StanTem
Legacy Member
Brent-4 zei:Nen dikke proficiat :applause: En WOW, die lijken echt wel goed op elkaar he?![]()
Dank u.
Ja, vinden we ook. Ze hebben beiden een plooitje in hun oor op dezelfde plaats. Echt raar dat ze zó goed op elkaar trekken.
Deze is gewoon een kleinere versie van mijn zoon toen hij geboren werd en mankeert eigenlijk gewoon een piemeltje



