Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharkmen

Legacy Member
Ik wil een nieuwe Bully. Daar heb ik mij geweldig mee geamuseerd. Of Manhunt, die was ook gruwelijk.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik vond Max Payne 3 niet slecht hoor. Maar toch liever Read Dead :D
Zou die nog opnieuw spelen maar dat begin is zoooooooo saai. Fucking tutorials :sop:

Brent-4

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Geen idee waarom maar die derde nooit uitgespeeld. Plots interesse weg denk ik.

Heb die derde aangeschaft in de budget bak en vond die eigenlijk maar niets... Na een uurke of 2 gewoon mee gestopt.

Misschien wordt het wel Agent waarvan al lang niets meer gehoord is. Weet wel bij god niet wat voor game het is of waarover het gaat :p

Jonas89

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Ik vond Max Payne 3 niet slecht hoor. Maar toch liever Read Dead :D
Zou die nog opnieuw spelen maar dat begin is zoooooooo saai. Fucking tutorials :sop:

Ik had altijd gehoopt dat die Red Dead Redemption naar de PS4 zou komen, beetje zoals The Last of Us nu...

Xtralecherus

Legacy Member
In deze volgorde: Agent, RDR2, Max Payne 4 of eerst iets nieuw voor MP4. MP3 vond ik vrij goed, de betere TPS van de laatste jaren imo maar liever terug zoals MP1/2 met "open levels" minder lineair..

Zkib

Legacy Member
Kan begrijpen dat MP3 met momenten wat aan de saaiere kant kon worden ervaren, maar die laatste missie door de terminal met die fantastische soundtrack op de achtergrond was toch een van mijn favoriete spelmomenten vorige gen.

Xtralecherus

Legacy Member
Idd soundtrack van MP3 was supergoed. Deze? Heb hem nog speciaal op PS3 gekocht voor de platinum te halen nadat ik hem eerst op PC had gespeeld xD.

Xhizor

Legacy Member
Ach bully helemaal vergeten zou echt de max zijn mocht die terug komen op next gen :)

StanTem

Legacy Member
Haha, die mannen bij Microsoft toch...

Gaat over het feit dat de PS4 veel meer verkoopt dan de Xbox One.

It’s hard to really assess the gap in sales. They’re in many more markets right now than we are. They’re in 40+ markets, we’re in 13. People have been more satisfied with the Xbox 360 than the PS3, so in that respect people have less of a need to upgrade in the short term due to regular updates for the Xbox 360.

http://www.forbes.com/sites/insertc...i-explains-the-xbox-ones-split-with-kinect-2/

Over een creatief antwoord gesproken :D

Brent-4

Legacy Member
De Chinezen komen ook op de proppen met een VR-headset: de ANTVR. Deze komt samen met een speciale controller die van een wapen tot een 'stuur' kan getransformeerd worden. Zoals op onderstaande foto te merken is kan je deze ook gebruiken met je eigen bril.

5349919967d076b5313a142b160cbe0c_large.jpg



Ze hebben het project ondertussen op Kickstarter geplaatst:https://www.kickstarter.com/projects/805968217/antvr-kit-all-in-one-universal-virtual-reality-kit?ref=discovery

[video=youtube;iXXcKQZUSWY]https://www.youtube.com/watch?v=iXXcKQZUSWY[/video]

Matey

Legacy Member
Even jullie mening gevraagd ;-).

Ik bezit een PS Vita, PS4 en Xbox 360, ik speel nu met het idee om een PS3 aan te kopen. Vooral om de PS Plus games dan ook te kunnen spelen. Zou ik dit overwegen of is dit niet meer de moeite om dit nu nog te doen? (ook omdat ik reeds een current/previous gen console (x360) heb)

Machoboy

Legacy Member
Matey zei:
Even jullie mening gevraagd ;-).

Ik bezit een PS Vita, PS4 en Xbox 360, ik speel nu met het idee om een PS3 aan te kopen. Vooral om de PS Plus games dan ook te kunnen spelen. Zou ik dit overwegen of is dit niet meer de moeite om dit nu nog te doen? (ook omdat ik reeds een current/previous gen console (x360) heb)

Persoonlijk zou ik geen ps3 meer aankopen als ik die nu nog niet had. Binnenkort zijn de goede games toch remastered te spelen op ps4.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan