Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
Goldrusher zei:
Zelfde server? Hier al sinds jaar en dag <10 als ik Mechelen (Telenet HQ) neem.

yep, vreemd. Dezelfde installatie van vroeger nochtans :) gohja, alles gaat supersnel (laptop, PS4) t'zijn maar cijfertjes :p

StanTem

Legacy Member
Jonas89 zei:
yep, vreemd. Dezelfde installatie van vroeger nochtans :) gohja, alles gaat supersnel (laptop, PS4) t'zijn maar cijfertjes :p

Heb hier hetzelfde voor, maar nooit last van.
Wel draadloos, weet niet of dat invloed heeft.

Xtralecherus

Legacy Member
Jonas89 zei:
yep, vreemd. Dezelfde installatie van vroeger nochtans :) gohja, alles gaat supersnel (laptop, PS4) t'zijn maar cijfertjes :p

Dat zal niet afhangen van je thuis installatie hoor als alles hetzelfde is gebleven, eerder van hoe je de 'server' gaat bereiken via een bepaald pad. Niets om zorgen over te maken als je ping <50/60(ms) bedraagt. Draadloos zal ook wel invloed hebben maar dat is mss 1tot 5ms meer of meer, te zien of je gebruikt maakt van een AP of een wireless bridges :p.

poorterke

Legacy Member
EliasAdam zei:
Dan heb jij pech gehad xD Meesten zijn retail van LEGO: Hobbit.

Bij mij ook ps4 versie in een gewoon cd doosje zonder handleiding; de promo copy dus.

Furon

Legacy Member
SpeedFreak.be zei:

Published Tuesday, 25 February 2014:

Xbox UK marketing chief Harvey Eagle said Microsoft was sticking with Kinect because the company feels it's "integral to the Xbox One experience".

"[A Kinect-less Xbox One] is not in our plans at all," he stressed.

"As we've said from the very beginning, we believe Kinect is an absolutely integral part of the Xbox One experience."

Microsoft: "no plans" to release an Xbox One without Kinect &bull; Eurogamer.net

Niet dus.

straight_six

Legacy Member
Blijkbaar gaat rockstar dit jaar nog iets releasen voor next gen. GTA V?

Xhizor

Legacy Member
Als je weet dat ze een record opbrengst gemaakt hebben met gta 5, zal het vast wel die game zijn. Hopelijk ben ik mis mag gerust van mij part iets heel nieuws zijn

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Samni zei:
Zal wellicht dit zijn maar ik hoop heel stiekem op een nieuwe Max Payne.

Geen idee waarom maar die derde nooit uitgespeeld. Plots interesse weg denk ik.

Samni

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Geen idee waarom maar die derde nooit uitgespeeld. Plots interesse weg denk ik.

Allee nu :p 1&2 vroeger op Xbox gespeeld en 3 vond ik ook echt wel een goede game. Zelfs heel lang de multiplayer gespeeld.

vdb92

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Geen idee waarom maar die derde nooit uitgespeeld. Plots interesse weg denk ik.

Max payne 3 was op zich wel een goeie game hoor :) maar inderdaad hopelijk een nieuwe red dead! als die er komt is het bye bye social life!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan