Gavin zei:
Sports kunt ge hebben voor 16,45 als ge internet+TV(+telefonie?) van Telenet hebt. Play More = 24,95, dus uw "voordeel" is 6,4 euro, geen 16.
Een bioscoopbezoek vergelijken met VIdeo on Demand is ook al redelijk achterlijk. Ik vermoed dat Netflix + nieuwe Blurays huren u evenveel zal kosten per maand en min of meer hetzelfde aanbod zal brengen, maar ge wel betere kwaliteit zult hebben qua films. Dus ja, €25 per maand voor een filmabonnement is best wel veel. En die 17 per maand is al helemaal afzetterij voor Sports als ge ziet wat ze vroeger voor die prijs brachten.
Franse competitie boeit me eigenlijk niet, volgens mij is dat ook totaal geen interessante competitie om te volgen en hadden ze ook geen kijkers daarmee; Dus waarom nog die rechten gaan betalen
Tis maar de belgische, duitse en engelse competitie dat ik bekijk gelijk de meesten die van echt voetbal houden Behalve de belgische dan, die bekijk ik gewoon omdat het leuk is om ploegen uit je eigen streek te zien voetballen. Maar kwa kwaliteit is het soms wel lachwekkend

.. Spaanse zou er nu ook bij mogen komen En er zijn inderdaad zaken weg gegaan maar ook dingen bijgekomen. Zoals belgische basketbal. Nba is dan wel weg gegaan. Maar vermoed door die domme uren dat ze da uitzenden dat ze ook geen al te veel kijkers lokten daarmee. Meeste mensen willen nog steeds die matchen live kunnen bekijken, maar gaan ook niet op blijven om 3 uur s'nachts om een basketbal match te volgen. Dus tja heb ook wel liever de belgische dan
En ga helemaal niet akkoord met je nefflix zever of video on demand. Per maand heb ik ver 10- 12 films die me aanstaan de één wat minder dan de andere. Maar als ik al die films zou kopen op video on demand kosten die me ver 4-6 euro per stuk. 4 euro * 12 is al 48 euro + dan nog eens de series dat ik allemaal kan bekijken. Dus weet niet wat jij hier allemaal zit te lullen, maar het aanbod is best wel goed van telenet. En dat van netflix is gewoon interessant voor studenten of mensen die niet al teveel kluiten hebben. Hun series zijn ook wel goed, maar daar stopt het dan ook :/
+ terug kijk tv is een enorme meerwaarde voor mensen die steeds de vroege hebben, of iets regelmatig vergeten op te nemen
Nee vind het wel de prijs waard, ook zo'n hele discussie over 35 euro. Geen wonder dat de economie niet op gang wil trekken
