Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Espe

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Wanneer gaat er eens schot in de zaak komen bij de vita, twee jaar uit en de goede games zijn op je 1 hand te tellen. En wat er nu nog staat te wachten is ook maar heel pover .

Is dat niet wat overdreven?

Ik heb nog een hele lijst games die (door PSPlus) staan te wachten om gespeeld te worden.
Het zijn niet allemaal blockbusters, maar de meeste kan ik wel pruimen.

PhrygianDom

Legacy Member
Dat vind ik ook wat overdreven.

Ik heb vorige maand een Vita gekocht en vind dat er al fantastische games voor uitgekomen zijn en er gaan er nog volgen de komende tijd.
Ik ben momenteel bezig met Toukiden. Een hunting game a la monster hunter die er ook nog eens prachtig uitziet. Ik had er niet heel veel van verwacht maar vermaak me er kostelijk mee! Zo van die grindgames speel ik zeer graag op een handheld.
Ook Persona 4 ben ik mee bezig. Een pareltje.

Tearaway, limbo, Ys the memories of calcetta.
Morgen komt de remake van final fantasy 10 uit later dit jaar borderlands 2 en op psn heb je oa hotline miami (later dit jaar hotline miami 2) guacamelee, demon gaze, deception,...

De Vita wordt precies nogal in het vergeethoekje gestopt maar ik vermaak me prima met deze console en de games!

Li1quid

Legacy Member
Net naar de media markt gegaan om te checken of infamous al in de rekken lag. Kwam ik een andere vriend tegen :p

py4evuqy.jpg


Nog nooit zoveel stock gezien!

StanTem

Legacy Member
Screens & video kan binnenkort opgeslagen worden op een USB-stick.

Er komen daarnaast nog meer functies bij een volgende update:

New PS4 update to add SHARE enhancements and HDCP Off - PlayStation.Blog.EuropePlayStation.Blog.Europe

I’m happy to report that, as a direct result of your feedback, we’ll soon be bringing some of your most-requested features to PS4 with a system software update in the upcoming weeks. These features and additions will help make your PS4 even more socially connected by further enabling you to customise your most epic gaming moments and granting even more options to show them to your friends.

• a rich video editor with a simple tool to personalise your video clips
• export to and save the videos and screenshots you create to a USB drive
• an HDCP off option for capturing gameplay via HDMI
• record and share longer clips

As part of a separate system software update in the future, we have been working with our partners at Twitch and Ustream, and will also be adding the ability for Twitch broadcasts to be archived – another highly requested feature among PS4 fans who are taking advantage of the SHARE button features. These broadcasts will be also provided with a higher resolution of 720p, so PS4 fans can enjoy live broadcasts with clearer images. We’ll have more to come on these updates and more in the coming weeks.

Brent-4

Legacy Member
Allee, ze beginnen toch al een beetje hun beloftes ivm features na te komen dan :) Hopelijk zijn er nog enkele andere interessante bij.

BuYcKi

Legacy Member
Li1quid zei:
Net naar de media markt gegaan om te checken of infamous al in de rekken lag. Kwam ik een andere vriend tegen :p

<XBOX ONE stapel>

Nog nooit zoveel stock gezien!

Is die nu toch al uit?

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
Is die nu toch al uit?

Officieel niet, maar er zijn veel winkels die hem wel al verkopen, zoals Fnac, Redcoon, Alternate, Media Markt en vanaf vrijdag Game Mania.

hucks

Legacy Member
Heeft er iemand van jullie een tip voor mij?:
De grip op de joysticks is altijd useless (vind ik) bij ps3 controllers... Is er een trukje om meer grip te hebben?

Ik zit bij mijn vriendin fifa te spelen met haar maar als ik loop met men speler glijd mijn vinger altijd traagjes van de joystick...

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft!
Alvast bedankt

Xhizor

Legacy Member
Brent-4 zei:
De Playstation Camera zou ondertussen al meer dan 900 000 keer verkocht zijn en ook hiervoor komen er al tekorten.

Ben wel beetje verbaasd over dat aantal eigenlijk. Het is nu toch nog niet zo spectaculair wat je er voorlopig mee kan doen. De meeste zullen ook wel in de MEGA-bundel aanwezig geweest zijn zeker zoals bij mezelf het geval was.


Bron: PS4 Camera "severely supply constrained" - GameSpot

Vind het gewoon zoveel leuker om te streamen, hoofdzakelijk daarvoor gekocht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan