Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xeivh

Legacy Member
Xhizor zei:
is helemaal juist, ook maken dat je de juiste titel hebt daarmee heb ik nog wat problemen. Speel bv resogun, en als ik kijk in men twitch account staat dat ik zogezegd fifa aan het spelen ben ? Moet je dat ook nog eens veranderen op de site van twitch zelf ?

Zou normaal uit zichzelf moeten aanpassen denk ik. Heb er niet zoveel ervaring mee

Xhizor

Legacy Member
Xeivh zei:
Zou normaal uit zichzelf moeten aanpassen denk ik. Heb er niet zoveel ervaring mee

Bij mij allesinds niet stond op men twitch kanaal now playing resogun, terwijl ik fifa aan het streamen was :p

Brent-4

Legacy Member
Dean Hall wants DayZ on console 'sooner rather than later' - DayZ for PC News


DayZ creator Dean Hall has said that he would like to see the open world hit ported to consoles "sooner rather than later" where he believes there is "a potential for strong sales".

"Moving onto consoles would be a natural step but it's important that the PC comes first and delivers on its promise of experimentation," Hall told MCV. "I think there is a potential for strong sales on the console.

Brent-4

Legacy Member
Rumor: New PS4 Firmware Update Coming Soon | DualShockers

Blijkbaar zouden de notificaties als een vriend online komt ook geïmplementeerd worden in update 1.71.

He also mentioned that the implementation of friend list notifications isn’t far off, but he doesn’t know if it’ll be included in this next update. According to Tidux they were to be included in 1.7, but they were removed at the last minutes due to bugs affecting the feature.

Goldrusher

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Officieel aangekondigd? Ben het niet zeker maar ik dacht het niet.
10 juni 2013 werd een nieuwe Mirror's Edge aangekondigd.


[video=youtube;u6PXba8X6N8]http://www.youtube.com/watch?v=u6PXba8X6N8[/video]

Mirror's Edge - Official Site

Mirror’s Edge™ and its heroine Faith have always been dear to us at DICE. That is why we are very excited to announce an all-new next generation Mirror’s Edge is in development. In this introductory blog post, Senior Producer Sara Jansson shares her personal thoughts on spearheading this new project.

ME_Wallpaper_16x9_1920x1080_01.jpg

Teknohol1c

Legacy Member
Goldrusher to the rescue! :)

Volledig vergeten, dacht dat er enkel een gerucht was.

Destel

Legacy Member
Niets concreets over Gran Turismo (behalve dat 't een port wordt van de vorige op next-gen)? Der gaat zelfs een 2e Forza voor Xbox One verschijnen voordat PS4 Gran Turismo, Driveclub of The Crew krijgt ... Ik voel mij serieus bescheten dat ik gene deftige racer vind momenteel.

Brent-4

Legacy Member
Titanfall zou op weg zijn naar PS4 volgens Tidux. EA en Microsoft kwamen pas laat naar buiten met hun overeenkomst en dus zit de kans er dik in dat de ontwikkelaar reeds bezig was aan een PS4-versie.

https://twitter.com/Tidux/status/464430514662023168
https://twitter.com/Tidux/status/464428631444692993


A tipster with a fairly solid track record has suggested that Titanfall is up and running on PlayStation 4 and is about to go multiplatform.

The exact nature of EA’s deal with Microsoft is somewhat of a mystery and even took Respawn by surprise, they found out about the deal late into production. I would expect that Respawn had at least started on a PS4 version before the exclusivity deal was in place so there is no reason why they could not continue development on that build.

http://www.thesixthaxis.com/2014/05/09/rumour-titanfall-up-and-running-on-playstation-4-could-it-ever-be-released/

TheCeet

Legacy Member
Telenet heeft in alle stilte hun snelheden verhoogt.
Dit is het nu bij mij (Whoppa)
Ps: wie de nieuwe snelheden wil met wel even de modem resetten via mijn.telenet.be
10308739_10201757344951805_9135551300499931613_n.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan