Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brent-4

Legacy Member
EA zal op E3 een grote titel aankondigen voor 2014. Deze zal draaien op Frostbite 3. Of het om een nieuwe Battlefield gaat of niet is nog niet duidelijk.

Electronic Arts Inc. (EA) news: Electronic Arts (EA) CEO Andrew Wilson on Q4 2014 Results - Earnings Call Transcript - Seeking Alpha

And last but certainly not the least, we also have a major new game coming in our third quarter this year, powered by Frostbite 3 and developed by some of our most talented teams. We’re excited to unveil this game to our fans first, with a live reveal next month at the gaming industry’s marquee event in North America, E3 in Los Angeles.

Brent-4

Legacy Member
Eveliciouz zei:
Waar kunt ge dat bestellen zo een jaarabo?

Check eens uw mailbox van uw PSN email ;) Ik heb er gisteren een mail van gekregen om een jaarabo te bestellen.

Gonzo

Legacy Member
Maar pas op:
Voor deze actie beschikken wij over 100 ex. van de game LEGO: The Hobbit voor PlayStation 3 en 100 ex. van LEGO: The Hobbit voor PlayStation 4. Indien de voorraad uitgeput is, wordt je abonnement opgestart zonder game.

georgiodavid

Legacy Member
Ben zeer benieuwd!
Star Wars: Battlefront van Dice is dit jaar te zien op E3. Dat heeft Electronic Arts bevestigd.
Daarnaast liet de uitgever weten dat het zes games laat zien die pas in 2015 of later uitkomen. Mogelijk gaat het om titels als Mass Effect 4 en een nieuwe Need for Speed, die pas volgend jaar uitkomt.

Daarnaast bevestigt EA dat het aan een nieuwe game werkt die op de Frostbite 3-engine loopt, die eind dit jaar moet verschijnen in plaats van de gebruikelijke Medal of Honor of Battlefield. Deze game wordt onthuld tijdens EA's E3-persconferentie. Mogelijk wordt hiermee de nieuwe game van Dead Space-maker Visceral Games bedoeld.

Matey

Legacy Member
chomo zei:
hahahaha schitterend, wat een zever is dat toch ^^

2nd...
Lijkt een mooi aanbod maar met of zonder de game maakt toch een groot verschil uit vind ik. Ik twijfel, maar als ik bestel en heb geen game, dan voel ik me wel genaaid :P.

EDIT: iemand goeie ervaringen met playstation magazine? Krijg je nog vaak demo's en games met korting, zoals vroeger?

BuYcKi

Legacy Member
[video=youtube_share;3qVfaB8cJyQ]http://youtu.be/3qVfaB8cJyQ[/video]

:rofl:

Samni

Legacy Member
Link: Twitch
Game: Lego The Hobbit

Extra info: gewoon vanaf het begin beginnen spelen. Zal ongeveer tot 00.30 spelen!

Edit: gestopt.

Xhizor

Legacy Member
Xeivh zei:
Als ge bv. Twitch gebruikt hebt ge een account moeten aanmaken.. Zodra ge streamed zijt ge da ook aan het doen op de site van Twitch (tis dus ni enkel voor de ps4 spelers de ge aan het streamen zijt) ge kunt u eigen opzoeken via de computer en die link overpakken :) correct me if I'm wrong.
Grtz

is helemaal juist, ook maken dat je de juiste titel hebt daarmee heb ik nog wat problemen. Speel bv resogun, en als ik kijk in men twitch account staat dat ik zogezegd fifa aan het spelen ben ? Moet je dat ook nog eens veranderen op de site van twitch zelf ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan