Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LazloCootmans

Legacy Member
StanTem zei:
Had een invite gekregen van OnePlus zelf, maar uiteindelijk toch niet gekocht.
Ben nog tevreden met de OnePlus One, dus...
Idem hier, al twijfelde ik toch even.

ikbenben

Legacy Member
StanTem zei:
Had een invite gekregen van OnePlus zelf, maar uiteindelijk toch niet gekocht.
Ben nog tevreden met de OnePlus One, dus...

Idem.

LazloCootmans zei:
Idem hier, al twijfelde ik toch even.

Niet getwijfeld. De OPT heeft niet veel meerwaarde imo.

MrKend54l

Legacy Member
TotallyZen zei:
Eindelijk, na slechts 1,5u refreshen de OnePlus 2 64gig kunnen bestellen. :crazy:
Proficiat
emoji14.png

Van welke phoon kom je?

MrKend54l

Legacy Member
TotallyZen zei:
Nexus 5

Prijs kwaliteit kan je onmogelijk beter een naked smartphone vinden.
Bwa dat zou ik nu ook niet zeggen
emoji14.png
er zit wel een verschil qua kwaliteit in een OPT en een S6. Marketing speelt ook een grote rol en daar kruipt ook wat geld in.

StanTem

Legacy Member
MrKend54l zei:
Bwa dat zou ik nu ook niet zeggen
emoji14.png
er zit wel een verschil qua kwaliteit in een OPT en een S6. Marketing speelt ook een grote rol en daar kruipt ook wat geld in.

Daarom dat hij prijs/kwaliteit zegt. Eens gekeken naar de prijs van een S6? Die heb je niet voor 400 euro hoor.

TotallyZen

Legacy Member
StanTem zei:
Daarom dat hij prijs/kwaliteit zegt. Eens gekeken naar de prijs van een S6? Die heb je niet voor 400 euro hoor.
Ik zie net zijn reactie en wou net hetzelfde schrijven.

MrKend54l

Legacy Member
StanTem zei:
Daarom dat hij prijs/kwaliteit zegt. Eens gekeken naar de prijs van een S6? Die heb je niet voor 400 euro hoor.
Kan je vinden voor 530€. Voor 130€ krijg je dan wel een ander soort kwaliteit. Nu goed is dit te rechtvaardigen dat is lastig. Maar het is niet dat het verschil zo uitgesproken groot is dat het een no-brainer is.
Edit: momenteel zelfs voor 480€

MrKend54l

Legacy Member
StanTem zei:
Naztel.nl.
Bij Amazon.de kan je hem ook voor 530€ kopen. Koop je hem liever in België dan kan je hem vinden voor 550€ vinden.
Het punt is dat de OPT echt niet een no-brainer is.

StanTem

Legacy Member
MrKend54l zei:
Naztel.nl.
Bij Amazon.de kan je hem ook voor 530€ kopen. Koop je hem liever in België dan kan je hem vinden voor 550€ vinden.
Het punt is dat de OPT echt niet een no-brainer is.

Vind ik toch niet aan die prijs op naztel.nl.

StanTem

Legacy Member
Gavin zei:
455 op thephonestore.be.

32GB. Da's geen 64 zoals bij de OnePlus-toestellen waarmee vergeleken wordt.
Ik heb mijn One Plus One voor 300 gekocht. De Two kost er 400.

MrKend54l

Legacy Member
StanTem zei:
32GB. Da's geen 64 zoals bij de OnePlus-toestellen waarmee vergeleken wordt.
Ik heb mijn One Plus One voor 300 gekocht. De Two kost er 400.
Potverdikke das juist ook. De OPT heeft 64gb.
Nu goed heb al een OPT en een s6, m9 vastgehouden en moet zeggen dat je wel voelt dat de OPT goedkoper is.

StanTem

Legacy Member
MrKend54l zei:
Potverdikke das juist ook. De OPT heeft 64gb.
Nu goed heb al een OPT en een s6, m9 vastgehouden en moet zeggen dat je wel voelt dat de OPT goedkoper is.

Dacht al...
Voor die prijs haal je gewoon niets beter in huis. Moest de OPT 200 euro duurder zijn, dan is het uiteraard een ander verhaal.
't Is gewoon de prijs die het hem doet.

Ik twijfel(de) trouwens om weer voor iPhone te gaan. Maar ja...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan