Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
ObtimusBrime zei:
Fanboy alert.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt wel.
Nee maar als je zegt dat de Xbox controller beter is dan die van de ps4 dan geef ik u 100% gelijk. Maar de ps4 controller is beter, zonder twijfel. Die linkerstick staat net onhandig bij Xbox vindt ik. Ik kreeg altijd last van mijn 360 controller na lange sessies.

Ik moet nu wel zeggen dat het menu en systeem van de achievments beter is op de xbone. Zo met procenten en een overzicht naast u game. Daar ben ik wel fan van.

ObtimusBrime

Legacy Member
MrKend54l zei:
Klopt wel.
Nee maar als je zegt dat de Xbox controller beter is dan die van de ps4 dan geef ik u 100% gelijk. Maar de ps4 controller is beter, zonder twijfel. Die linkerstick staat net onhandig bij Xbox vindt ik. Ik kreeg altijd last van mijn 360 controller na lange sessies.

Ik moet nu wel zeggen dat het menu en systeem van de achievments beter is op de xbone. Zo met procenten en een overzicht naast u game. Daar ben ik wel fan van.

Ahnee ik vind alles goed aan de ps4 behalve de controller van de xbox heb ik altijd beter gevonden. Ik vind net dat uw duim meer ontspannen omdat de linkse analog stick dichter bij de rand zit. Bij de ps4 heb ik het gevoel dat ik precies mn duim wat moet rekken en soms voel ik de stick onder mn vinger wegglijden (zelfs met grips). Met de xbone totaal geen ervaring, ben ik ook nie van plan op korte termijn.
emoji39.png


Ieder zn smaak zeker.
emoji108.png



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Xhizor

Legacy Member
ObtimusBrime zei:
Ahnee ik vind alles goed aan de ps4 behalve de controller van de xbox heb ik altijd beter gevonden. Ik vind net dat uw duim meer ontspannen omdat de linkse analog stick dichter bij de rand zit. Bij de ps4 heb ik het gevoel dat ik precies mn duim wat moet rekken en soms voel ik de stick onder mn vinger wegglijden (zelfs met grips). Met de xbone totaal geen ervaring, ben ik ook nie van plan op korte termijn.
emoji39.png


Ieder zn smaak zeker.
emoji108.png



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Xbox 360 controller vind ik ook nog steeds de beste, met de xbox one ook nog geen ervaring en ben ook niet van plan om een xbox one te kopen. Ps4 controller vind ik wel enorm verbeterd tenopzichte van de ps3 controller. Jammer dat de kwaliteit iets te wensen overlaat, maar met een beetje tips toe te passen van het internet kan je da wel omzeilen :p

BuYcKi

Legacy Member
Zijn hier mensen die lezen op iPad? Denk aan Invader Mag.

Zijn er nog dergelijke van goede kwaliteit? Liefst niet te kostelijk. Max 1€ per nummer.

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
Zijn hier mensen die lezen op iPad? Denk aan Invader Mag.

Zijn er nog dergelijke van goede kwaliteit? Liefst niet te kostelijk. Max 1€ per nummer.

Eens Invader geprobeerd toen het gratis werd, maar geef mij maar een echt boekske :p

MrKend54l

Legacy Member
StanTem zei:
Uit miserie niets meer. Daarvoor 9lives omdat ik die gratis kreeg. O ja, en OPM ook. Maar ja...
Hoe lang ligt 9lives al niet meer in de rekken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan