Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter zelfsStanTem zei:Lukt dat hier een beetje zonder mij?![]()

StanTem zei:Lukt dat hier een beetje zonder mij?![]()
+1TotallyZen zei:Beter zelfs![]()
Is hier al zeer rustig geweest, Ma nu ik u weer lees krijg ik precies de neiging om weer boel te maken met den een of andere....StanTem zei:Lukt dat hier een beetje zonder mij?![]()
TotallyZen zei:Beter zelfs![]()
Jonas89 zei:was je op vakantie ? niets van gemerkt...
Teknohol1c zei:Is hier al zeer rustig geweest, Ma nu ik u weer lees krijg ik precies de neiging om weer boel te maken met den een of andere....
![]()
Xtralecherus zei:Kennen we jou?![]()
Doen we!StanTem zei:Bende fuckers!
Nee, ben afgelopen weekend niet actief geweest (waar ik anders soms 10+ berichten heb per dag) en ga dat de komende dagen/weken ook niet echt zijn. Hetzelfde met mijn teksten op de front.
'k Ga er niet teveel over uitweiden, maar persoonlijke problemen zijn de oorzaak.
Hou het hier een beetje proper hé.
Spijtig dat gold hier nog rondzwerft anders werd het een echte braspartij!StanTem zei:Bende fuckers!
Nee, ben afgelopen weekend niet actief geweest (waar ik anders soms 10+ berichten heb per dag) en ga dat de komende dagen/weken ook niet echt zijn. Hetzelfde met mijn teksten op de front.
'k Ga er niet teveel over uitweiden, maar persoonlijke problemen zijn de oorzaak.
Hou het hier een beetje proper hé.
Ge gaat het hier ni meer herkennen tegen da je terug bent!StanTem zei:Bende fuckers!
Nee, ben afgelopen weekend niet actief geweest (waar ik anders soms 10+ berichten heb per dag) en ga dat de komende dagen/weken ook niet echt zijn. Hetzelfde met mijn teksten op de front.
'k Ga er niet teveel over uitweiden, maar persoonlijke problemen zijn de oorzaak.
Hou het hier een beetje proper hé.

StanTem zei:Bende fuckers!
Nee, ben afgelopen weekend niet actief geweest (waar ik anders soms 10+ berichten heb per dag) en ga dat de komende dagen/weken ook niet echt zijn. Hetzelfde met mijn teksten op de front.
'k Ga er niet teveel over uitweiden, maar persoonlijke problemen zijn de oorzaak.
Hou het hier een beetje proper hé.
StanTem zei:Bende fuckers!
Nee, ben afgelopen weekend niet actief geweest (waar ik anders soms 10+ berichten heb per dag) en ga dat de komende dagen/weken ook niet echt zijn. Hetzelfde met mijn teksten op de front.
'k Ga er niet teveel over uitweiden, maar persoonlijke problemen zijn de oorzaak.
Hou het hier een beetje proper hé.
.Xhizor zei:vice city vond ik nu echt eens een zeer slechte gta, nu gta in zen geheel vind 'k nogal ferm overroepen. Daarmee zeg 'k niet dat het een slechte game is. Dat spel wordt aanzien als één van de beste games ooit. Volgens mij is dat toch zeker het geval niet.
Gun fights trekken op niks ( In gta 5 kon je eigenlijk de crosshair gewoon niet zien, ge moest eerst in de settings zelf gaan. Dan nog was het moeilijk zichtbaar)
Free aimen voelde heel slecht aan, dan maar met semi auto aim gespeeld.( kan best mikken, in alle mp shooters haal ik boven de 21% accuracy. Zeg 'k niet om te stoefen is gewoon om aan te tonen dat de franchise gta op dat vlak gewoon slecht is.
Melee combat is er eigenlijk niet gewoon een knopje indrukken
Verhaal vond ik ook ferm ondermaats, humor was wel goed. Is ook de reden waarom 'k telkens een gta haal op release.
Paar dagen geleden sleeping dogs gekocht en dat spel is kwa gameplay en verhaal stukken beter dan gta 4 en gta 5 gecombineerd. Da is toch mijn mening er over.
Mocht gta terug de gangster sfeer ingaan zijn ze weer op de juiste koers voor mij. Dan nog wat melee combat erin steken en goeie gunfights. Want dat is het die me vooral stoort in gta.
Kijk maar naar mafia die game had goeie gunfights, dan heb ik het vooral op mafia 1. Herinner me dat ik een vijand raakte in de voet die achter een auto stond. Die liet hem vallen van de pijn en zo kon ik het afmaken. Wat het helemaal zou afmaken dat je met krachtige geweren bepaalde lichaamsdelen zou kunnen afschieten. Stel je voor met een shotgun iemand zen been er af schieten. Klinkt gruwelijk om zoiets in een video game te steken, maar geloof me het zou de gameplay echt stukken beter maken![]()

Kan niet direct een reeks bedenken die beter kan. (en na zoveel jaren, nog altijd er op vooruit gaat)Ik wens je ook sterkte maar waar nodig Is ook ook zacht zijn.StanTem zei:Bende fuckers!
Nee, ben afgelopen weekend niet actief geweest (waar ik anders soms 10+ berichten heb per dag) en ga dat de komende dagen/weken ook niet echt zijn. Hetzelfde met mijn teksten op de front.
'k Ga er niet teveel over uitweiden, maar persoonlijke problemen zijn de oorzaak.
Hou het hier een beetje proper hé.
Teknohol1c zei:Sterkte
Gentei zei:Sterkte
DontKnow_id zei:Sterkte
Xtralecherus zei:sterkte

https://youtu.be/TYVjDcaiD20Brent-4 zei:De soundtrack van vice city was gewoonMeeste uurtjes op gespeeld van alle GTA-games
![]()
:unsure: zei:ugh geen tijd om te gamen
veel te vroeg opstaan
![]()
ad:MaximumOfBass zei:Mijn vriendin is hier, die eist de tv de hele tijd opad:
