Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Kiiilerke zei:
de studio die dat spel maakt zijn nu ook wel niet echt super pro's :unsure: dus zal wel niet het gevoel hebben als de oude games

Meh, kan me niet zoveel schelen :p

Machoboy

Legacy Member
BuYcKi zei:
Welke dag van de maand komt het nieuwe blad dan telkens?

Die van juli was pas 7 juli ofzo geloof ik. Ik weet in ieder geval dat ik mij afvroeg wanneer hij er kwam, terwijl ik alles van E3 reeds gelezen had in OPM.

ff gechecked, was 5 juli

koolcast

Legacy Member
Dumb & Dumber blijft toch geweldig, vorige week de film nog eens bekeken :p

tumblr_m22bz7QsiM1r4zr2vo1_r1_250.gif
tumblr_m22bz7QsiM1r4zr2vo2_r1_250.gif

tumblr_m22bz7QsiM1r4zr2vo3_r1_250.gif
tumblr_m22bz7QsiM1r4zr2vo4_250.gif

skypulse

Legacy Member
Chris Dust zei:
uncharted en LBP uitgespeeld, wat zou ik nu kopen? tips?

Gravity Rush vond ik een heel fijn spel, rayman origins speelt héérlijk op de vita. Tales From Space : Mutant Blob is ook vet (download-only). AC Liberation vond ik zelf maar matig. Als je into multiplayer bent, kan ik je ook playstation allstars battle royale aanraden, game heeft weinig verkocht, lobby zit wel nog steeds vol, fijn multiplayer spel, kan je al nieuw op de kop tikken voor tien euro

Chris Dust

Legacy Member
thx! geen Unit 13 of Resistance?

gravity rush en rayman komen zeker in mijn rek te staan. Maar ik vond uncharted echt tof, speelde superlekker dus is dacht eerst een andere "shooter" aan te schaffen.

skypulse

Legacy Member
Resistance hebk bij mijn vita gekregen, was wel goed voor Platinum te halen maar echt geen aanrader, slechte graphics, lame gameplay. Unit 13 hebk voor ps plus gratis gekregen, maar nog niet opgestart, dus geen handson-experience hierzo.

StanTem

Legacy Member
Ik vond LEGO Legends of Chima: Laval's Journey ook een goed spel, maar ik speel nu eenmaal graag die LEGO-games.

kevindb

Legacy Member
Ben nu bezig met Persona 4... Moet je natuurlijk wel voor zijn. Maar daar ben je echt waar uuuuuuuren zoet mee. Je moet het een kans geven. Komt nogal traag opgang natuurlijk.

Chris Dust

Legacy Member
mss moet ik een playstation plus aanschaffen (gravity en lego) en rayman kopen...

Chris Dust

Legacy Member
kevindb zei:
Ben nu bezig met Persona 4... Moet je natuurlijk wel voor zijn. Maar daar ben je echt waar uuuuuuuren zoet mee. Je moet het een kans geven. Komt nogal traag opgang natuurlijk.

ik denk dat dat niet mijn ding is.

kevindb

Legacy Member
Gebeurt bij meerderen ja :D

Idd de Lego games.. Simpel vertier. Lego in de ban van de ring is ook een aanrader.

skypulse

Legacy Member
Chris Dust zei:
mss moet ik een playstation plus aanschaffen (gravity en lego) en rayman kopen...

sowiso :D topservice, en je psvita savegames uploaden naar de cloud zodat je ze niet kwijt bent als je toevallig een game delete omdat je kaartje te vol staat !

Chris Dust

Legacy Member
skypulse zei:
sowiso :D topservice, en je psvita savegames uploaden naar de cloud zodat je ze niet kwijt bent als je toevallig een game delete omdat je kaartje te vol staat !

dat klinkt idd goed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan