Jonas89
Legacy Member
Goldrusher zei:Zelfde server? Hier al sinds jaar en dag <10 als ik Mechelen (Telenet HQ) neem.
yep, vreemd. Dezelfde installatie van vroeger nochtans
gohja, alles gaat supersnel (laptop, PS4) t'zijn maar cijfertjes 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goldrusher zei:Zelfde server? Hier al sinds jaar en dag <10 als ik Mechelen (Telenet HQ) neem.
gohja, alles gaat supersnel (laptop, PS4) t'zijn maar cijfertjes 
Jonas89 zei:yep, vreemd. Dezelfde installatie van vroeger nochtansgohja, alles gaat supersnel (laptop, PS4) t'zijn maar cijfertjes
![]()
Jonas89 zei:yep, vreemd. Dezelfde installatie van vroeger nochtansgohja, alles gaat supersnel (laptop, PS4) t'zijn maar cijfertjes
![]()
.EliasAdam zei:Dan heb jij pech gehad xD Meesten zijn retail van LEGO: Hobbit.
SpeedFreak.be zei:
Xbox UK marketing chief Harvey Eagle said Microsoft was sticking with Kinect because the company feels it's "integral to the Xbox One experience".
"[A Kinect-less Xbox One] is not in our plans at all," he stressed.
"As we've said from the very beginning, we believe Kinect is an absolutely integral part of the Xbox One experience."
straight_six zei:Blijkbaar gaat rockstar dit jaar nog iets releasen voor next gen. GTA V?
Sheldon Cooper zei:Een nieuwe Red Dead please.
Samni zei:Zal wellicht dit zijn maar ik hoop heel stiekem op een nieuwe Max Payne.
Sheldon Cooper zei:Geen idee waarom maar die derde nooit uitgespeeld. Plots interesse weg denk ik.
1&2 vroeger op Xbox gespeeld en 3 vond ik ook echt wel een goede game. Zelfs heel lang de multiplayer gespeeld.Sheldon Cooper zei:Geen idee waarom maar die derde nooit uitgespeeld. Plots interesse weg denk ik.
maar inderdaad hopelijk een nieuwe red dead! als die er komt is het bye bye social life!