Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

byter

Legacy Member
Buh, verander gewoon naar een adres van een Pizza Hut ofzo. Ik maak er dus zelfs geen fake account voor aan ;p

Therapy

Legacy Member
desP- zei:
Custom packs / kleinere packs, er zijn veel mensen die de packs niet kopen omdat ze er 1-3 spellen van hebben.

Dit dus. Of dat ge op zijn minst de games die ge al hebt krijgt zodat ge ze nog met iemand anders kunt ruilen ofzo. Ik ga echt geen geld betalen voor een pack waar ik meer dan de helft al van heb.

Ikaruga

Legacy Member
crazyman2 zei:
Die vergelijking gaat niet op, aangezien Steam geen kapotte goederen verkoopt :unsure:

De vergelijking gaat dan ook uberhaupt niet over het product, maar om de ontvangst bij de consument en de reden van sales te houden ....

Maar goed, als je toch zo gesteld bent op een juiste analogie, het is een outlet die een uitverkoop houd van allerhande kleren met paarse, blauwe en gele bollen op, allemaal in perfecte staat, en toch gevarieerd. Zo goed?

Flitser

Legacy Member
Ikaruga zei:
de sales zijn echt heel pover hoor. Nu bij de flash deals staat Dota er Weer tussen. Het heeft gisteren nog maar in de sales of the day gestaan.

De kans dat bvb dead rising 2 (off the record), of TSW nog eens in extra aanbieding komen, zal wss onbestaande zijn

Als er iemand TSW zoekt op origin is het 50% off... (15 euro)

Acidbaron

Legacy Member
De moeite waard voor die platformers en zombie genre kunnen waarderen. Wel niet extreem lang maar qua prijs kan je niet klagen daarover.

Ikaruga

Legacy Member
Flitser zei:
Als er iemand TSW zoekt op origin is het 50% off... (15 euro)

cava, merci. Is het een key die ge kan activeren op de site? zonder Origin nodig te hebben

edit: net proberen kopen. 48 uren wachten om "bestelling te controleren", dat is ook wel nieuw

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Max Payne 3 eigenlijk de moeite waard? Want voor 12,50 euro kan je niet sukkelen, maar 35 GB is echt wel whoescht veel...

byter

Legacy Member
MP3 vond ik grafisch heel mooi, gameplay is ok en de story vond ik eigenlijk te min voor MP.
Het is wel AAA+ game dus 12,5 euro lijkt me een goede prijs.

De sales zijn niet zo zwak... het meeste wat je wil, heb je gewoon al door de herhaling van sales. Het ontbreekt wel aan "oh voor die prijs kan ik niet sukkelen sales" die je imo vroeger vaker had (basicly de -75% of meer ;p).

Flitser

Legacy Member
Ikaruga zei:
cava, merci. Is het een key die ge kan activeren op de site? zonder Origin nodig te hebben

edit: net proberen kopen. 48 uren wachten om "bestelling te controleren", dat is ook wel nieuw

Dat is idd nieuw, ik weet niet juist hoe het werkt met origin ik heb het via een key site gekocht een week geleden.

Ikaruga

Legacy Member
het is intussen in orde. Heb de bevestigingsmail 20 minuten later gekregen. Wss moest dit door Funcom geverifieerd worden voor een product key, geen idee.

KnightOfCydonia

Legacy Member
@de klagers.
De vorige Christmas Sales had Valve een leuk idee, maar is er door sommigen eigenlijk gewoon misbruik van gemaakt: e.g. de Humble Indie Bundle 4 massaal kopen om via nieuwe Steam account coal te farmen door de easy achievements, en vervolgens mee te gaan traden dat het niet meer normaal was.Bijbehorend gevolg: de "gratis" games die je kon winnen, waren sneller dan voorzien op.

Ik vind de sales in zijn huidige vorm zelfs beter als voorgaande: nu kan je bijvoorbeeld al veel moeilijker een "daily" deal missen, aangezien ze 48u doorgaat. En met de flash sales heb je een goede kans dat je ze al eerder kan grijpen, of dat ze na ze alsnog gemist te hebben terugkomt. Met de flash sales erbij is het totaal aantal games dat ze met extra korting aanbieden per dag ook min of meer gelijk gebleven. En wat topgames betreft? We zijn gewoon verwend: bv. Zeno Clash aan nog geen €1 zien staan op Steam, wat een fantastische deal is... alleen dankzij voorgaande Steam Sales heb ik deze al lang. Valve maakt zelf maar

Soler

Legacy Member
Fm2013 geen goede deal ? Slechts 50 procent, kan je hem ergens anders goedkoper krijgen ?

Renegadexxripxx

Legacy Member
byter zei:
MP3 vond ik grafisch heel mooi, gameplay is ok en de story vond ik eigenlijk te min voor MP.
Het is wel AAA+ game dus 12,5 euro lijkt me een goede prijs.

In mijn opinie komt de ontgoocheling ook een beetje doordat er momenteel bij deze AAA+ games zoveel DLC is dat ook al koop je vb MP3 tegen 12.5 dat je nog eens +-10 (naar boven afgerond) kwijt bent aan deze DLC. Niet wetende ofdat dit spel eigenlijk wel iets voor U is, ofdat het niet het zoveelste game wordt dat maar staat te verkommeren in de steamlijst. Voor MP3 wacht ik dan ook op een GOTY bundle die al de DLC bevat. En als dit dan in aanbieding is voor 7 - 15€ bekijk ik hoe geïnteresseerd ik ben.

Kennaah

Legacy Member
Renegadexxripxx zei:
In mijn opinie komt de ontgoocheling ook een beetje doordat er momenteel bij deze AAA+ games zoveel DLC is dat ook al koop je vb MP3 tegen 12.5 dat je nog eens +-10 (naar boven afgerond) kwijt bent aan deze DLC. Niet wetende ofdat dit spel eigenlijk wel iets voor U is, ofdat het niet het zoveelste game wordt dat maar staat te verkommeren in de steamlijst. Voor MP3 wacht ik dan ook op een GOTY bundle die al de DLC bevat. En als dit dan in aanbieding is voor 7 - 15€ bekijk ik hoe geïnteresseerd ik ben.

Alle dlc is dan ook gewoon multiplayer mapkes die ge niet echt moet kopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan