Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koolcast

Legacy Member
MS komt met een nieuwe trailer:

[video=youtube;fhu0MMS7RjY]http://www.youtube.com/watch?v=fhu0MMS7RjY[/video]

Wat een arrogantie, 6 van de 12 games zijn multiplatform, 7 als je Titanfall meetelt (komt ook nar pc)...

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Staat toch niet bij exclusively on Xbox One? Als je topgames wil spelen zit je goed met de Xbox One, geen leugens aan...

koolcast

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Staat toch niet bij exclusively on Xbox One?

"The best games are on Xbox One" doet mij toch alvast vermoeden dat ik een trailer te zijn krijg over de exclusives, alleen de exclusives.

Goldrusher

Legacy Member
Ook Titanfall komt wellicht nog naar PS4. De game en zeker de franchise is niet exclusief voor Xbox.

StanTem

Legacy Member
En dan nog de DLC die eerst zal verschijnen op de Xbox One... 't Zal hier toch niet zijn... Behalve als de DLC laat komt.

Xtralecherus

Legacy Member
meh een console voor enkel shooters kopen, zal ik nooit doen :p En logisch dat ze adverteren de best games, ze kunnen moeilijk zeggen de slechte games. Maar zit niet echt iets qua goesting in voor mij. Ieder zijn ding zeker. Daarbij #care trek er mij niet zoveel van aan van consolewars.

koolcast

Legacy Member
Report: Xbox One pre-orders placed with Amazon UK after August 15 not guaranteed for launch | VG247

Amazon UK has sold out its allocation of Xbox One’s Day One Edition. It has now warned customers that orders that were placed for the Standard Edition after August 15 “will be received after release date.”

An update on the Amazon UK site states: “Please note – due to high demand, we are now out of stock of the Day One Edition Xbox One console and will not be taking further orders.” Orders for the Standard Edition are still being accepted, but these are not guaranteed to be available on launch day.

As things stand, GAME still appears to have Day One Editions available.

Goldrusher

Legacy Member
Price drop bekendgemaakt op gamescom. Adviesprijs wordt €199.
Ook memory cards worden goedkoper.

BSIOGUVCcAA7Mqf.jpg:large

Nordkapp

Legacy Member
Verkocht dan?

Thomas as alone vind ik ideale bezigheid :-p wel al uitgespeeld natuurlijk :-(

Big_

Legacy Member
Weet iemand iets over de lifespan van de vita? Met de ps4 in aantocht en de verplichte ps+ zou ik een vita kopen voor de free games te spelen. Of wacht ik beter op een opvolger?

Goldrusher

Legacy Member
De PSP ging een goeie 7 jaar mee, de Vita is amper anderhalf jaar oud.
Een opvolger is dus zeker nog niet voor morgen.

Klart

Legacy Member
Yup, en de Vita zou de perfecte compagnon worden van de PS4 (remote play!), dus des te meer reden. Met een Plus-abbo krijg je hopen (goede!) content voor je Vita.

Cosmonaut

Legacy Member
Gisteren mij eentje aangeschaft met een memory card van 16gb. Dankzij PS+ heb ik al een mooie verzameling aan titels die ik kan spelen.

Het is wel een heel knap toestel, enkel de muziekjes van de interface zijn wat kinderachtig :p

Si3L

Legacy Member
Iedereen die een nieuw kaartje wil aanschaffen, op de webshop (EN in de winkel van Bart Smit - bevestigd door mezelf) liggen deze al ferm afgeprijsd.

In de MediaMarkt hebben ze me die prijs ook meegegeven na aandringen (had nog een cadeau-bon van daar dus was voordeliger op die manier).

koolcast

Legacy Member
[video=youtube;qtsLEE3sT2w]http://www.youtube.com/watch?v=qtsLEE3sT2w[/video]

TheCeet

Legacy Member
Regen en plassen water :drool:
[video=youtube;vF1zjDSqPoo]http://www.youtube.com/watch?v=vF1zjDSqPoo[/video]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan