Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xhizor

Legacy Member
TotallyZen zei:
Ik belde net even met de Telenet klantendienst. Na 20 min kwam de medewerker tot de conclusie dat mijn apparaten niet doorgeschakeld worden en dat ik vanaf nu gewoon moet opnemen, vragen waar ze mijn nummer vandaan hebben en zeggen dat ze verkeerd verbonden zijn...
Top! Dikke duim!

Help, ik word gestalkt via GSM/telefoon

Dus ze moeten je eigenlijk 50 keer bellen en dan pas kan je klacht indienen, of lees ik dit helemaal verkeerd :p

Teknohol1c

Legacy Member
TotallyZen zei:
Ik belde net even met de Telenet klantendienst. Na 20 min kwam de medewerker tot de conclusie dat mijn apparaten niet doorgeschakeld worden en dat ik vanaf nu gewoon moet opnemen, vragen waar ze mijn nummer vandaan hebben en zeggen dat ze verkeerd verbonden zijn...
Top! Dikke duim!

Tja, dat zou toch ook mijn eerste reactie zijn hoor.
Onbekende neem ik ook nooit op tenzij ij weet dat ik door iemand moet gebeld worden, maar mocht ik gespamd worden dan zou ik toch wel es opnemen ze.
Da's misschien wat moeilijk voor u, maar volgens mij is dat de normale reactie hoor :-P
Niks mis met wat de Telenet-man u aanraad.
Als het daarna blijft aanhouden DAN kan je al es verder gaan met klachten.

MrKend54l

Legacy Member
Altijd als ik naar de klantendienst van Telenet bel willen ze mij king of kong aansmeren...

Xhizor

Legacy Member
HIer geen klachten van telenet, heb gewoon play more gekregen voor 35 euro met play sport inbegrepen. Normaal is zoiets veel duurder, komt omdat 'k al klant ben vanaf het begin.

Dus ja ben echt wel tevreden van die mannen :D

MrKend54l

Legacy Member
Xhizor zei:
HIer geen klachten van telenet, heb gewoon play more gekregen voor 35 euro met play sport inbegrepen. Normaal is zoiets veel duurder, komt omdat 'k al klant ben vanaf het begin.

Dus ja ben echt wel tevreden van die mannen :D
Dat is 6€ korting. Valt wel mee toch?

35€ is in mijn ogen wel onwijs veel geld voor dergelijke service.

Xhizor

Legacy Member
MrKend54l zei:
Dat is 6€ korting. Valt wel mee toch?

35€ is in mijn ogen wel onwijs veel geld voor dergelijke service.

6 Euro ? Heb je al eens gekeken hoeveel ze vragen voor play sport alleen ?

Play more is zo'n 24 euro, en play sport zo'n 27 euro

24+27 is gelijk aan 51

51-35 is gelijk aan16 euro korting

16 euro korting vind ik wel eens al wel tellen per maand. 16*12 is gelijk aan 192 per jaar das toch al een ferme geste. Oftewel rekenen ze die korting automatisch aan vanmits ge play more klant zijt. Maar als ik berichten lees op facebook zijn er mensen die de volle pot moeten betalen, ze begrijpen niet dat ik er maar zo'n 10 euro voor moet betalen

35 euro vind 'k persoonlijk niet veel geld als je ziet wat je allemaal krijgt van films en series; Haal dat allemaal in de winkel en ge ligt achterover. Niet afkomen met die popcorn toestanden, want als we allemaal zo zouden beginnen zou het vlug gedaan zijn met de film industrie.

Heb nog niks van films of series moeten kopen sinds dat ik prime klant ben, ga ook nooit naar de cinema. Zo'n bezoekje met 4 man kost ook al vlug door de 40 euro.

Dan heb je nog maar 1 film gezien, terwijl je met video on demand met meerdere mensen kan kijken aan dezelfde prijs :p

Ge kan niet verwachten dat ze massaal veel series aanbieden en recente films aan een studenten prijsje :p

Nie op die gelijk aan letten, is zo'n flut toetsenbord dak heb en snap er de bollen van hoe 'k da moet typen :D

Gavin

Legacy Member
Sports kunt ge hebben voor 16,45 als ge internet+TV(+telefonie?) van Telenet hebt. Play More = 24,95, dus uw "voordeel" is 6,4 euro, geen 16.

Een bioscoopbezoek vergelijken met VIdeo on Demand is ook al redelijk achterlijk. Ik vermoed dat Netflix + nieuwe Blurays huren u evenveel zal kosten per maand en min of meer hetzelfde aanbod zal brengen, maar ge wel betere kwaliteit zult hebben qua films. Dus ja, €25 per maand voor een filmabonnement is best wel veel. En die 17 per maand is al helemaal afzetterij voor Sports als ge ziet wat ze vroeger voor die prijs brachten.

MrKend54l

Legacy Member
Gavin zei:
Sports kunt ge hebben voor 16,45 als ge internet+TV(+telefonie?) van Telenet hebt. Play More = 24,95, dus uw "voordeel" is 6,4 euro, geen 16.

Een bioscoopbezoek vergelijken met VIdeo on Demand is ook al redelijk achterlijk. Ik vermoed dat Netflix + nieuwe Blurays huren u evenveel zal kosten per maand en min of meer hetzelfde aanbod zal brengen, maar ge wel betere kwaliteit zult hebben qua films. Dus ja, €25 per maand voor een filmabonnement is best wel veel. En die 17 per maand is al helemaal afzetterij voor Sports als ge ziet wat ze vroeger voor die prijs brachten.

Die 16,45€ had ik inderdaad ook in mijn gedachte
emoji14.png
dus inderdaad 6€ korting.

Nu goed iedereen zijn keuze, maar ik vind het veel geld voor wat je krijgt. Al zou ik het wel niet zo sterk verwoorden als onze vriend gavin
emoji14.png

ikbenben

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Tijd om jezelf eens te aanvaarden als de persoon die je eigenlijk al lang bent :-P

Deze zou ik ook nog durven bestellen, of die tekst op een muur in mijn mancave :-)

Spreekt voor uzelf eh :tongue: . Laat ik het anders stellen, TE nerdy dan (als in "een beetje meer dan ik gewoon ben") :p

Die tekst vind ik niet mis maar die city skyline vind ik er teveel aan.

StanTem zei:
Ik bel enkel naar mooie, jonge meisjes.
Naar mijn schoonzus dus :unsure:

Uw vrouw valt uit den boot? :unsure: :D

Teknohol1c zei:
Tja, dat zou toch ook mijn eerste reactie zijn hoor.
Onbekende neem ik ook nooit op tenzij ij weet dat ik door iemand moet gebeld worden, maar mocht ik gespamd worden dan zou ik toch wel es opnemen ze.
Da's misschien wat moeilijk voor u, maar volgens mij is dat de normale reactie hoor :-P
Niks mis met wat de Telenet-man u aanraad.
Als het daarna blijft aanhouden DAN kan je al es verder gaan met klachten.

Ik neem meestal wel op bij een nr die ik niet ken.
Als het mij niet aanstaat begin ik met hun voeten te rammelen. Bv hun nazeggen of doen alsof ge ze kent,..... :evil:

Kennaah

Legacy Member
Mensen al ervaring met bestelling via dreamland en het dan naar colruyt in de buurt laten brengen?

Sturen ze werkelijk een mail als het binnen is of durven ze dat al eens vergeten?
Een spel staat zelfs niet meer op de website van dreamland : Tales of Zestiria. Ik neem aan dat ik deze nog wel krijg?

TotallyZen

Legacy Member
StanTem zei:
Ze is vandaag 24 geworden. Da's al een dagske ouder hé :unsure:
Miljaar, 24?! Stfu!
De mijne wordt er bijna 42...











Eigenlijk niet, ze is net 31 geworden maar ziet er soms 42 uit...

Teknohol1c

Legacy Member
ikbenben zei:
Spreekt voor uzelf eh :tongue: . Laat ik het anders stellen, TE nerdy dan (als in "een beetje meer dan ik gewoon ben")
emoji14.png


Die tekst vind ik niet mis maar die city skyline vind ik er teveel aan.



Uw vrouw valt uit den boot? :unsure: :D



Ik neem meestal wel op bij een nr die ik niet ken.
Als het mij niet aanstaat begin ik met hun voeten te rammelen. Bv hun nazeggen of doen alsof ge ze kent,..... :evil:
Haha, ik geef dat met plezier toe ze.
Nerdy's zijn de cool kids vandaag de dag :unsure:

Over mevr stoerie: Gij weet ni over wa ge spreekt :-)

Ja, er mee rammelen is ook nog een optie maar heb daar geen geduld voor.

MrKend54l

Legacy Member
TotallyZen zei:
Miljaar, 24?! Stfu!
De mijne wordt er bijna 42...











Eigenlijk niet, ze is net 31 geworden maar ziet er soms 42 uit...
Het wordt dan dringend tijd dat je haar inruilt voor een jonger model.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan