Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brent-4

Legacy Member
Dit lijk mij nog een leuk spelleke te worden. Ontwikkeld door Upper One Games.

Never Alone is een puzzle-platformer die zich afspeelt in Alaska. Je speelt met een jong meisje op pad gaat in de sneeuw om te weten te komen hoe je moet overleven in moeilijke sneeuwlandschappen.

Staat gepland voor PC en consoles, maar welke juist zijn nog niet bekend.


287a6472588a364bf538bcba58a1b454.jpg



Bron: Never Alone

TotallyZen

Legacy Member
Zaterdag werd ik 30j (ik weet het, een oude zak :p ) en realiseerde mij dat ik ondertussen toch al een 18 jaar games speel...
Begonnen met Commander Keen, tetris, robocop, enz... op de commodor pc. Jurasic Park, Abe's Odyssey, Crash Bandicoot, Spyro, ... op de PS1.
F*ck dat is lang geleden, vroegtijdige midlife crisis komt er aan :)

StanTem

Legacy Member
TotallyZen zei:
Zaterdag werd ik 30j (ik weet het, een oude zak :p ) en realiseerde mij dat ik ondertussen toch al een 18 jaar games speel...
Begonnen met Commander Keen, tetris, robocop, enz... op de commodor pc. Jurasic Park, Abe's Odyssey, Crash Bandicoot, Spyro, ... op de PS1.
F*ck dat is lang geleden, vroegtijdige midlife crisis komt er aan :)

Ik heb nog 3 jaar en enkele maanden te gaan tot ik de 30 bereik :applause:
Gelukkig houdt mijn 4 jaar jongere vrouw me wel jong :p

Wel jammer dat ge geen feestje hebt gegeven :(

Proficiat btw ;)

ikbenben

Legacy Member
TotallyZen zei:
Zaterdag werd ik 30j (ik weet het, een oude zak :p ) en realiseerde mij dat ik ondertussen toch al een 18 jaar games speel...
Begonnen met Commander Keen, tetris, robocop, enz... op de commodor pc. Jurasic Park, Abe's Odyssey, Crash Bandicoot, Spyro, ... op de PS1.
F*ck dat is lang geleden, vroegtijdige midlife crisis komt er aan :)

Ikke verleden week woensdag 36 :baard:
Ik speel al games van toen Sinterklaas nog langs kwam en ik jaarlijks een nieuwe Game & Watch kreeg :)

TotallyZen

Legacy Member
ikbenben zei:
Ikke verleden week woensdag 36 :baard:
Ik speel al games van toen Sinterklaas nog langs kwam en ik jaarlijks een nieuwe Game & Watch kreeg :)

Hahaha nice. Gratz, we zitten op dezelfden tram dan :)

MrKend54l

Legacy Member
ikbenben zei:
Ikke verleden week woensdag 36 :baard:
Ik speel al games van toen Sinterklaas nog langs kwam en ik jaarlijks een nieuwe Game & Watch kreeg :)

Game & watch man xD
Dat is echt al iets prehistorisch :P

TheCeet

Legacy Member
En ik denk spontaan dat tijdens gamen reclameblokken gaan verschijnen.
Was paar jaar geleden ook al sprake van bij Sony dat ze het in games mss gingen implementeren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan