Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pamperke

Legacy Member
Matey zei:
Even jullie mening gevraagd ;-).

Ik bezit een PS Vita, PS4 en Xbox 360, ik speel nu met het idee om een PS3 aan te kopen. Vooral om de PS Plus games dan ook te kunnen spelen. Zou ik dit overwegen of is dit niet meer de moeite om dit nu nog te doen? (ook omdat ik reeds een current/previous gen console (x360) heb)

Ik zou niet twijfelen. Tweedehands heb je er genoeg en ze kosten nog maar een appel en een ei...

Xtralecherus

Legacy Member
Kijkt eerste welke games je op de PS3 wilt spelen. Naar gelang het aantal kun je dat zelf wel beslissen :).

Matey

Legacy Member
Xtralecherus zei:
Kijkt eerste welke games je op de PS3 wilt spelen. Naar gelang het aantal kun je dat zelf wel beslissen :).

Inderdaad... Kans is eigenlijk vrij groot dat die hier na bepaalde tijd stof staat te verzamelen. Voor zowel PS4 als X360 heb ik fysieke games die ik kan afspelen maar een ps3 kopen puur ifv ps plus lijkt me dan ook weer waste of money. Nieuwe games op PS3 zullen in de meeste gevallen toch ook op PS4 of X360 uitkomen.

Newboy

Legacy Member
Matey zei:
Even jullie mening gevraagd ;-).

Ik bezit een PS Vita, PS4 en Xbox 360, ik speel nu met het idee om een PS3 aan te kopen. Vooral om de PS Plus games dan ook te kunnen spelen. Zou ik dit overwegen of is dit niet meer de moeite om dit nu nog te doen? (ook omdat ik reeds een current/previous gen console (x360) heb)

Uw eerste fout was al om de 360 te kopen ipv PS3 :p

Er zit nu tamelijk een grote droogte met PS4 en tenzij je nog veel te spelen hebt op 360 en Vita zou ik een PS3 tweedehands kopen.

Maar een PS3 enkel kopen puur voor PS+ zou ik niet doen tenzij je al tientallen PS3 games op PS+ hebt "aangekocht".

Matey

Legacy Member
Newboy zei:
Uw eerste fout was al om de 360 te kopen ipv PS3 :p

Er zit nu tamelijk een grote droogte met PS4 en tenzij je nog veel te spelen hebt op 360 en Vita zou ik een PS3 tweedehands kopen.

Maar een PS3 enkel kopen puur voor PS+ zou ik niet doen tenzij je al tientallen PS3 games op PS+ hebt "aangekocht".

Haha :-)pas op ben altijd wel content geweest met die 360, je kiest natuurlijk op dat moment wat de meeste van je vrienden hebben en dat was toen Xbox ;-).

Die PS3 zou echt wel enkel gebruikt worden om de ps plus games te spelen denk 'k. Dus voorlopig alle ps3 games van ps plus 'aankopen' en dan zie ik eerst wat watch_dogs brengt en tegen dan is 't alweer zomer (en staan ps3's nog goedkoper) :-)

Dark_ParaSite

Legacy Member
Koop u een occasie ps3 ... enkel en alleen al voor de ps3 games die je nog gratis krijgt op psplus :) zit altijd wel ergens iets leuk tussen :)

maxwise

Legacy Member
Zat tijdje geleden in zelfde situatie en heb een tweedehands PS3 gekocht, oa voor TLOU. Sindsdien PS4 bijna niet meer aangezet :) niet twijfelen! Veel games komen remastered uit (oa TLOU), maar een game als bv puppeteer zou ik niet graag gemist hebben op PS3. Voor wat dat toestel nu nog kost, zou ik het niet laten.

da_flux

Legacy Member
Hier ook onlangs een PS3 gekocht puur voor mijn games die ik bij PS+ krijg heb er nu al zo'n 30 tal en nooit zelf een game gekocht...

halovision

Legacy Member
Dan is't best van de PS4 ook niet in standby te laten draaien. Wat is een PS3 Slim hier zuinig tegen :o

Matey

Legacy Member
Wel, er staat een super slim ps3 12 gb + hdd + montage plaatje voor 170 euro bij redcoon. is dit een goede prijs? Nieuw is 2 jaar garantie en voor die prijs lijkt me dit echt wel ok..

BuYcKi

Legacy Member
Ik zou geen meer kopen.. Aangezien je een X360 hebt gekocht en geen PS3 vroeger zegt dat al genoeg. Binnen een paar maanden staat die stof te vangen.

Er komen wel terug prachtige exclusives op PS4, dus wacht gewoon af.

Li1quid

Legacy Member
BuYcKi zei:
Ik zou geen meer kopen.. Aangezien je een X360 hebt gekocht en geen PS3 vroeger zegt dat al genoeg. Binnen een paar maanden staat die stof te vangen.

Er komen wel terug prachtige exclusives op PS4, dus wacht gewoon af.

:wtf: genoeg exclusives op de ps3 om nog even zoet te zijn

Brent-4

Legacy Member
[video=youtube;1N5fpTtcooo]https://www.youtube.com/watch?v=1N5fpTtcooo[/video]

Xhizor

Legacy Member
Matey zei:
Wel, er staat een super slim ps3 12 gb + hdd + montage plaatje voor 170 euro bij redcoon. is dit een goede prijs? Nieuw is 2 jaar garantie en voor die prijs lijkt me dit echt wel ok..

Als je een andere harde schijf erin ga steken is het best te doen, destiny komt nog uit op de ps3. Dus die console heeft zeker nog niet afgedaan

StanTem

Legacy Member
Beetje een domme trailer, aangezien veel van de aangehaalde games ook beschikbaar zijn op andere consoles...

Matey

Legacy Member
BuYcKi zei:
Ik zou geen meer kopen.. Aangezien je een X360 hebt gekocht en geen PS3 vroeger zegt dat al genoeg. Binnen een paar maanden staat die stof te vangen.

Er komen wel terug prachtige exclusives op PS4, dus wacht gewoon af.

Zo denk ik er nu ook wel over, 170 euro is niet veel als ik er vaak zou op gamen, maar als ik er niet vaak op game is dat weggesmeten geld. Met mijn ps4, ps vita en x360 kan ik nog uren gamen. Maar het kriebelde wel even voor een PS3, haha ;-)

Ik zal de PS3 games uit de PS plus game collection alvast 'kopen', mocht ik dan nog een PS3 kopen heb ik die games alvast.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan