Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknohol1c

Legacy Member
TotallyZen zei:
Niet treuren, twas toch voor ouwe venten van 30j of meer... :p

Tiens, ik zit al boven de 30. Ook niks gezien :sad:

ikbenben zei:
Ikke verleden week woensdag 36 :baard:
Ik speel al games van toen Sinterklaas nog langs kwam en ik jaarlijks een nieuwe Game & Watch kreeg :)

Holy shitbricks, da is me compleet ontgaan!! Sorry bro, ik kom da dees weekend goe maken!!

Ik heb mijne game & watch zelfs nog in bezit :D

Ik kan mij geen leeftijd boven 5jaar inbeelden zonder games. Ik zie mijn ma zelfs nog op de amiga Boulderdash spelen. Weet ik meteen van wie ik het mee heb :D

Kiiilerke

Legacy Member
Uncharted 4 Game Director Justin Richmond Leaves Naughty Dog - NeoGAF

naughty dog please :(


funny-gif-man-jump-out-the-window.gif

koolcast

Legacy Member
Furon zei:
Benieuwd wie Uncharted PS4 nu gaat leiden. Straley en Druckmann?

zo'n 2 weken terug op de BAFTA Awards maakte hij al bekend wie hem gaat opvolgen...

screenshot2014-03-27agdk6s.png


:p

ikbenben

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Holy shitbricks, da is me compleet ontgaan!! Sorry bro, ik kom da dees weekend goe maken!!

Ik heb mijne game & watch zelfs nog in bezit :D

Ik kan mij geen leeftijd boven 5jaar inbeelden zonder games. Ik zie mijn ma zelfs nog op de amiga Boulderdash spelen. Weet ik meteen van wie ik het mee heb :D

No probs, just a day like another ;)

Ik wou dat ik ze nog had, had er wel een aantal. Maar ik was toen in mijn periode van alles open prutsen en soms niet meer in elkaar krijgen :D. Ook enkele verkocht op de rommelmarkt, spijtig genoeg.

Ik heb zelfs nog met zoiets gespeeld :
pong.JPG

Brent-4

Legacy Member
Blijkbaar zou je als Templar spelen in 'Assassin's Creed: Comet'.

GameBlog's report claims that Comet will take place in and around 1758; that it will star a sailor named Shay who betrays the captain of his ship; and that it's set on the Atlantic Ocean. Comet, GameBlog says, will continue the nautical theme established in last year's Assassin's Creed IV: Black Flag.P

We haven't been able to confirm all of those plot details, and some of it appears to be speculation by GameBlog. But people familiar with Comet tell us that this fall's last-gen Assassin's Creed will indeed be set in North America and star a protagonist named Shay, who is a member of the Templars, the assassin-hating order that has traditionally served as primary antagonist in the Assassin's Creed games.P

We also hear that Comet will let you go to New York and do a great deal of sailing along the coast of the Atlantic Ocean. One source describes the game as a cross between Assassin's Creed III and the Freedom Cry DLC for Assassin's Creed IV. Sources also say that Haytham Kenway and Adewalé will make appearances, among other returning AC characters.P

Het volledige artikel met info/geruchten vind je hier: Sources: Assassin's Creed Comet Will Let You Play As A Templar

Teknohol1c

Legacy Member
Wel dom dat ze een sequel op Black flag uitbrengen maar dan meteen op een platform minder :wtf:

Soit, geruchten...

Jersy

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Wel dom dat ze een sequel op Black flag uitbrengen maar dan meteen op een platform minder :wtf:

Soit, geruchten...

tzal eerder wel een black flag 1.5 zijn volgens mij

ikbenben

Legacy Member
Da sla ik niet af natuurlijk :D

Fixed...normaal gezien.

Heb die ook nog gehad, Donkey Kong 1 is da.

Lork

Legacy Member
RaZoR be zei:
Volgens neoGAF zou al die ontslagen bij Sony komen door verschillende redenen:
Deze door een aanbod van LoL dev.
Amy doordat ze het niet eens was met de richting van UC4.
Stig & SSM door falen van hun project.

en dat, volgens hen, de ps4 met verlies verkocht werd kan misschien ook een reden zijn? :rofl:

Kiiilerke

Legacy Member
man man man diene playroom op ps4 is echt niet goed voor de kindjes hoor :') wat ik hier vandaag allemaal gezien heb :lol: precies ne porn stream site

StanTem

Legacy Member
Kiiilerke zei:
man man man diene playroom op ps4 is echt niet goed voor de kindjes hoor :') wat ik hier vandaag allemaal gezien heb :lol: precies ne porn stream site

Ik heb nog nooit zoiets gezien ze, en ik blader af en toe eens de streams door.

Kiiilerke

Legacy Member
StanTem zei:
Ik heb nog nooit zoiets gezien ze, en ik blader af en toe eens de streams door.

nu ist full action hoor :unsure: sommige mensen hebben toch echt geen schaamte en het zijn meestal amerikanen

edit:banned :') kapot lachen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan