StanTem
Legacy Member
Brent-4 zei:Zijn er hier nog die het vlaggen hebben met een befaamde dieselgate-wagen? Net antwoord gekregen dat mijn Golf 6 er eentje is die uitgerust is met de software...
Nu nog wachten op het antwoord van de 2 andere![]()
Nog niets gehoord voor mijn vrouw hare Seat.



