Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schredy

Legacy Member
De PlayStation App heeft een update gekregen :niceone:!

'PlayStation® App' voor iPhone, iPod touch en iPad in de App Store op iTunes

Wat is nieuw in versie 1.70.13

- Meldingsberichten worden nu ondersteund.
- Miniatuurweergaven worden nu weergegeven voor schermafbeeldingen en videoclips die als activiteiten op Twitter of Facebook® worden geplaatst. (Om deze functie te gebruiken dien je een Twitter- of Facebook-account te hebben.)
- Resoluties voor iPad 2 en iPad mini worden nu ondersteund.
- Foto's die je op je iPad, iPhone of iPod touch maakt, kun je nu als je profielfoto instellen.
- Je kunt nu per e-mail of in een sms-bericht een PSN℠-vriendschapsverzoek naar je vriend sturen.
- Stabiliteit tijdens gebruik van bepaalde functies is verbeterd.

Notificaties!

soulgamer

Legacy Member
Spijtig ook dat ze met PC markt stoppen. Altijd Sony fanboy geweest :p.
Ik zou niet weten welke laptop / desktop ik nu moet kopen buiten Vaio... altijd super degelijke toestellen geweest.

StanTem

Legacy Member
soulgamer zei:
Spijtig ook dat ze met PC markt stoppen. Altijd Sony fanboy geweest :p.
Ik zou niet weten welke laptop / desktop ik nu moet kopen buiten Vaio... altijd super degelijke toestellen geweest.

Mac :unsure:

TheCeet

Legacy Member
860 miljoen euro verlies. Damn da's best wel veel.
Vind het spijtig voor Sony want ze hebben steeds topproducten geleverd en dat van in het begin van hun bestaan.

Xtralecherus

Legacy Member
soulgamer zei:
Spijtig ook dat ze met PC markt stoppen. Altijd Sony fanboy geweest :p.
Ik zou niet weten welke laptop / desktop ik nu moet kopen buiten Vaio... altijd super degelijke toestellen geweest.

BTO laptop ofte Sager/Clevo en gewone pc custom build, altijd beter dan merk pc's. Veel beter dan de doorsnee laptops ;).

De markt is gewoon oververzadigd..

StanTem

Legacy Member
soulgamer zei:
Alles behalve een Mac! Al mijn kennisen hebben dat maar ik weiger :D.

Ik moet niets anders meer hebben ze :p
De iMac heb ik ondertussen 3 jaar en heb er nog niet 1 probleem mee gehad.

Ten tijde van Windows was dat wel wat anders...

soulgamer

Legacy Member
StanTem zei:
Ten tijde van Windows was dat wel wat anders...
Times have changed :).
Mijn Sony desktop met Windows is sinds ik hem heb (3 jaar) nooit gecrasht en heeft nog nooit een fout gegeven.

BuYcKi

Legacy Member
soulgamer zei:
Times have changed :).
Mijn Sony desktop met Windows is sinds ik hem heb (3 jaar) nooit gecrasht en heeft nog nooit een fout gegeven.

En werk hij nog even snel? Ik dacht het niet..


Sony: tja, hun multimedia toestellen zijn gewoon te duur voor wat het maar is.

Brent-4

Legacy Member
Hier leggen ze tenminste deftig uit hoe het in zen werk gaat, in tegenstelling tot die vorige trailer.

[video=youtube;-imG1_xxGI0]https://www.youtube.com/watch?v=-imG1_xxGI0[/video]

Brent-4

Legacy Member
[video=youtube;fCaUhhKQUv8]https://www.youtube.com/watch?v=fCaUhhKQUv8[/video]

Xhizor

Legacy Member
BuYcKi zei:
En werk hij nog even snel? Ik dacht het niet..


Sony: tja, hun multimedia toestellen zijn gewoon te duur voor wat het maar is.

Wat bedoel je daarmee of hij nog even snel werkt ?

Ben trouwens geen laptop fan, na zoveel jaren heb je daar echt niks meer aan als je er puur op wil gamen. Tenzij je graag games speelt van jaren terug natuurlijk :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan