Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pamperke

Legacy Member
TotallyZen zei:
Miljaar, 24?! Stfu!
De mijne wordt er bijna 42...

Eigenlijk niet, ze is net 31 geworden maar ziet er soms 42 uit...

Ze moest het eens lezen. Ze gaat u nooit meer vroeger willen komen halen omdat ge schrik hebt van het onweer. (of zo herinner ik het mij toch hoor)

TotallyZen

Legacy Member
pamperke zei:
Ze moest het eens lezen. Ze gaat u nooit meer vroeger willen komen halen omdat ge schrik hebt van het onweer. (of zo herinner ik het mij toch hoor)
Neenee, zij had schrik van het onweer...
Teveel gedronken toen?

pamperke

Legacy Member
Kennaah zei:
Mensen al ervaring met bestelling via dreamland en het dan naar colruyt in de buurt laten brengen?

Sturen ze werkelijk een mail als het binnen is of durven ze dat al eens vergeten?
Een spel staat zelfs niet meer op de website van dreamland : Tales of Zestiria. Ik neem aan dat ik deze nog wel krijg?

Ik heb er nog maar ene keer iets besteld, maar heb toen wel mooi een bericht gekregen dat het klaar lag in de Colruyt van mijn keuze.
En ik veronderstel dat als je het spel hebt kunnen bestellen dat je het wel zal krijgen. Waarschijnlijk nemen ze nu gewoon geen nieuwe bestellingen meer aan daarvoor, daarmee dat het van de site zal zijn.

StanTem

Legacy Member
Eerste trailer voor de Ratchet & Clank-film!

[video=youtube;bvWRilQ9lnI]https://www.youtube.com/watch?v=bvWRilQ9lnI[/video]

pamperke

Legacy Member
StanTem zei:
Eerste trailer voor de Ratchet & Clank-film!

[video=youtube;bvWRilQ9lnI]https://www.youtube.com/watch?v=bvWRilQ9lnI[/video]

Ziet er goed uit, leuke humor :)
Misschien een leuk idee om er samen naar te gaan kijken en daarna bij pot en pint te bespreken?

StanTem

Legacy Member
pamperke zei:
Ziet er goed uit, leuke humor :)
Misschien een leuk idee om er samen naar te gaan kijken en daarna bij pot en pint te bespreken?

Goed gedacht.
Iets dichter bij de release zal ik daarvoor een topic aanmaken.

TotallyZen

Legacy Member
c763f6f7c8e046b121881d7d641f317c.jpg


Hoppa!
:niceone:

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Jonas89

Legacy Member
Gavin zei:
. En die 17 per maand is al helemaal afzetterij voor Sports als ge ziet wat ze vroeger voor die prijs brachten.

De Premier League alleen al is die prijs waard!!

StanTem

Legacy Member
Jonas89 zei:
De Premier League alleen al is die prijs waard!!

Voor u dan toch. Voor mij te doen kijken moeten ze geld bijgeven.
Enkel bij speciallekes kijk ik eens, zoals WK's enzo.

reaper zei:
De 9lives movie BBQ dag, komt allen!

Gij zorgt voor de ribbekes eh? :D

Gavin

Legacy Member
StanTem zei:
Voor u dan toch. Voor mij te doen kijken moeten ze geld bijgeven.
Enkel bij speciallekes kijk ik eens, zoals WK's enzo.
Jonas zegt dat maar om te jennen! Zelfs een liefhebber als hij ziet dat dat sportabonnement uitgekleed is. :p


Ze zouden eens hetzelfde met Plus moeten doen. Van 2 PS4/ 2 Vita/ 2 PS3 spellen naar 1 PS3 en 1 PS4 spel, maar de prijs blijft hetzelfde. Het kot zou hier zeker niet te klein zijn. :unsure:

Xhizor

Legacy Member
Gavin zei:
Sports kunt ge hebben voor 16,45 als ge internet+TV(+telefonie?) van Telenet hebt. Play More = 24,95, dus uw "voordeel" is 6,4 euro, geen 16.

Een bioscoopbezoek vergelijken met VIdeo on Demand is ook al redelijk achterlijk. Ik vermoed dat Netflix + nieuwe Blurays huren u evenveel zal kosten per maand en min of meer hetzelfde aanbod zal brengen, maar ge wel betere kwaliteit zult hebben qua films. Dus ja, €25 per maand voor een filmabonnement is best wel veel. En die 17 per maand is al helemaal afzetterij voor Sports als ge ziet wat ze vroeger voor die prijs brachten.

Franse competitie boeit me eigenlijk niet, volgens mij is dat ook totaal geen interessante competitie om te volgen en hadden ze ook geen kijkers daarmee; Dus waarom nog die rechten gaan betalen

Tis maar de belgische, duitse en engelse competitie dat ik bekijk gelijk de meesten die van echt voetbal houden Behalve de belgische dan, die bekijk ik gewoon omdat het leuk is om ploegen uit je eigen streek te zien voetballen. Maar kwa kwaliteit is het soms wel lachwekkend :p .. Spaanse zou er nu ook bij mogen komen En er zijn inderdaad zaken weg gegaan maar ook dingen bijgekomen. Zoals belgische basketbal. Nba is dan wel weg gegaan. Maar vermoed door die domme uren dat ze da uitzenden dat ze ook geen al te veel kijkers lokten daarmee. Meeste mensen willen nog steeds die matchen live kunnen bekijken, maar gaan ook niet op blijven om 3 uur s'nachts om een basketbal match te volgen. Dus tja heb ook wel liever de belgische dan

En ga helemaal niet akkoord met je nefflix zever of video on demand. Per maand heb ik ver 10- 12 films die me aanstaan de één wat minder dan de andere. Maar als ik al die films zou kopen op video on demand kosten die me ver 4-6 euro per stuk. 4 euro * 12 is al 48 euro + dan nog eens de series dat ik allemaal kan bekijken. Dus weet niet wat jij hier allemaal zit te lullen, maar het aanbod is best wel goed van telenet. En dat van netflix is gewoon interessant voor studenten of mensen die niet al teveel kluiten hebben. Hun series zijn ook wel goed, maar daar stopt het dan ook :/

+ terug kijk tv is een enorme meerwaarde voor mensen die steeds de vroege hebben, of iets regelmatig vergeten op te nemen

Nee vind het wel de prijs waard, ook zo'n hele discussie over 35 euro. Geen wonder dat de economie niet op gang wil trekken :p

Jersy

Legacy Member
zucht
gedowngraded van win 10 terug naar win 7 omdat mijn universal media niet meer wou streamen
bleed inet kabel van de tv niet goed in te zitten omdat mijn vrouw "het stof heeft afgedaan"

grr

MrKend54l

Legacy Member
Jersy zei:
zucht
gedowngraded van win 10 terug naar win 7 omdat mijn universal media niet meer wou streamen
bleed inet kabel van de tv niet goed in te zitten omdat mijn vrouw "het stof heeft afgedaan"

grr
You made my day xD altijd eerst uw hardware checken
emoji14.png

Den_John

Legacy Member
Wie durft?


Developers of open source program GIMX [Game Input MultipleXer] have managed to find a way to interpolate singals sent by old Logitech wheels and send them to PS4 where those wheels are recognized as G29. Full force feedback is present [some older Logi wheels have only vibration support].

So procedure is - plug wheel into PC [linux or windows], app spoofs the signal, and then "G29 signal" is sent to PS4 via USB or Bluetooth.

DFGT - Playing on PS4 with a Logitech Driving Force GT with Force Feedback - YouTube
G27- Playing on PS4 with a Logitech G27 with Force Feedback - YouTube

GIMX – Game Input MultipleXer | diy free software console controllers


Supported wheels are:
  • G27
  • Driving Force GT
  • G25
  • Momo Racing Force Feedback
  • Momo Force
  • Driving Force Pro
  • Logitech Speed Force Wireless
  • Formula Force GP (vibration only)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan