Brenttouza
Legacy Member
rafbanaan zei:Ro2 is een aanrader mensen!
Is het spel goed geoptimaliseerd? Mijn pc is nu niet bepaald één van de sterkste.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rafbanaan zei:Ro2 is een aanrader mensen!
Brick Top zei:Wordt Dead Rising nog veel in coop gespeeld? Lijkt me nog wel lachen?!
Brenttouza zei:Is het spel goed geoptimaliseerd? Mijn pc is nu niet bepaald één van de sterkste.
Brick Top zei:Wordt Dead Rising nog veel in coop gespeeld? Lijkt me nog wel lachen?!
Soler zei:Is Red Orchestra aan te raden ?
Tonerider zei:wat is de bedoeling van die Holiday Sale badge?
deathsythe zei:Is darksiders nu goedkoper als je dat pakket koopt ? (darksiders franchise)

JimmyPatterson zei:Yes, yes it is![]()
