Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
zo van die mensen die elke keer een nieuwe iphone kopen terwijl de vorige perfect werkt snap ik niet eh...

puur om te stoefen maar eigelijk is dat meer zielig :unsure:

Teknohol1c

Legacy Member
Ik zit al een hele tijd te wachten totdat one+ met ne normale smartphone uitkomt. Iets dat kleiner is dan 5inch. Met wat komen ze nu af? One+ X met 4.99inch... FU one+! denk eens aan de mensen met kleinere pollekes :sad:

TotallyZen

Legacy Member
Amai, kzal hier nog ne keer komen schrijven over dat ik een GSM kocht... :crazy:

StanTem

Legacy Member
TotallyZen zei:
Amai, kzal hier nog ne keer komen schrijven over dat ik een GSM kocht... :crazy:

Da's altijd dezelfde zever hoor. Is het niet hier, 't is dan wel ergens anders :p
Da's gelijk met The Order: 1886. Er waren daar voorstanders van, en ook 1 tegenstander :unsure:

:D

Gentei

Legacy Member
StanTem zei:
Da's altijd dezelfde zever hoor. Is het niet hier, 't is dan wel ergens anders :p
Da's gelijk met The Order: 1886. Er waren daar voorstanders van, en ook 1 tegenstander :unsure:

:D

Ik was/ben er ook tegen the order 1886 is 1 grote interactieve film die ik nog moet spelen!

Jonas89

Legacy Member
TotallyZen zei:
Amai, kzal hier nog ne keer komen schrijven over dat ik een GSM kocht... :crazy:

91fd1692f61dc246f35d92d64f056a8b.550x280x1.jpg

Xhizor

Legacy Member
StanTem zei:
Da's altijd dezelfde zever hoor. Is het niet hier, 't is dan wel ergens anders :p
Da's gelijk met The Order: 1886. Er waren daar voorstanders van, en ook 1 tegenstander :unsure:

:D

Lol 1 tegenstander :p

StanTem

Legacy Member
Xhizor zei:
Tuurlijk dat maar ze moeten dan niet claimen dat da spel goed ontvangen werd door het groot publiek :p

Ik had het dan vooral hier op 9lives hé. Het grootste deel was er wél voor te vinden en er was 1 grote tegenstander. De rest zat zo ergens middenin :p

Kennaah

Legacy Member
StanTem zei:
Ik had het dan vooral hier op 9lives hé. Het grootste deel was er wél voor te vinden en er was 1 grote tegenstander. De rest zat zo ergens middenin :p

Was een middelmatige film he.

Xhizor

Legacy Member
StanTem zei:
Ik had het dan vooral hier op 9lives hé. Het grootste deel was er wél voor te vinden en er was 1 grote tegenstander. De rest zat zo ergens middenin :p

Tis niet omdat er 1 persoon steeds zen mening gaf dat er maar 1 grote tegenstander is op dit forum. En in een topic van het spel zelf gaan de meesten ver altjid positief zijn, tenzij het een mp shooter is en dat ze teveel dood gaan.:p

Maar goed niet echt veel in dat topic actief geweest, toen ik wat berichten las waren de meningen wat verdeeld. Ze vonden het wel een goed spel maar iets te kort

MrKend54l

Legacy Member
StanTem zei:
Ik had het dan vooral hier op 9lives hé. Het grootste deel was er wél voor te vinden en er was 1 grote tegenstander. De rest zat zo ergens middenin
emoji14.png
You talking bout me?
look.gif

MrKend54l

Legacy Member
StanTem zei:
Hé, wie we hier hebben :D
Ik denk dat we de discussie over the order best afsluiten. De game was korter dan mijn piemel, en was meer een demo.

Dat ze daar zelfs merchandise van durven verkopen op hun store... De schaamte ver voorbij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan