Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
Ik tel 3/4 XONE games dat ik graag zou spelen: Dead Rising 3, Forza Motorsport, Plant vs Zombies en TitanFall. Zijn dan ook de exclusive's zeker ?

Teknohol1c

Legacy Member
Brent-4 zei:
User Interface voor de PS Vita die ontworpen is door product designer Rafal Czanieck. Het gaat hier wel om een concept.

PSVita UI Concept on Vimeo


Ziet er toch beter uit dan het nu is lijkt me :)

Van mij hadden ze er gewoon XMB mogen insmijten, al dan niet lichtjes aangepast voor touch-screen gebruik
Was de meest handige interface die ik ooit al gehad heb.

StanTem

Legacy Member
Jonas89 zei:
Ik tel 3/4 XONE games dat ik graag zou spelen: Dead Rising 3, Forza Motorsport, Plant vs Zombies en TitanFall. Zijn dan ook de exclusive's zeker ?

'exclusives' ja, want Titanfall en Plants vs Zombies zijn ook op pc of Xbox 360 beschikbaar.

Teknohol1c zei:
Ja da's een feit.

Never mind, zat met 'n frustratie'tje... :)

Geen probleem ze :p

Xtralecherus

Legacy Member
Jonas89 zei:
Ik tel 3/4 XONE games dat ik graag zou spelen: Dead Rising 3, Forza Motorsport, Plant vs Zombies en TitanFall. Zijn dan ook de exclusive's zeker ?

Waarvan 2 MP only zijn PvZ:GW & Titanfall. Titanfall 2 (binnen een jaar of 2 prolly) zal op PS4 komen. Kan ook zijn dat mss volgend jaar zelf DR3/gelijkaardige versie op PS4 komt, wie weet. Titanfall 1 kun je ook op je PC / X360 spelen btw idem voor PvZ:GW. Zelf niet zo'n zwaar spel ze.

BuYcKi

Legacy Member
Xtralecherus zei:
Is niet echt moeilijk, zijn nog niet veel noemswaardig games voor beide platformen imo.

Valt zeer goed mee.. En of je u PS4 nu koopt of binnen een jaar, de prijs zal nog niet/niet veel veranderd zijn.

StanTem

Legacy Member
[video=youtube;2ToIFBcPy4k]https://www.youtube.com/watch?v=2ToIFBcPy4k[/video]

maxwise

Legacy Member
Ik heb het niet zo gevolgd, maar betekent het feit dat we beelden kunnen saven op een externe stick ook dat we (onrechtstreeks) naar YouTube kunnen uploaden zonder die omweg via Facebook te maken?

Brent-4

Legacy Member
StanTem zei:
[video=youtube;2ToIFBcPy4k]https://www.youtube.com/watch?v=2ToIFBcPy4k[/video]

Wat een slechte trailer is me dat zeg... :p Veel meer komen we niet te weten.

Brent-4

Legacy Member
[video=youtube;yiPde_zY5dc]https://www.youtube.com/watch?v=yiPde_zY5dc[/video]

Brent-4

Legacy Member
georgiodavid zei:
Pff nog geen music afspeel mogelijkheid via USB, share video op usb zetten is veel belangrijker.

Behoort nog altijd tot de mogelijkheden denk ik, volgens mij zijn nog niet alle details vrijgegeven over deze nieuwste firmware?

Xhizor

Legacy Member
Hopelijk kan je nu deftig capturen meestal werkt die feature gewoonweg niet, is wel jammer eigenlijk

TotallyZen

Legacy Member
It's real!!!

http://kotaku.com/e-t-found-in-new-..._source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow

One of the most infamous urban legends in video games has turned out to be true.P

Digging in Alamogordo, New Mexico today, excavators discovered cartridges for the critically-panned Atari game E.T., buried in a landfill way back in 1983 after Atari couldn't figure out what else to do with their unsold copies. For decades, legend had it that Atari put millions of E.T. cartridges in the ground, though some skeptics have wondered whether such an extraordinary event actually happened.

BmLPtSWCQAAwlg5.jpg:large


BmK3IhECcAEvQmU.jpg


BmK77NNIcAAQ33b.jpg:large

StanTem

Legacy Member
[video=youtube;_fNp37zFn9Q]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_fNp37zFn9Q[/video]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan