Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknohol1c

Legacy Member
TotallyZen zei:
+1
StanTem zei:
Lukt dat hier een beetje zonder mij? :)
Is hier al zeer rustig geweest, Ma nu ik u weer lees krijg ik precies de neiging om weer boel te maken met den een of andere....

emoji6.png

StanTem

Legacy Member
TotallyZen zei:

Jonas89 zei:
was je op vakantie ? niets van gemerkt...

Teknohol1c zei:
Is hier al zeer rustig geweest, Ma nu ik u weer lees krijg ik precies de neiging om weer boel te maken met den een of andere....

emoji6.png

Xtralecherus zei:
Kennen we jou?:p

Bende fuckers!
Nee, ben afgelopen weekend niet actief geweest (waar ik anders soms 10+ berichten heb per dag) en ga dat de komende dagen/weken ook niet echt zijn. Hetzelfde met mijn teksten op de front.

'k Ga er niet teveel over uitweiden, maar persoonlijke problemen zijn de oorzaak.

Hou het hier een beetje proper hé.

TotallyZen

Legacy Member
StanTem zei:
Bende fuckers!
Nee, ben afgelopen weekend niet actief geweest (waar ik anders soms 10+ berichten heb per dag) en ga dat de komende dagen/weken ook niet echt zijn. Hetzelfde met mijn teksten op de front.

'k Ga er niet teveel over uitweiden, maar persoonlijke problemen zijn de oorzaak.

Hou het hier een beetje proper hé.
Doen we!

MrKend54l

Legacy Member
StanTem zei:
Bende fuckers!
Nee, ben afgelopen weekend niet actief geweest (waar ik anders soms 10+ berichten heb per dag) en ga dat de komende dagen/weken ook niet echt zijn. Hetzelfde met mijn teksten op de front.

'k Ga er niet teveel over uitweiden, maar persoonlijke problemen zijn de oorzaak.

Hou het hier een beetje proper hé.
Spijtig dat gold hier nog rondzwerft anders werd het een echte braspartij!

Teknohol1c

Legacy Member
StanTem zei:
Bende fuckers!
Nee, ben afgelopen weekend niet actief geweest (waar ik anders soms 10+ berichten heb per dag) en ga dat de komende dagen/weken ook niet echt zijn. Hetzelfde met mijn teksten op de front.

'k Ga er niet teveel over uitweiden, maar persoonlijke problemen zijn de oorzaak.

Hou het hier een beetje proper hé.
Ge gaat het hier ni meer herkennen tegen da je terug bent!

Sterkte :hug:

Gentei

Legacy Member
StanTem zei:
Bende fuckers!
Nee, ben afgelopen weekend niet actief geweest (waar ik anders soms 10+ berichten heb per dag) en ga dat de komende dagen/weken ook niet echt zijn. Hetzelfde met mijn teksten op de front.

'k Ga er niet teveel over uitweiden, maar persoonlijke problemen zijn de oorzaak.

Hou het hier een beetje proper hé.

:'(
Sterkte in ieder geval, hopelijk niks ernstig.

Xtralecherus

Legacy Member
StanTem zei:
Bende fuckers!
Nee, ben afgelopen weekend niet actief geweest (waar ik anders soms 10+ berichten heb per dag) en ga dat de komende dagen/weken ook niet echt zijn. Hetzelfde met mijn teksten op de front.

'k Ga er niet teveel over uitweiden, maar persoonlijke problemen zijn de oorzaak.

Hou het hier een beetje proper hé.

Veel sterkte en beterschap. Hopelijk niets ernstig! Sorry van de vorige opmerking :p.

Smokingnoob

Legacy Member
Xhizor zei:
vice city vond ik nu echt eens een zeer slechte gta, nu gta in zen geheel vind 'k nogal ferm overroepen. Daarmee zeg 'k niet dat het een slechte game is. Dat spel wordt aanzien als één van de beste games ooit. Volgens mij is dat toch zeker het geval niet.

Gun fights trekken op niks ( In gta 5 kon je eigenlijk de crosshair gewoon niet zien, ge moest eerst in de settings zelf gaan. Dan nog was het moeilijk zichtbaar)
Free aimen voelde heel slecht aan, dan maar met semi auto aim gespeeld.( kan best mikken, in alle mp shooters haal ik boven de 21% accuracy. Zeg 'k niet om te stoefen is gewoon om aan te tonen dat de franchise gta op dat vlak gewoon slecht is.
Melee combat is er eigenlijk niet gewoon een knopje indrukken

Verhaal vond ik ook ferm ondermaats, humor was wel goed. Is ook de reden waarom 'k telkens een gta haal op release.

Paar dagen geleden sleeping dogs gekocht en dat spel is kwa gameplay en verhaal stukken beter dan gta 4 en gta 5 gecombineerd. Da is toch mijn mening er over.

Mocht gta terug de gangster sfeer ingaan zijn ze weer op de juiste koers voor mij. Dan nog wat melee combat erin steken en goeie gunfights. Want dat is het die me vooral stoort in gta. :)

Kijk maar naar mafia die game had goeie gunfights, dan heb ik het vooral op mafia 1. Herinner me dat ik een vijand raakte in de voet die achter een auto stond. Die liet hem vallen van de pijn en zo kon ik het afmaken. Wat het helemaal zou afmaken dat je met krachtige geweren bepaalde lichaamsdelen zou kunnen afschieten. Stel je voor met een shotgun iemand zen been er af schieten. Klinkt gruwelijk om zoiets in een video game te steken, maar geloof me het zou de gameplay echt stukken beter maken :p

Oneens met praktisch alles wat ge geschreven had :P

Vice city is voor mij de beste, gevolgd door GTA3 en dan GTA5
Ivm over crosshair, ligt volgens mij aan u tv of uw instellingen hoor..
Geen idee wa voor melee combat ge verwacht ook, aangezien melee combat in zo'n game praktisch nooit gebruikt word, en ge kunt dan al dodgen/aanvallen/kicken ma nog ni tevreden..
In GTA in ene zen voet schieten en hij valt ook op de grond om af te maken hoor..

kvind ook ni da sleeping dogs zen verhaal kan tippen aan GTA5..

Kwa Free-Aim, ik ken NIEMAND die dat gebruikt.. Niemand. Geen enkele persoon, net zoals in RDR (waar het wel mogelijk was om lobby's te maken met die optie locked) werd het zelden tot nooit gebruikt..
En ja, GTA mag van mij wel in het lijstje met beste franchises ofzo :) Kan niet direct een reeks bedenken die beter kan. (en na zoveel jaren, nog altijd er op vooruit gaat)

georgiodavid

Legacy Member
StanTem zei:
Bende fuckers!
Nee, ben afgelopen weekend niet actief geweest (waar ik anders soms 10+ berichten heb per dag) en ga dat de komende dagen/weken ook niet echt zijn. Hetzelfde met mijn teksten op de front.

'k Ga er niet teveel over uitweiden, maar persoonlijke problemen zijn de oorzaak.

Hou het hier een beetje proper hé.
Ik wens je ook sterkte maar waar nodig Is ook ook zacht zijn.
Peace.

MrKend54l

Legacy Member
Brent-4 zei:
De soundtrack van vice city was gewoon :love: Meeste uurtjes op gespeeld van alle GTA-games :)
https://youtu.be/TYVjDcaiD20
Epische meezing momenten wel.

Maar niks kan toch tippen aan dit?
https://youtu.be/jUGOuiTqV4c radio f*ing los Santos.
https://youtu.be/i4wnYRkPBh0 ik bedoel kom op? Ice cube in een GTA game? Met voorsprong de beste GTA op ps2 en ps3 dus.

Gewoon het feit al dat San Andreas zo groot, zo megalomaan was echt om duimen en vingers af te likken. Ook heel die gangster setting sprak tot mijn verbeelding. De game is gewoon gebaseerd op de west coast rappers van de jaren 80-90 met eazy-e, ice cube, Snoop Dogg, suge knight en dr dre.

Persoonlijk konden alle 3D gta games buiten gta4 mij zeer goed smaken. Zelfs die op de PSP waren echt leuk.
Maar van mij mogen ze gerust terug naar de gangster setting. Dat past gewoon perfect in een GTA game.

Ik draaide trouwens 24/7 west coast classics in gta5. Zalige zender gewoon.

Xhizor

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Mijn vriendin is hier, die eist de tv de hele tijd op :sad:

Pc monitorke kopen voor zo'n 200 euro kan je al een degelijke vinden. Goedkoper kan vast ook, maar vrees dat het dan geen al te groot scherm ga zijn :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan