Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TotallyZen

Legacy Member
StanTem zei:
Er zijn zoveel andere dingen waarop ik wacht en die ze beloofd hebben bij de aankondiging van de PS4...
Zoals ... veel games? :p

Kiiilerke zei:
ik wil custom background :cry:
Dit!!!

Brent-4 zei:
Ik zit vooral te wachten op die functie waarbij je vanuit stand-by mode meteen weer aan de slag kan met je game in plaats van dat je nu alles moet afsluiten.
Wil ik ook wel, lijkt een leuke feature.

Teknohol1c

Legacy Member
En het mee volgen van een ander zijn game vanuit u zetel, waar je eventueel kan overnemen om te helpen.

Er zijn nog veel dingen waar we op wachten :sad:

StanTem

Legacy Member
TotallyZen zei:
Zoals ... veel games? :p

Onmiddellijk meedoen met een vriend. Uw game laten overnemen als u iets niet lukt. Pauzeren, PS4 uitzetten en dan weer kunnen hervatten. En zo zijn er nog een paar.

TotallyZen

Legacy Member
Inderdaad, veel features waar ze mee 'stoeften' maar nog niet veel van in huis gekomen is.
Al hebben we wel al party chat! :p

grifter

Legacy Member
Gekke is. Dat ze er zomaar met.weg komen. Zonder dat er kritiek op komt
Enkel maar lovende kritieken.
Drive club ging launch titel zijn. Al die.features die er nog niet zijn. Waar ze wel mooi met uitpakten. Ewn gerushte release was het.

StanTem

Legacy Member
grifter zei:
Gekke is. Dat ze er zomaar met.weg komen. Zonder dat er kritiek op komt
Enkel maar lovende kritieken.
Drive club ging launch titel zijn. Al die.features die er nog niet zijn. Waar ze wel mooi met uitpakten. Ewn gerushte release was het.

Er komt nochtans genoeg kritiek op, zeker op het uitstel van DriveClub...

Vanwaar jij uw stellingen haalt weet ik toch niet hoor.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
grifter zei:
Gekke is. Dat ze er zomaar met.weg komen. Zonder dat er kritiek op komt
Enkel maar lovende kritieken.
Drive club ging launch titel zijn. Al die.features die er nog niet zijn. Waar ze wel mooi met uitpakten. Ewn gerushte release was het.

Vind ik ook. Teleurstellende console so far imo.

lantaarnpaal

Legacy Member
StanTem zei:
Onmiddellijk meedoen met een vriend. Uw game laten overnemen als u iets niet lukt. Pauzeren, PS4 uitzetten en dan weer kunnen hervatten. En zo zijn er nog een paar.

Dat waren nu niet echt dingen waar ik naar uitkeek tbh. Een game opstarten duurt veel korter in vgl met ps3, imo het belangrijkste. De rest zou ik amper gebruiken.

Jonas89

Legacy Member
Belangrijkste vergeten jullie nog: Notificatie wie er online komt (zoals op de PS3 bevoorbeeld), man ik mis dit erg....

BuYcKi

Legacy Member
Ik zou zeggen aan al die dat niet tevreden zijn met PS4: speel nog eens op u PS3 en kom dan terug.
;)

Brent-4

Legacy Member
Jonas89 zei:
Belangrijkste vergeten jullie nog: Notificatie wie er online komt (zoals op de PS3 bevoorbeeld), man ik mis dit erg....

Nu je het zegt, dat mis ik ook enorm! Weet nooit of men maten ondertussen al online zijn of niet. Soms zitten we al een kwartier apart te spelen tegen dat we het doorhebben :p

En die functie om meteen weer te starten lijkt me toch wel handig... Goed voorbeeld is bij Killzone met die enorm slechte savepoints. Meerdere malen voorgehad dat ik uurtje weg moest, opnieuw begon met spelen en de helft van het chapter mocht herdoen.

StanTem

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Dat waren nu niet echt dingen waar ik naar uitkeek tbh. Een game opstarten duurt veel korter in vgl met ps3, imo het belangrijkste. De rest zou ik amper gebruiken.

Da's waar, vanuit standby is een PS4-game zo opgestart.

Daarnaast zijn er ook nog niet veel games die al speelbaar zijn nog voor de game is geïnstalleerd. Dat zou ik toch ook snel hebben.

Ik denk dan nu vooral aan inFamous. Tegen dat dat geïnstalleerd gaat zijn... :cry:

pamperke

Legacy Member
Die suspend en resume zou ik echt constant gebruiken.
De game opstarten duurt inderdaad ook net superlang, maar stel zo'n feature dan gewoon niet voor bij launch als het er de eerste 6 maand toch niet in zit :(

Teknohol1c

Legacy Member
grifter zei:
Gekke is. Dat ze er zomaar met.weg komen. Zonder dat er kritiek op komt
Enkel maar lovende kritieken.
Drive club ging launch titel zijn. Al die.features die er nog niet zijn. Waar ze wel mooi met uitpakten. Ewn gerushte release was het.

Omdat dit voor velen niet een eerste launch-console is, en die door hebben dat een console nooit full-specs is bij launch.
Als het te vinden is, zoek maar es een lijstje van functies op van launch ps3 en een lijstje van functies 6 jaar later.

Li1quid

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Omdat dit voor velen niet een eerste launch-console is, en die door hebben dat een console nooit full-specs is bij launch.
Als het te vinden is, zoek maar es een lijstje van functies op van launch ps3 en een lijstje van functies 6 jaar later.

Euhm, meneer, we wachten op functies die reeds beloofd waren. Bij de ps3 hebben ze dit achteraf toegevoegd zonder te beloven.

Teknohol1c

Legacy Member
Li1quid zei:
Euhm, meneer, we wachten op functies die reeds beloofd waren. Bij de ps3 hebben ze dit achteraf toegevoegd zonder te beloven.

Meneer, meneer. Ge doet mij oud voelen...

Beloofd, wanneer? Tot zover ik weet komen de opgesomde functies uit de voorstelling? Waarin ze hun visie vertelden over welk weg ze op willen met hun console?

Li1quid

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Meneer, meneer. Ge doet mij oud voelen...

Beloofd, wanneer? Tot zover ik weet komen de opgesomde functies uit de voorstelling? Waarin ze hun visie vertelden over welk weg ze op willen met hun console?

Ze hebben gezegd: dit kan je allemaal met de ps4. En nu staan we hier he (ook zonder driveclub).. En ik wou gewoon aanhalen dat uw analogie met de ps3 niet correct is.

SpooN_05

Legacy Member
heb een pc (notebook van packard bell).
Hoe zie je de protocol van de netwerk kaart???

Groetjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan