MrKend54l zei:
Dat is 6€ korting. Valt wel mee toch?
35€ is in mijn ogen wel onwijs veel geld voor dergelijke service.
6 Euro ? Heb je al eens gekeken hoeveel ze vragen voor play sport alleen ?
Play more is zo'n 24 euro, en play sport zo'n 27 euro
24+27 is gelijk aan 51
51-35 is gelijk aan16 euro korting
16 euro korting vind ik wel eens al wel tellen per maand. 16*12 is gelijk aan 192 per jaar das toch al een ferme geste. Oftewel rekenen ze die korting automatisch aan vanmits ge play more klant zijt. Maar als ik berichten lees op facebook zijn er mensen die de volle pot moeten betalen, ze begrijpen niet dat ik er maar zo'n 10 euro voor moet betalen
35 euro vind 'k persoonlijk niet veel geld als je ziet wat je allemaal krijgt van films en series; Haal dat allemaal in de winkel en ge ligt achterover. Niet afkomen met die popcorn toestanden, want als we allemaal zo zouden beginnen zou het vlug gedaan zijn met de film industrie.
Heb nog niks van films of series moeten kopen sinds dat ik prime klant ben, ga ook nooit naar de cinema. Zo'n bezoekje met 4 man kost ook al vlug door de 40 euro.
Dan heb je nog maar 1 film gezien, terwijl je met video on demand met meerdere mensen kan kijken aan dezelfde prijs
Ge kan niet verwachten dat ze massaal veel series aanbieden en recente films aan een studenten prijsje
Nie op die gelijk aan letten, is zo'n flut toetsenbord dak heb en snap er de bollen van hoe 'k da moet typen
