Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StanTem

Legacy Member
Brent-4 zei:
Zijn er hier nog die het vlaggen hebben met een befaamde dieselgate-wagen? Net antwoord gekregen dat mijn Golf 6 er eentje is die uitgerust is met de software...
Nu nog wachten op het antwoord van de 2 andere :)

Nog niets gehoord voor mijn vrouw hare Seat.

Lemme

Legacy Member
Brent-4 zei:
Net antwoord gekregen van de Passat van mijn zus, is er ook eentje met die software...
We zullen hier zonder auto's zitten :unsure:

Naar het schijnt krijgen alle gedupeerden een gratis R8! :unsure:

MrKend54l

Legacy Member
Brent-4 zei:
Net antwoord gekregen van de Passat van mijn zus, is er ook eentje met die software...
We zullen hier zonder auto's zitten :unsure:
Die nieuwe software erin schieten zal niet lang in beslag nemen. Het is het vermogenverlies dat je daarna hebt
emoji14.png

En wel vreemd dat jullie allemaal diesel rijden. Rijden jullie dan zoveel kilometers?

StanTem

Legacy Member
MrKend54l zei:
En wel vreemd dat jullie allemaal diesel rijden. Rijden jullie dan zoveel kilometers?

Nee, maar door de ECO-premie indertijd kwam die enkele duizenden euro's goedkoper uit dan de benzine-versie.

En niet veel tijd... Heb die auto indertijd in Gent gekocht, maar ben ondertussen verhuisd. In Gent is de dichtste officiële Seat-verdeler, dus als we voor dit speciaal naar Gent moeten rijden, zijt ge toch al een paar uur kwijt.

MrKend54l

Legacy Member
StanTem zei:
Nee, maar door de ECO-premie indertijd kwam die enkele duizenden euro's goedkoper uit dan de benzine-versie.
Heb je de extra kosten qua taksen en onderhoud meegerekend?
emoji14.png

StanTem

Legacy Member
MrKend54l zei:
Heb je de extra kosten qua taksen en onderhoud meegerekend?
emoji14.png

Die taksen zijn 2 keer niks omdat het een lichte motor is en onderhoud doen we nu bij een kleine zelfstandige. Was 70 euro voor een onderhoud en klaarzetten voor keuring. 2 keer niks dus.
't Is hier uitgerekend hoor en het kwam nog altijd een pak goedkoper uit.

Brent-4

Legacy Member
Lemme zei:
Naar het schijnt krijgen alle gedupeerden een gratis R8! :unsure:
Gimme gimme! :D
MrKend54l zei:
Die nieuwe software erin schieten zal niet lang in beslag nemen. Het is het vermogenverlies dat je daarna hebt
emoji14.png

En wel vreemd dat jullie allemaal diesel rijden. Rijden jullie dan zoveel kilometers?

Ik doe er dagelijks zo'n 75 à 80 op en neer naar school en idd door die ECO-premie was die veel goedkoper toen mijn ouders die kochten.
Ondertussen ook antwoord gekregen dat mijn pa zijn Audi ook besmet is :cry:

MrKend54l

Legacy Member
Brent-4 zei:
Gimme gimme! :D


Ik doe er dagelijks zo'n 75 à 80 op en neer naar school en idd door die ECO-premie was die veel goedkoper toen mijn ouders die kochten.
Ondertussen ook antwoord gekregen dat mijn pa zijn Audi ook besmet is :cry:
Ik denk dat ze al aardig spijt hebben van die eco premie
emoji14.png
zo hebben de vervuiling enkel maar bevordert. Snap zelfs niet waarom ze geen premie geven om benzine te stimuleren.
En die 5k die je krijgt voor een elektrische wagen is ook een magere troost.

StanTem

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ik denk dat ze al aardig spijt hebben van die eco premie
emoji14.png
zo hebben de vervuiling enkel maar bevordert.

't Is triestig.
Eerst de mensen aansporen vervuilende wagens te kopen door een premie te geven om nadien de belasting van wat weet ik allemaal de hoogte in te duwen omdat ze vervuilend zijn.

Plutus

Legacy Member
Net ook bundel met Fifa 16 gekocht, met versie CUH12xx. Alle bundels die er stonden waren al die versie, bij Dreamland. 369, ik klaag niet!

MrKend54l

Legacy Member
StanTem zei:
't Is triestig.
Eerst de mensen aansporen vervuilende wagens te kopen door een premie te geven om nadien de belasting van wat weet ik allemaal de hoogte in te duwen omdat ze vervuilend zijn.
Een tractor subsidiëren... Waar zaten ze met hun gedachte. Hoeveel pk heeft die stoof van u vrouw?

StanTem

Legacy Member
Manu zei:
Net ook bundel met Fifa 16 gekocht, met versie CUH12xx. Alle bundels die er stonden waren al die versie, bij Dreamland. 369, ik klaag niet!

Welkom, welkom! :D

StanTem

Legacy Member
MrKend54l zei:
Een tractor subsidiëren... Waar zaten ze met hun gedachte. Hoeveel pk heeft die stoof van u vrouw?

'k Weet het niet vanbuiten. Niet veel alleszins, is een van de lichtste motoren die we gepakt hebben.

StanTem

Legacy Member
Manu zei:
Thanks! Nog nooit een Playstation-controller in mijn handen gehad, altijd al Xbox maar de madam heeft gewonnen :unsure:

Ge zou beter altijd/eerder naar de madam luisteren!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan