TotallyZen
Legacy Member
My kind of bike!pamperke zei:Van't weekend mee gereden en om uit te rusten moet ge dat niet doen. Is nog serieus steken!
Mijn review van de bierfiets:
+ bier
+ maten
+ bier
- ge moet fietsen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
My kind of bike!pamperke zei:Van't weekend mee gereden en om uit te rusten moet ge dat niet doen. Is nog serieus steken!
Mijn review van de bierfiets:
+ bier
+ maten
+ bier
- ge moet fietsen![]()
StanTem zei:RollerCoaster Tycoon World komt op 10 december uit. Eerlijk gezegd kijk ik er wel naar uit. Samen met Coaster Park Tycoon zijn dat eigenlijk de enige games die ik op pc ga spelen.
Waar is de tijd van RCT2![]()

Kennaah zei:Kvond de sandbox mode in RCT 1 iets leuker (Ge kon dan park inkom vragen en voor uw atracties ook apart).
. De 3 was helemaal anders, en trok op niet veel.schredy zei:Dat kon je in de 2 toch ook? RCT2 was gewoon hetzelfde als RCT1, maar dan beter. De 3 was helemaal anders, en trok op niet veel.
Rct2 ook kapot gespeeld. Den 3 heeft mij wel dik teleur gesteld. Ineens gingen ze van realisme naar iets theme park world achtig.StanTem zei:RollerCoaster Tycoon World komt op 10 december uit. Eerlijk gezegd kijk ik er wel naar uit. Samen met Coaster Park Tycoon zijn dat eigenlijk de enige games die ik op pc ga spelen.
Waar is de tijd van RCT2![]()
Kennaah zei:Nee in de tweede was het de ene of de andere.
Jonas89 zei:Update 3.0 is beschikbaar

Krijgen wij de ELITE dan een nieuwe versie?StanTem zei:Allez, nu kan het plebs eindelijk ook aan de slag met de nieuwe firmware![]()
reaper zei:Wa was de naam weer van de officiele 9lives community?
Een instabiele versie mogen testen is nu echt bepaald een geschenkStanTem zei:Allez, nu kan het plebs eindelijk ook aan de slag met de nieuwe firmware![]()
MrKend54l zei:Een instabiele versie mogen testen is nu echt bepaald een geschenk![]()
StanTem zei:9lives.be normaal.
StanTem zei:9lives.be normaal.


Den_John zei:Als die nog bestaat. Zoniet maak ik deze in de late namidag terug aan. Heb al die screenshots nog op m'n console staan. Dan hebben we een 'officiële' he
Dus mocht 9lives.be nog niet te vinden zijn, nog even geduld aub![]()
