Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TotallyZen zei:Schone naam StanTem. Proficiat é!
Proto zei:Proficiat StanTem!![]()
TheCeet zei:Proficiat StanTem!![]()
pamperke zei:Proficiat StanTem! Ik wil niet in herhaling vallen, maar't is echt een mooie naam
Hier is't nog een week of twee wachten op het tweede... (En nu vannacht naar de kliniek moeten racen, ge gaat da just zien hé)
Xhizor zei:Mooie naam stantem en proficiat![]()
nickvd zei:Ook van mij een proficiat!![]()
Thorazer zei:StanTem doe dat goed makker en alvast ne dikke proficiat![]()
Syphke zei:vanharte gefeliflapiciteert Stan!![]()

Als ge 't doet, doe 't dan goed he...Syphke zei:vanharte gefeliflapiciteert Stan!![]()


MrKend54l zei:Lize is een schone naam.
Proficat man!
TotallyZen zei:Goeie smaak, die StanTem en z'n vrouwke![]()


Cosmonaut zei:Een heel dikke proficiat StanTem!
StanTem zei:
Eerst hadden we 'Lotte', tot 'Lize' ons binnen schoot![]()
heheGonzo zei:Als ge 't doet, doe 't dan goed he...
't Is GEFELICIFLAPSTAART![]()
