Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknohol1c

Legacy Member
Brent-4 zei:
Een rondvraag over PS4 polst naar de nieuwe features die gewenst worden door bezitters.


survey.png



VGX | PlayStation survey hints at reputation system and other possible features

Ik zit toch op andere dingen te wachten dan de meeste zever in da lijstje ze...

Player rep: BS
Chat across platforms? BS
Username veranderen? Ook niet nodig, lekker verwarrend als een deel van u lijst ineens veranderd van nick. Hou dan maar weer es bij wie wie is...
Invisible (offline weergeven dus) Da's hier gene msn ofzo eh... :doh:
Sync messages, da is toch al? Alleszins bij mij toch

Wat ik niet opgesomd heb lijkt mij ergens nog interessant.

Maar:
Game van ne maat volgen en inpikken?
Standby modus waarin je game niet afsluit maar standby blijft?

spreken ze blijkbaar al ni meer over... :ironic:

koolcast

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Maar:
Game van ne maat volgen en inpikken?
Standby modus waarin je game niet afsluit maar standby blijft?

spreken ze blijkbaar al ni meer over... :ironic:

Omdat die al op komst zijn.
In dat lijstje staan enkel functies waarvan Sony nog niet bevestigd heeft dat ze komen, of zelfs nog niet over gesproken heeft.

StanTem

Legacy Member
koolcast zei:
Omdat die al op komst zijn.
In dat lijstje staan enkel functies waarvan Sony nog niet bevestigd heeft dat ze komen, of zelfs nog niet over gesproken heeft.

Inderdaad.

Maar waar ze het wel al over gehad hebben, mag wel eens beginnen komen vind ik...

Xhizor

Legacy Member
Ben wel tevreden met de zaken die ze van plan zijn zolang het maar goed uitgewerkt is. Zou toch tof zijn om te kunnen praten met mensen die op de ps3 spelen. Matchmaking zou ook zalig zijn maar zou niet enkel gebasseerd moeten zijn op skill, maar ook op leeftijd en taal.

Je zet bv je filter aan nederlands en mensen rond de leeftijd van 18-40, zo'n systeem zou wel echt zalig zijn als het zou werken. Reputation system heb ik nog men twijfels over maar als het goed zou zijn uitgewerkt kan het ook wel een pluspunt zijn :)

Teknohol1c

Legacy Member
koolcast zei:
Omdat die al op komst zijn.
In dat lijstje staan enkel functies waarvan Sony nog niet bevestigd heeft dat ze komen, of zelfs nog niet over gesproken heeft.

Zijn die nog op komst? Want ze houden zich meer en meer bezig met nieuwe dingen en nieuwe dingen aankondigen dan diegene die ze een jaar geleden hebben aangekondigd...

TotallyZen zei:
Hahaha, bestaat dat nog?!

Zou het ni weten, just saying :p

TotallyZen

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Want ze houden zich meer en meer bezig met nieuwe dingen en nieuwe dingen aankondigen dan diegene wie ze een jaar geleden hebben aangekondigd...

Serieus, ik heb die zin 4 keer moeten lezen tot ik hem snapte :) :p

Teknohol1c

Legacy Member
TotallyZen zei:
Serieus, ik heb die zin 4 keer moeten lezen tot ik hem snapte :) :p

Wrijf in't vervolg eerst het prut uit u ogen he :hug:

(maar er staat wel ne typo in, misschien komt het daardoor)

TheCeet

Legacy Member
Game: inFAMOUS Second Son
• Link: Twitch - TheCeet
• Wat: Net begonnen in stad. Evil op expert. (en ja PS staat in Nederlands en game dus ook :D)
• Duur: onbekend. Tot 22u of later

Edit: afgelopen

Goldrusher

Legacy Member
Amerika heeft al de nieuwe PS3-doosjes:

$_57.JPG


$_57.JPG


$_57.JPG


$_57.JPG


Geen idee wanneer / of deze naar Europa komen.

koolcast

Legacy Member
3 GameMania's (in Limburg) sluiten.

Ik kreeg vandaag plots een sms dat de game mania in Sint-Truiden dicht is en al mijn pre-orders naar hasselt gaan. En dit zonder meer uitleg en terwijl ik vorige week nog in de winkel stond. Geen vuiltje aan de lucht.

Blijkbaar in Lommel en Maasmechelen hetzelfde geval. Heeft misschien iemand een idee van de oorzaak? Heeft dit nog te maken met het free-record shop gebeuren???

Game Mania Stores België

https://www.beyondgaming.be/archive...ies.25/2-game-manias-sluiten-de-deuren.959934


Mijne GM is er natuurlijk ook bij... Enkel in midden- en west Limburg zijn er nu dus nog GM's :crazy:

Brent-4

Legacy Member
Nen dikke proficiat :applause: En WOW, die lijken echt wel goed op elkaar he? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan