Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
Xhizor zei:
Pc monitorke kopen voor zo'n 200 euro kan je al een degelijke vinden. Goedkoper kan vast ook, maar vrees dat het dan geen al te groot scherm ga zijn :)

Gentei zei:

Ik denk ook dat het punt is dat als uw vriendin er is je niet gaat gamen
emoji14.png

Een vrouwke heeft nu eenmaal graag dat je met haar naar thuis en consorten kijkt. Ik ben sinds ik gaan samenwonen ben een hevige thuisfan geworden. Niet dat ik een andere keuze had.

Als je uw leven deelt met een andere persoon dan moet je soms al eens wat water bij de wijn doen
emoji14.png

TotallyZen

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ik denk ook dat het punt is dat als uw vriendin er is je niet gaat gamen
emoji14.png

Een vrouwke heeft nu eenmaal graag dat je met haar naar thuis en consorten kijkt. Ik ben sinds ik gaan samenwonen ben een hevige thuisfan geworden. Niet dat ik een andere keuze had.

Als je uw leven deelt met een andere persoon dan moet je soms al eens wat water bij de wijn doen
emoji14.png
Hahaha, lmao, hij woont ook eens een paar maand samen...

We praten binnen een paar jaar eens...
Rofl.

MaximumOfBass

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ik denk ook dat het punt is dat als uw vriendin er is je niet gaat gamen
emoji14.png

Een vrouwke heeft nu eenmaal graag dat je met haar naar thuis en consorten kijkt. Ik ben sinds ik gaan samenwonen ben een hevige thuisfan geworden. Niet dat ik een andere keuze had.

Als je uw leven deelt met een andere persoon dan moet je soms al eens wat water bij de wijn doen
emoji14.png

Inderdaad :D Ik denk niet dat ze er echt mee kan lachen als ik morgen ineens met een PS Vita in de zetel zit.

sharkmen

Legacy Member
Den Totally is een alpha male, die gamet waar hij wilt en wanneer hij wilt:unsure:

Xhizor

Legacy Member
MrKend54l zei:
En wat bedoel je daarmee? :unsure:

Dat je niet weet waarover je praat.

Als ge als vent al moet gaan kijken naar programma's als thuis is het ver gekomen zunne.

TotallyZen

Legacy Member
Xhizor zei:
Dat je niet weet waarover je praat.

Als ge als vent al moet gaan kijken naar programma's als thuis is het ver gekomen zunne.
+1
sharkmen zei:
Den Totally is een alpha male, die gamet waar hij wilt en wanneer hij wilt:unsure:
Zij moet maar kijken op haar Tablet of lezen op haar e-reader.
Den TV is van mij. 24/24, 7/7.

MrKend54l

Legacy Member
TotallyZen zei:
Niets, niets, kijk gerust verder naar Thuis enzo...
:niceone:









Lmao
Als ik het wijveke daar een plezier mee doe dan zie ik daar persoonlijk geen graten in hoor
emoji14.png
Zij geeft mij genoeg ruimte en vrijheid om te doen wat ik wil en daartegenover staat dat ik ook tijd moet maken voor haar. Wat mij niet onlogisch lijkt in een relatie
emoji14.png

Xhizor

Legacy Member
TotallyZen zei:
+1

Zij moet maar kijken op haar Tablet of lezen op haar e-reader.
Den TV is van mij. 24/24, 7/7.

Bij ons is het eigenlijk geen probleem, we hebben al 4 onze eigen tv :p

TotallyZen

Legacy Member
MrKend54l zei:
Als ik het wijveke daar een plezier mee doe dan zie ik daar persoonlijk geen graten in hoor
emoji14.png
Zij geeft mij genoeg ruimte en vrijheid om te doen wat ik wil en daartegenover staat dat ik ook tijd moet maken voor haar. Wat mij niet onlogisch lijkt in een relatie
emoji14.png
Miljaar, de naïviteit in de beginnende relatie druipt er vanaf...

MaximumOfBass

Legacy Member
In mijn geval is het wel zo zoals MrKend54l aanhaalt eigenlijk. Maar dat is eerder omdat we elkaar maar 3 avonden per week zien en twee daarvan zijn als ik op kot zit, dus dan is het inderdaad wel een middenweg zoeken.

Xhizor

Legacy Member
TotallyZen zei:
Miljaar, de naïviteit in de beginnende relatie druipt er vanaf...

Hhahaah en dan vervolgens iedere zondag naar haar moeder gaan etc. Dat zal hij allemaal met plezier doen :p

TotallyZen

Legacy Member
Xhizor zei:
Hhahaah en dan vervolgens iedere zondag naar haar moeder gaan etc. Dat zal hij allemaal met plezier doen
emoji14.png
Hahaha, viola, een man die snapt over wat ik het heb! :niceone:

Kiiilerke

Legacy Member
maandag: the walking dead
dinsdag:niks
woensdag: the flash en agents of shield
donderdag:arrow
vrijdag:heroes
zaterdag:z nation
zondag niks

ne echte nerd se :unsure:

Xhizor

Legacy Member
Kiiilerke zei:
maandag: the walking dead
dinsdag:niks
woensdag: the flash en agents of shield
donderdag:arrow
vrijdag:heroes
zaterdag:z nation
zondag niks

ne echte nerd se :unsure:

Tis 2015 iedereen die een beetje normaal is, kan je nu tegenwoordig een nerd noemen :p

Zelf bekijk ik enkel the walking death echt een top serie.

MrKend54l

Legacy Member
TotallyZen zei:
Miljaar, de naïviteit in de beginnende relatie druipt er vanaf...

Nochtans dat we al meer dan 7 jaar een relatie hebben hoor
emoji14.png


Los daarvan mag iedereen voor zichzelf uitmaken hoe hij zijn relatie invult. Bij ons is het nu eenmaal gebaseerd op wederzijds respect en gelijke verdeling van taken. Ik kan ook een hele avond gamen, maar daar wordt mijn vriendin niet gelukkig van.

Ik ben trouwens tegen het beeld van de man die thuiskomt en in zijn zetel ploft er niet meer uit te komen. Dat is ook de man met de vrouw die hem laat staan na enkele jaren
emoji14.png



Xhizor zei:
Hhahaah en dan vervolgens iedere zondag naar haar moeder gaan etc. Dat zal hij allemaal met plezier doen
emoji14.png

Heb jij zelfs wel een vriendin?
emoji14.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan