Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
Manu zei:
Thanks! Nog nooit een Playstation-controller in mijn handen gehad, altijd al Xbox maar de madam heeft gewonnen :unsure:
Uw vrouw heeft kennis van zaken. Is kritisch ingesteld en wilt enkel het beste van het beste blijkbaar. Als dat zich ook voortzet ik haar relatie dan ben jij echt een geweldige kerel.

Reaper

Legacy Member
MrKend54l zei:
Uw vrouw heeft kennis van zaken. Is kritisch ingesteld en wilt enkel het beste van het beste blijkbaar. Als dat zich ook voortzet ik haar relatie dan ben jij echt een geweldige kerel.

Anee eh, want da wil zeggen dat ze voor hem koos toen hij enkel XBox speelde

MrKend54l

Legacy Member
reaper zei:
Anee eh, want da wil zeggen dat ze voor hem koos toen hij enkel XBox speelde
Ahja zo ver had ik nog niet nagedacht. Nuja iedereen maakt wel is een fout. Zij natuurlijk ook.

StanTem

Legacy Member
reaper zei:
Anee eh, want da wil zeggen dat ze voor hem koos toen hij enkel XBox speelde

Da's gelijk als ge een huis koopt eh: verborgen gebreken.

Ofwel zijn ze nog maar 2 dagen samen :unsure:

Jonas89

Legacy Member
Mensenlief, wat een ravage in Cannes/Nice regio. Moet een stortvloed geweest zijn...

Furon

Legacy Member
Video Games : Xbox, PS3, PSP, Wii, Nintendo : Target

CQfe6TUUEAAn2Q8.jpg:large


Officiële price drop op komst? (al dan niet enkel voor de States)

georgiodavid

Legacy Member
Manu zei:
Thanks! Nog nooit een Playstation-controller in mijn handen gehad, altijd al Xbox maar de madam heeft gewonnen :unsure:
Ik was ook die hard xbox fan alleen al omwille controller vond ps3 niet voor volwassenen handen gemaakt maar ps4 controller vind ik zelfs beter dan xbox One in hand zitten, spreek uit ervaring heb alle bij. Welkom in de club.

StanTem

Legacy Member
Gentei zei:
Het feit dat de ps4 al zowiezo redelijk "cheap" is en dan nog is in prijs zakt, bewijst toch dat hij niet zo duur is voor productie of zie ik dit verkeerd?

Op de console zelf maken ze zelden winst. Hoe meer mensen een PS4 in huis halen, hoe meer software er verkocht wordt en daarom draait het.

Kennaah

Legacy Member
StanTem zei:
Op de console zelf maken ze zelden winst. Hoe meer mensen een PS4 in huis halen, hoe meer software er verkocht wordt en daarom draait het.

Dit en de console is nu al bijna 2 jaar uit en ze hebben waarschijnlijk al redelijk al wat vooruitgang gemaakt om de productiekosten te drukken.

TotallyZen

Legacy Member
Hoe zet ik tijdens het streamen mijn huis in brand... Skip naar 4:40 voor het interessante deel...

https://youtu.be/c_orOT3Prwg

Is best ook leerrijk, zo zie je maar eens hoe snel je huis in vlammen kan opgaan.

pamperke

Legacy Member
Probeert die nu te blussen met een kartonnen doos? En wat voor brol staat daar ook allemaal? En wie smijt er nu een stekske in een zak vol papier? Wtf man!
Omg en heeft hij zijn wenkbrauwen nog? Zoveel vragen, maar nergens antwoorden!!!

TotallyZen

Legacy Member
pamperke zei:
Probeert die nu te blussen met een kartonnen doos? En wat voor brol staat daar ook allemaal? En wie smijt er nu een stekske in een zak vol papier? Wtf man!
Omg en heeft hij zijn wenkbrauwen nog? Zoveel vragen, maar nergens antwoorden!!!
Hahaha, indd

Den_John

Legacy Member
StanTem zei:
Op de console zelf maken ze zelden winst. Hoe meer mensen een PS4 in huis halen, hoe meer software er verkocht wordt en daarom draait het.

Dat ding zal ondertussen na 2 jaar wel al met winst verkocht worden denk ik dan. Bij launch zou Sony $60/unit moeten prijsgeven hebben Sony expects to recoup PlayStation 4 hardware loss at launch • Eurogamer.net ) maar denk dat elke verkochte console al dan niet break-even of zelfs met winst verkocht wordt. De meeste winst komt inderdaad nog altijd uit games en accessoires maar de PS4 is in elk geval geen (financieel) PS3-fiasco geworden voor Sony :)

ObtimusBrime

Legacy Member
georgiodavid zei:
Ik was ook die hard xbox fan alleen al omwille controller vond ps3 niet voor volwassenen handen gemaakt maar ps4 controller vind ik zelfs beter dan xbox One in hand zitten, spreek uit ervaring heb alle bij. Welkom in de club.

Ik vind de xbox controller toch nog steeds beter en dan vooral de positie van de linkse analog stick. Jammer dat de xbox controller nie compatibel is met de ps4.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MrKend54l

Legacy Member
ObtimusBrime zei:
Ik vind de xbox controller toch nog steeds beter en dan vooral de positie van de linkse analog stick. Jammer dat de xbox controller nie compatibel is met de ps4.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Er bestaat een coverter. De GTFO-converter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan