Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TotallyZen

Legacy Member
pamperke zei:
Van't weekend mee gereden en om uit te rusten moet ge dat niet doen. Is nog serieus steken!

Mijn review van de bierfiets:
+ bier
+ maten
+ bier

- ge moet fietsen :(
My kind of bike!

StanTem

Legacy Member
RollerCoaster Tycoon World komt op 10 december uit. Eerlijk gezegd kijk ik er wel naar uit. Samen met Coaster Park Tycoon zijn dat eigenlijk de enige games die ik op pc ga spelen.

Waar is de tijd van RCT2 :love:

Kennaah

Legacy Member
StanTem zei:
RollerCoaster Tycoon World komt op 10 december uit. Eerlijk gezegd kijk ik er wel naar uit. Samen met Coaster Park Tycoon zijn dat eigenlijk de enige games die ik op pc ga spelen.

Waar is de tijd van RCT2 :love:

Ik kijk er ook naar uit :D

Kvond de sandbox mode in RCT 1 iets leuker (Ge kon dan park inkom vragen en voor uw atracties ook apart).

schredy

Legacy Member
Kennaah zei:
Kvond de sandbox mode in RCT 1 iets leuker (Ge kon dan park inkom vragen en voor uw atracties ook apart).

Dat kon je in de 2 toch ook? RCT2 was gewoon hetzelfde als RCT1, maar dan beter :love:. De 3 was helemaal anders, en trok op niet veel.

nickvd

Legacy Member
Speel nu al een 2tal weken de pre-alpha van parkitect en doet me veel aan rct en rct2 denken :D er is nog niet superveel content maar het gaat de goede kant op! Kijk zeker ook uit naar rct world na al de gameplay video's.

Kennaah

Legacy Member
schredy zei:
Dat kon je in de 2 toch ook? RCT2 was gewoon hetzelfde als RCT1, maar dan beter :love:. De 3 was helemaal anders, en trok op niet veel.

Nee in de tweede was het de ene of de andere.

MrKend54l

Legacy Member
StanTem zei:
RollerCoaster Tycoon World komt op 10 december uit. Eerlijk gezegd kijk ik er wel naar uit. Samen met Coaster Park Tycoon zijn dat eigenlijk de enige games die ik op pc ga spelen.

Waar is de tijd van RCT2 :love:
Rct2 ook kapot gespeeld. Den 3 heeft mij wel dik teleur gesteld. Ineens gingen ze van realisme naar iets theme park world achtig.

sele

Legacy Member
StanTem zei:
Allez, nu kan het plebs eindelijk ook aan de slag met de nieuwe firmware
emoji14.png
Krijgen wij de ELITE dan een nieuwe versie?
emoji6.png

StanTem

Legacy Member
MrKend54l zei:
Een instabiele versie mogen testen is nu echt bepaald een geschenk
emoji14.png

Niks instabiel aan. Allez, ik heb er toch geen problemen mee gehad. Da's natuurlijk niet altijd het geval.

Den_John

Legacy Member
StanTem zei:
9lives.be normaal.

Als die nog bestaat. Zoniet maak ik deze in de late namidag terug aan. Heb al die screenshots nog op m'n console staan. Dan hebben we een 'officiële' he ;)

Dus mocht 9lives.be nog niet te vinden zijn, nog even geduld aub :)

StanTem

Legacy Member
Den_John zei:
Als die nog bestaat. Zoniet maak ik deze in de late namidag terug aan. Heb al die screenshots nog op m'n console staan. Dan hebben we een 'officiële' he ;)

Dus mocht 9lives.be nog niet te vinden zijn, nog even geduld aub :)

Net gekeken en ze is inderdaad weg :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan