Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AntiChrist7

Legacy Member
KnightOfCydonia zei:
@de klagers.
knip

Yep, je hebt gelijk. de summer sale met 8u deals was vreselijk. Ik heb praktisch er een derde van gemist. Dan vind ik deze beter. Misschien geen leuke achievements, maar als er idd misbruik van gemaakt wordt is het beter zo.
Enja, sales betekent niet dat je moet verwachten dat de AAA titels van 2012 plotseling 10 euro kosten.

Je moet je natuurlijk niet alleen op steam concentreren, er zijn genoeg retailers. en hoe meer concurrentie, hoe beter voor ons.

u4ea

Legacy Member
Chivalry voor mij en ne vriend gekocht. Natuurlijk krijgt hij errors bij het opstarten. :sop:

smon

Legacy Member
AntiChrist7 zei:
Yep, je hebt gelijk. de summer sale met 8u deals was vreselijk. Ik heb praktisch er een derde van gemist. Dan vind ik deze beter. Misschien geen leuke achievements, maar als er idd misbruik van gemaakt wordt is het beter zo.
Enja, sales betekent niet dat je moet verwachten dat de AAA titels van 2012 plotseling 10 euro kosten.

Je moet je natuurlijk niet alleen op steam concentreren, er zijn genoeg retailers. en hoe meer concurrentie, hoe beter voor ons.
Die flash sales kwamen bijna allemaal terug als community en daily deals. Veel kan je niet gemist hebben.

Tegen dat misbruik hebben ze ondertussen al een aantal maatregelen genomen. Nieuwe accounts kunnen pas na twee weken traden en je moet nu ook echt iets kopen vooraleer je een volledige account hebt. Enkel een Humble Bundle key activeren is niet meer genoeg.

wireke

Legacy Member
Ik heb hier nog een code van Assassin Creed II, wel voor Uplay. Kzou graag ruilen met iets op steam. Kleine indie game ofzo. Als iemand interesse heeft, let me know.

Bastion is zalig trouwens <3

Therapy

Legacy Member
wireke zei:
Ik heb hier nog een code van Assassin Creed II, wel voor Uplay. Kzou graag ruilen met iets op steam. Kleine indie game ofzo. Als iemand interesse heeft, let me know.

Bastion is zalig trouwens <3

Ik heb nog een key van deus x?

Renegadexxripxx

Legacy Member
Kennaah zei:
Alle dlc is dan ook gewoon multiplayer mapkes die ge niet echt moet kopen.

Had ik dat geweten, dan had ik MP3 nog gekocht... aah well volgene keer dan maar.

byter

Legacy Member
TF2 cosmetic items in een flash sale? :(
Dan vind ik dat nog duur voor 3(?) items.

LaCucaracha

Legacy Member
Max payne 3 en mass effect collection gekocht voor samen ne geen 23 euro

u4ea

Legacy Member
Wel wa problemen met hitboxes enzo precies. Mijn ping is altijd vrij hoog en het lijk dak daardoor raak wak ni moe raken en mis wa dak zou moeten hitten.
(pijlen da door lichamen vliegen, vijand neerhalen da ni in hitrange zit en het niet kunnen hitten van een enemy dat voor mij loopt ook al heb ik een snellere class)

Muscleduck

Legacy Member
KnightOfCydonia zei:
@de klagers.
De vorige Christmas Sales had Valve een leuk idee, maar is er door sommigen eigenlijk gewoon misbruik van gemaakt: e.g. de Humble Indie Bundle 4 massaal kopen om via nieuwe Steam account coal te farmen door de easy achievements, en vervolgens mee te gaan traden dat het niet meer normaal was.Bijbehorend gevolg: de "gratis" games die je kon winnen, waren sneller dan voorzien op.

Ik vind de sales in zijn huidige vorm zelfs beter als voorgaande: nu kan je bijvoorbeeld al veel moeilijker een "daily" deal missen, aangezien ze 48u doorgaat. En met de flash sales heb je een goede kans dat je ze al eerder kan grijpen, of dat ze na ze alsnog gemist te hebben terugkomt. Met de flash sales erbij is het totaal aantal games dat ze met extra korting aanbieden per dag ook min of meer gelijk gebleven. En wat topgames betreft? We zijn gewoon verwend: bv. Zeno Clash aan nog geen €1 zien staan op Steam, wat een fantastische deal is... alleen dankzij voorgaande Steam Sales heb ik deze al lang. Valve maakt zelf maar

Dat die coal enz weg is kuich ik toe, maar het aanbod is wat magertjes imo.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ikaruga zei:
de sales zijn echt heel pover hoor. Nu bij de flash deals staat Dota er Weer tussen. Het heeft gisteren nog maar in de sales of the day gestaan.

De kans dat bvb dead rising 2 (off the record), of TSW nog eens in extra aanbieding komen, zal wss onbestaande zijn



Tis ne flash sale :unsure:

You're lucky :p

Ikaruga

Legacy Member
inderdaad, een hoerenchance.

Net gekocht, zal, samen met TSW op Origin denk ik het enigste zijn dat ik zal kopen.

Depresjon

Legacy Member
mn lijstje tot hiertoe dees maand :

Wargame:European escalation
The walking dead
Splinter cell reeks
Lego lord of the rings
Agricul simultaor
Bioshock 1 & 2
Dragon Age ultimate edition
Spec ops the line
Sniper:Ghost warrior
Max payne 3 + dlc
Darksiders 2 dlc
Saints row 3 DLC

en wa ps3 games
Hitman
Assassin's creed 3
Dishonored

Dus denk dat ik voorlopig stop,heb genoeg gekocht ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan