Espe
Legacy Member
Kenneke10 zei:Wanneer gaat er eens schot in de zaak komen bij de vita, twee jaar uit en de goede games zijn op je 1 hand te tellen. En wat er nu nog staat te wachten is ook maar heel pover .
Is dat niet wat overdreven?
Ik heb nog een hele lijst games die (door PSPlus) staan te wachten om gespeeld te worden.
Het zijn niet allemaal blockbusters, maar de meeste kan ik wel pruimen.


Hopelijk zijn er nog enkele andere interessante bij.