Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
de hamster zei:
Daar het algemeen geweten is dat iedere commentaar die enigszins positief is naar de Xbox toe hier systematisch gewist wordt, vind ik die opmerking best grappig.

Hoe kun je hier als fan positief op reageren dan?

koolcast

Legacy Member
Nieuwe exclusive opkomst?

Last Friday, Sony Computer Entertainment America registered the domain "helldiversgame.com." The Helldiver was a bomber aircraft employed by the US Navy during World War II, so perhaps "Helldivers" or "Hell Divers" could be an air combat game. Or if Sony wants to be incredibly literal, the title could be a reference to diving into the underworld and demon stuff.

Kotaku

Teknohol1c

Legacy Member
Dus officieel is het taalgebonden waarom sommige landen hunne release niet op tijd krijgen.
Andere geruchten gaan dan weer de ronde dat er nog steeds hardware problemen zijn met de xbox (oververhitting etc), ALS dit al waar is dan zit M$ weer op klak dezelfde strategie van de 360. Releasen! Ook al zijn er problemen...
Dus moeten de Belgische Xbox'ers just wel tevreden zijn over het uitstel. Met wat chance is de 2e lichting minder problematisch.

StNd

Legacy Member
Het lijkt er dus op dat MS (serieuze?) productieproblemen heeft. Ze bakken veel minder chips dan enkele maanden geleden verwacht dus moeten ze in markten snoeien. Als je niet zeker bent dat je kan launchen in de aangekondigde landen, ben je toch beter met niets aan te kondigen?

Europa was al Sonyland, nu dus gewoon nog meer. Op dit moment zit gewoon alles mee voor Sony: betere hardware, lagere prijs, positieve publieke opinie én een MS die de pedalen kwijt is.

Enige kleine zorg is dat Sony ook een shift in focus zal moeten doorvoeren nu. Als MS de US en UK viseert is het belangrijk dat Sony daar ook genoeg voorziet, misschien nog meer dan nu gepland. Dus zouden er misschien minder voorradig zijn voor andere landen. Maar bon, da's allemaal speculatie natuurlijk.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Kan me idd ook niet voorstellen dat een paar taalproblemen een vertraging geeft van 5 maand (al maart idd de datum is).

RaZoR be

Legacy Member
koolcast zei:
Benieuwd wat ze (MS en ook Sony) op de gamescom gaan zeggen...
Weer zo'n moment als op de E3? :)

Hopelijk. Zou wel zalig zijn als ze hun Presentatie zo last minute nog wat kunnen editten ^^.

Maar voor Sony ziet het er echt rooskleurig uit. De helft van Europa is nu pissed op Microsoft, Sony heeft genoeg stock volgens mij. mindere prijs, meer preorders...
nu nog een paar verrassings aankondigingen volgende week en het kan niet beter.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Heb zo'n idee dat MS nog een paar lastige interviews tegemoet gaat van de NL en Belgische pers. :p

koolcast

Legacy Member
Battlefield 4 ontwikkelaar geeft kritiek op Xbox One uitstel | 9lives

Microsoft zorgde gisteren wederom voor een hoop ophef onder gamers, en zelfs gerespecteerde ontwikkelaars konden het niet laten om hun frustraties te uiten tegenover het uitstel van de Xbox One in bepaalde landen.

Hieronder zien jullie een paar Tweets met de meningen van de ontwikkelaars bij DICE. Zijn jullie het eens met de aangehaalde punten?



Xhizor

Legacy Member
Een uitstel van 5 maanden wegens een taalprobleem ? Geloof er niks van zoiets kunnen ze toch gemakkelijk oplossen met een patch uit te brengen tis niet alsof die optie noodzakelijk is om je xbox te laten werken

Nu of dat de doodsteek is voor de xbox in europa is ook te betwijfelen, veel mensen kopen ze gewoon allebei of gaan later toch eens de overstap maken als er maar één spel hun een beetje aanstaat. Ik allesinds niet vond xbox gewoon interessant voor hun online features, maar nu dat de ps4 ook online ferm verbeterd is zie ik echt voor mij persoonlijk geen voordelen meer om een xbox te kopen. Ga wel de controller missen alhoewel ik dat nu gebruik voor men pc :)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Killer Instinct is nog altijd de reden waarom ik een Xbox One ga kopen :p

koolcast

Legacy Member
News: Ubisoft's new next-gen IP might be called Fighter Within - ComputerAndVideoGames.com

As spotted by Fusible, the publisher looks to have registered Fighter-Within.com earlier this week and also the name FighterWithinGame.com in June.

While both names were registered using Go Daddy's proxy service, which masks the name of registrants, they redirect users to a coming soon page on official Ubisoft website ubi.com.

In early August, Ubisoft said it plans "to share details on a new next-gen IP currently in development" during next week's Gamescom event.

Two weeks earlier, the company confirmed that it had delayed the release of an "unannounced franchise" from the current fiscal year to the next, meaning it will now launch some time in the 12 months ending March 31, 2015.

Ubisoft previously held press conferences at Gamescom in 2010, 2011 and 2012. It has opted not this year, but will still be in attendance at the event.

cram

Legacy Member
Wat de Vita tegenover de psp wel heeft,dat die meer problemen heeft met het verbinden met de pc hoe dikwijls dat ik de asistent content manager al heb moeten installeren is niet te tellen.
En als die al is geïnstalleerd maakt die meestal geen verbinding.
Met de Psp had ik nooit problemen om verbinding met de pc te maken.

StanTem

Legacy Member
cram zei:
Wat de Vita tegenover de psp wel heeft,dat die meer problemen heeft met het verbinden met de pc hoe dikwijls dat ik de asistent content manager al heb moeten installeren is niet te tellen.
En als die al is geïnstalleerd maakt die meestal geen verbinding.
Met de Psp had ik nooit problemen om verbinding met de pc te maken.

Waarom wordt dat gebruikt? Ik heb dat nog nooit nodig gehad.

Shotterke

Legacy Member
Ik gebruik dat om backups te nemen van zowat alles dat op mijn vita staat.

BuYcKi

Legacy Member
Iemand dat Invader magazine nu leest?
Hoe is het nu qua kwaliteit en hoeveelheid? Te vergelijken met OPM of toch nog anders?

Machoboy

Legacy Member
BuYcKi zei:
Iemand dat Invader magazine nu leest?
Hoe is het nu qua kwaliteit en hoeveelheid? Te vergelijken met OPM of toch nog anders?

Ik lees invader. Iets minder inhoud. Maar wel mooi weergegeven.
Komt ook meestal later dan OPM waardoor je het nieuws al weet.

Jonas89

Legacy Member
BuYcKi zei:
Iemand dat Invader magazine nu leest?
Hoe is het nu qua kwaliteit en hoeveelheid? Te vergelijken met OPM of toch nog anders?

Goed vind ik, en niet te duur zoals OPM (daarom digitaal)

BuYcKi

Legacy Member
Machoboy zei:
Ik lees invader. Iets minder inhoud. Maar wel mooi weergegeven.
Komt ook meestal later dan OPM waardoor je het nieuws al weet.

Welke dag van de maand komt het nieuwe blad dan telkens?

Kiiilerke

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Killer Instinct is nog altijd de reden waarom ik een Xbox One ga kopen :p
de studio die dat spel maakt zijn nu ook wel niet echt super pro's :unsure: dus zal wel niet het gevoel hebben als de oude games
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan