Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
de meldingen die je krijgt bij het opstarten vd ps4 (die zogenaamde 'tips') kan je dat uitzetten? is al sinds paar updates terug dat ik mij eraan stoor

TheCeet

Legacy Member
Jonas89 zei:
de meldingen die je krijgt bij het opstarten vd ps4 (die zogenaamde 'tips') kan je dat uitzetten? is al sinds paar updates terug dat ik mij eraan stoor

Same hier.
Kheb niks gevonden in settings van ps4

Reaper

Legacy Member
Kunt ge eigenlijk zoeken op naam van een community want das precies wel een optie die ontbreekt

Jonas89

Legacy Member
Dus er is géén mogelijkheid om te friend-list om te schonen zonder dat iedereen een mededeling krijgt ?

Want was bedoeling om mensen van hier (en paar op FB) in een privé-lijst te zetten zodat ik ze sneller terug kan vinden...

StanTem

Legacy Member
Den_John zei:
Als die nog bestaat. Zoniet maak ik deze in de late namidag terug aan. Heb al die screenshots nog op m'n console staan. Dan hebben we een 'officiële' he ;)

Dus mocht 9lives.be nog niet te vinden zijn, nog even geduld aub :)

Awel? :p

Brent-4

Legacy Member
Ik kan mij precies nog altijd niet aanmelden op de front (via Chrome)? Heb nochtans al de cookies enzo eens verwijderd...

TotallyZen

Legacy Member
True that!

25ca7d3eaf7fa4925d9a63d840a3ce49.jpg

:unsure:

Legacy Member
Allez RockBand4 besteld via amazon.com

100€ voor enkel het spel (wel snelle shipping) :x
kdacht eerst full-bundle te gaan, maar dat was 400€ met shipping van 2weken :unsure:

nu nog een andere visakaart zoeken om billing-address in USA te zetten zodat ik daar psnkaarten kan aankopen

StanTem

Legacy Member
:unsure: zei:
Allez RockBand4 besteld via amazon.com

100€ voor enkel het spel (wel snelle shipping) :x
kdacht eerst full-bundle te gaan, maar dat was 400€ met shipping van 2weken :unsure:

nu nog een andere visakaart zoeken om billing-address in USA te zetten zodat ik daar psnkaarten kan aankopen

Waarom zoveel uitgeven als het hier goedkoper is?

:unsure:

Legacy Member
StanTem zei:
Waarom zoveel uitgeven als het hier goedkoper is?

Al mijn DLC is Amerikaans en ik heb daar al 1000€ aan uitgegeven ofzo :D

Daarbij kunt ge RB1,2 en Lego niet meer in België kopen en exporten, dus die liedjes zou ik nooit meer op RB4 krijgen


Het enige wat ik nog echt nodig heb is een nieuw drumstel, maar dat verkopen ze jammer genoeg (nog) niet standalone :(

StanTem

Legacy Member
:unsure: zei:
Al mijn DLC is Amerikaans en ik heb daar al 1000€ aan uitgegeven ofzo :D

Daarbij kunt ge RB1,2 en Lego niet meer in België kopen en exporten, dus die liedjes zou ik nooit meer op RB4 krijgen


Het enige wat ik nog echt nodig heb is een nieuw drumstel, maar dat verkopen ze jammer genoeg (nog) niet standalone :(

Aaaah.
Ik heb dat drumstel nog van The Beatles :D

LEGO Rock Band, The Beatles Rock Band en Rock Band 2 heb ik hier nog liggen.

BuYcKi

Legacy Member
The Walking Dead op het nieuwe kanaal van Telenet, Fox. 1 dag na release, toch wel netjes! Een voordeel zeker dat Telenet nu Amerikaans is?
:)

:unsure:

Legacy Member
StanTem zei:
Aaaah.
Ik heb dat drumstel nog van The Beatles :D

LEGO Rock Band, The Beatles Rock Band en Rock Band 2 heb ik hier nog liggen.

Even terzijde, maar ik vind de Rock Band thread niet meer in zoekresultaten :wtf:

Brent-4

Legacy Member
Zijn er hier nog die het vlaggen hebben met een befaamde dieselgate-wagen? Net antwoord gekregen dat mijn Golf 6 er eentje is die uitgerust is met de software...
Nu nog wachten op het antwoord van de 2 andere :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan