikaruga

Legacy Member
de sales zijn echt heel pover hoor. Nu bij de flash deals staat Dota er Weer tussen. Het heeft gisteren nog maar in de sales of the day gestaan.

De kans dat bvb dead rising 2 (off the record), of TSW nog eens in extra aanbieding komen, zal wss onbestaande zijn

byter

Legacy Member
Hans Gruber zei:
Zou Spec Ops nog tot -75 gaan ? Ik zit er al effe op te wachten, hopelijk zakt de prijs nog.

Nee, het zal niet goedkoper worden dan flash/daily deal dus max -66%. Op Amazon.com zit Spec Ops trouwens in bundels voor 9.99$ met bijvoorbeeld bioshock 1 en 2 ... eventueel de moeite om daar ook eens te kijken.

Vraeck

Legacy Member
De sales komen op dreef, voor mij althans.

Max Payne 3 voor 12,5
Spec ops: the line voor 6 en een scheet
Borderlands 2 season pass voor 22.49

Nu nog Far Cry 3

crazyman2

Legacy Member
Ik weet eigenlijk toch niet goed wat jullie dan willen als jullie de sales zwak vinden ... Steam moet die sales niet doen.

demon326

Legacy Member
crazyman2 zei:
Ik weet eigenlijk toch niet goed wat jullie dan willen als jullie de sales zwak vinden ... Steam moet die sales niet doen.

Meer variatie en grotere acties? :unsure:

Ikaruga

Legacy Member
crazyman2 zei:
Ik weet eigenlijk toch niet goed wat jullie dan willen als jullie de sales zwak vinden ... Steam moet die sales niet doen.

alle, en dan? Moet iedereen die sales super vinden, gewoon omdat er effectief sales zijn?

En als een outlet store nu eens een uitverkoop doet van kapotte hemden, is die dan ook automatisch fantastisch goed, gewoon omdat ze Een uitverkoop doen?

desP-

Legacy Member
Custom packs / kleinere packs, er zijn veel mensen die de packs niet kopen omdat ze er 1-3 spellen van hebben.

Ik wacht nog altijd op het Dirt-pack dat ik in de zomer heb gemist, zou ook graag THQ pack kopen maar ik heb er al 8 spellen van dus lijkt het toch wel een grote verspilling voor een paar games die ik wel "sort of" zie zitten zoals MXvsATV maar geen 25/10€ aan wil geven.

Steam was de concurrentie altijd voor nu staan ze nog amper on par, de volgende logische stap zou zelf packs samenstellen zijn om terug de bovenhand te krijgen.

Shellshock

Legacy Member
crazyman2 zei:
Ik weet eigenlijk toch niet goed wat jullie dan willen als jullie de sales zwak vinden ... Steam moet die sales niet doen.

De vorige keren was er meer keus. Meer topgames in de aanbieding. Ze deden ook spelletjes waarmee je games of extra korting kon krijgen.
De vorige keren stopten ze er meer moeite in.

crazyman2

Legacy Member
Ikaruga zei:
alle, en dan? Moet iedereen die sales super vinden, gewoon omdat er effectief sales zijn?

En als een outlet store nu eens een uitverkoop doet van kapotte hemden, is die dan ook automatisch fantastisch goed, gewoon omdat ze Een uitverkoop doen?
Die vergelijking gaat niet op, aangezien Steam geen kapotte goederen verkoopt :unsure:

@Shellshock
En die die gratis kortingen heeft Steam geld gekost.

Ik snap nog steeds niet goed wat jullie echt willen. Alle grote kleppers zijn al on sale geweest. En de drempel om nieuwe games goedkoop op te pikken wordt elk jaar maar lager. Vroeger was het pas na iets meer dan een half jaar, nu kan je al serieuze koopjes doen als het spel amper een paar maanden uit is.

Volgens mij vinden jullie ze zwak omdat de meesten hier gewoon al de meeste games hebben.

Mijn bib zit vol games, en toch vind ik de Steam sales nog steeds fantastisch. En desondanks het niet zo lijkt, blijft Steam toch (kleine) grenzen verleggen. Denk maar aan de sales van Hitman en Dishonored zo snel na release.

Marginal0

Legacy Member
Idd. Het is rap vooruit gegaan. De summer sales zitten nog in mijn achterhoofd en die waren 10x beter. Dit is meer van hetzelfde, enkel minder. Maar goed, je kan jezelf ook niet blijven overtreffen.

En ze 'moeten' die sales heus wel doen hoor. Naar eigen zeggen heeft het 'geen invloed op hun verkoop'... Call it a hunch, maar volgens mij worden er toch wel ietsie pietsie meer games verkocht. ;)

En al die amazon links... Hebben jullie dan echt allemaal een fake amazon account?:p

kakature

Legacy Member
Marginal0 zei:
Idd. Het is rap vooruit gegaan. De summer sales zitten nog in mijn achterhoofd en die waren 10x beter. Dit is meer van hetzelfde, enkel minder. Maar goed, je kan jezelf ook niet blijven overtreffen.

En ze 'moeten' die sales heus wel doen hoor. Naar eigen zeggen heeft het 'geen invloed op hun verkoop'... Call it a hunch, maar volgens mij worden er toch wel ietsie pietsie meer games verkocht. ;)

En al die amazon links... Hebben jullie dan echt allemaal een fake amazon account?:p
Nee, gewoon een fake shipping adres ingeven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan