Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaTi

Legacy Member
Dus zoals ik bvb. AC unity zie staan bij hun used games voor 24.95, dan is dit in orde? Maar bvb. Fifa 14 voor 9.98 € niet?

Sorry, eerst de vraag gesteld en dan pas beginnen opzoeken :)

ZIjn hun prijzen van used games voor richtprijzen om tweedehands te verkopen?

Gavin

Legacy Member
Tinolicus zei:
ZIjn hun prijzen van used games voor richtprijzen om tweedehands te verkopen?
Neen, de echte tweedehandsprijs schommelt meestal tussen de helft en 2/3 van die prijs. Ge zijt praktisch altijd in het zak gezet als ge een used game koopt bij GM zonder promo.

MaTi

Legacy Member
Ja, daar is het niet voor te doen. Ik zit met 5 games van ene kameraad die ik niet kwijt kan, zo had hij fifa 16 met 25 € korting kunnen hebben, ook al is de game mania zo al 10 € duurder dan bvb dreamland.

Prijzen eens aanpassen dan. Wel bedankt voor een richtprijs te bepalen op die manier.

StanTem

Legacy Member
Tinolicus zei:
Dus zoals ik bvb. AC unity zie staan bij hun used games voor 24.95, dan is dit in orde? Maar bvb. Fifa 14 voor 9.98 € niet?

Zo is het. Op hun website kan je dus al eens bekijken of je games aan de voorwaarden voldoen.

MasterP

Legacy Member
Ik wil mij een game aanschaffen maar ik ben aant twijfelen tussen Dishonored Definitive Edition/Diablo3/Sherlock Holmes.

Welke game zou ik kopen ?
emoji14.png

georgiodavid

Legacy Member
MasterP zei:
Ik wil mij een game aanschaffen maar ik ben aant twijfelen tussen Dishonored Definitive Edition/Diablo3/Sherlock Holmes.

Welke game zou ik kopen ?
emoji14.png
Geen enkele! Neem best Uncharted ps4 remasterd Collectieon het zijn 3spellen op 1disc, nog voordeel Is dat het een vrouwvriendelijke spel Is..maw (vrouwen hebben graag Indiana Jones achtige toestanden) je vrienden zou bij je zitten en meekijken ;)

StanTem

Legacy Member
MasterP zei:
Ik wil mij een game aanschaffen maar ik ben aant twijfelen tussen Dishonored Definitive Edition/Diablo3/Sherlock Holmes.

Welke game zou ik kopen ?
emoji14.png

Hebt ge geen PS+? Sherlock Holmes hebben we gehad.

Jersy

Legacy Member
MasterP zei:
Ik wil mij een game aanschaffen maar ik ben aant twijfelen tussen Dishonored Definitive Edition/Diablo3/Sherlock Holmes.

Welke game zou ik kopen ?
emoji14.png

van die 3 is diablo3 prolly de beste keuze ;)

Xhizor

Legacy Member
Jersy zei:
van die 3 is diablo3 prolly de beste keuze ;)

Vind 'k ook is een leuke aankoop. Maar zelf ga 'k nog wachten tegen dat ie aan 20 euro staat. Is gewoon uit principe spel is al bijna 2 jaar uit, vind gewoon dat 20 euro meer de richtlijn moet zijn dan. Denk wel in maart ofzo dat er nog een prijsdaling ga komen van diablo :p

Ook geen zin om nu nog wat games te kopen aan scherpe prijs, volgende maand wordt echt wel zot met al 2 serieuze kleppers die uitkomen :)

Proto

Legacy Member
georgiodavid zei:
Geen enkele! Neem best Uncharted ps4 remasterd Collectieon het zijn 3spellen op 1disc, nog voordeel Is dat het een vrouwvriendelijke spel Is..maw (vrouwen hebben graag Indiana Jones achtige toestanden) je vrienden zou bij je zitten en meekijken ;)

Lol dit klopt dus echt. Uncharted is (samen met Deus Ex) het enige spel dat m'n vriendin er al eens durft bij komen zitten :D

Teknohol1c

Legacy Member
ikbenben zei:
Allemaal een beetje te "nerdy" naar mijn goesting
emoji14.png
Tijd om jezelf eens te aanvaarden als de persoon die je eigenlijk al lang bent :-P

TotallyZen zei:
Vind ik nog niet mis:

e155a20821edf4cf9e24066eb44c8587.jpg

Deze zou ik ook nog durven bestellen, of die tekst op een muur in mijn mancave :-)

Kiiilerke

Legacy Member
Proto zei:
Lol dit klopt dus echt. Uncharted is (samen met Deus Ex) het enige spel dat m'n vriendin er al eens durft bij komen zitten :D

tjah bij naughty dog zijn ze een van de enige waar ze deftige vrouwelijke personages kunnen maken die nut hebben :p

MrKend54l

Legacy Member
4ca515cde5430a0e3f4e1837894a3116.jpg


Die tekst is echt super zalig. Kans is groot dat ik die mij ga aanschaffen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan