Jepjep zei:
Xperia z3 compact kan ik zeker aanraden, heb hem nu een tijdje en kan er bijna niets negatiefs over zeggen. Ik ben ook niet zo voor die grote schermen en dan is de compact een goed alternatief. Kleiner scherm maar grote prestaties.
Ik klink precies als een salesman van sony 
Trouwens, de nieuwe Z5 compact is uit, dus ik verwacht nu wel een prijsdaling van de z3 compact.
Salesman, valt nog mee hoor haha.
Prestaties en specie zijn zeker ni mis.
Waterdichtheid al getest?
Die cam: 22MP beetje overdrijven zeggen ze. Al gelezen dat het fenomenaal is, maar hoe goed werkt de stabilisator?
Enige minpuntje is zijn interm geheugen, 16gig. Je kan het wel uitbreiden ma toch.
Ok, Hopelijk volgt er nog snel een pricedrop dan is ie verkocht. Want mijne Xperia s is toch wat aan de trage kant aan het worden. Valt soms van zichzelf uit (crash) om dan terug op te starten etc.
Is die compact al 4g eigenlijk, had ik niet op gelet.